Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (31)Автореферати дисертацій (807)Реферативна база даних (6907)Книжкові видання та компакт-диски (1105)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВІ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Моль, А.
Социодинамика культуры [Електронний ресурс] : пер. с фр. / А. Моль. - М. : Прогресс, 1973. - 408 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Абрахаам Моль (1920—1992) вошел в историю социологической мысли как один из крупнейших исследователей средств массовой коммуникации, создатель информационной концепции культуры. А. Молем написано множество работ, но широкую известность ему принесла книга «Социодинамика культуры», которая стала заметной вехой на пути развития новой отрасли социологического знания. В центре внимания Моля — исследование социальной роли средств массовой коммуникации в современном обществе, прежде всего радио и телевидения.



Кл.слова:
науково-технічний прогрес -- засіб масової комунікації

   Тип видання:   підручник   
2.

Різун, В. В.
Літературне редагування [Електронний ресурс] / В. В. Різун. - К. : Либідь, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це — перший в Україні підручник із літературного редагування, адресований безпосередньо журналістам. Пропонований підручник допоможе майбутнім працівникам засобів масової комунікації опанувати фах літературного редактора. Становлення професії літературного редактора, історичні, теоретичні й методичні засади його діяльності, технологія редакторської праці у ЗМК, автоматизація технологічних процесів — такою є проблематика, що знайшла ґрунтовне висвітлення на сторінках підручника. Для студентів факультетів журналістики. Може бути корисним працівникам засобів масової комунікації, видавцям, філологам.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Ситниченко, Людмила.
Першоджерела комунікативної філософії [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів / Л. Ситниченко ; Міжнародний фонд «Відродження». - К. : Либідь, 1996. - 169 с.. - (Програма «Трансформація гуманітарної освіти в Україні»)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонована книга саме й має на меті, звертаючись до вихідних смислових джерел філософії комунікації, — через критичний аналіз кола її уявлень і поняттєвих засад, а також через безпосереднє ознайомлення з тими творами цього напряму, які, на нашу думку, є головними першоджерелами в її історичному становленні, — прилучити українського читача до розв'язання таких питань.



Кл.слова:
сучасна філософія -- ідеалізм -- соціум

   Тип видання:   монографія   
4.

Бритченко, И. Г.
Банковский маркетинг: организация процессов инвестирования [Електронний ресурс] : монография / И. Г. Бритченко ; Институт экономико-правовых исследований. - Донецк : [б. в.], 1997. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.67 Мб


У монографії досліджуються теоретичні та методичні основи організації банківського маркетингу та процесів інвестування на його базі. Теоретична частина представлена обґрунтуванням теоретичних підходів до аналізу закономірностей формування банківського маркетингу, розробкою його інструментарію та понятійного апарату. Практична частина заснована на методиках вдосконалення інвестування ресурсів, структур управління банками і застосуванням в них методів банківського маркетингу. Робляться висновки і пропонується механізм організації системи кадрової перепідготовки та підвищення кваліфікації банківських працівників. Для наукових і практичних працівників, зайнятих у системі бізнесу, маркетингу та менеджменту, а також для викладачів, аспірантів і студентів економічних інститутів і факультетів.



Кл.слова:
банківська справа -- інвестиційні проекти -- маркетингові структури

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Молдован, В. В.
Судова риторика [Електронний ресурс] : навч. посіб. / В. В. Молдован. - К. : Юрінком Інтер, 1998. - 320 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Судова риторика - навчальний посібник з науки і мистецтва переконуючої комунікації. У першій частині посібника висвітлюються такі питання, як історія загального і судового красномовства, зміст і процес підготовки та складові частини судової промови, промов державного обвинувача і адвоката. Розроблена методика проведення навчальних ігор з цієї проблематики. У другій частині посібника - хрестоматії - читачеві пропонуються кращі взірці судових промов відомих юристів, висловлювання мислителів стародавнього та сучасного світу про ораторське мистецтво, юридичні афоризми з римського права, українські прислів'я та приказки, які можна використати у промовах риторів. Для студентів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться питаннями культури мови.



Кл.слова:
юриспруденція -- суд -- стилістика -- мовознавство -- лінгвістика -- ділова мова

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.
 


Гром’як, Роман.
Історія української літературної критики (від початків до кінця XIX століття) [Електронний ресурс] : посібник для студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів / Роман Гром’як. - Т. : Підручники і посібники, 1999. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядається історія української літературної критики — її виникнення, становлення і розвиток крізь призму естетичної комунікації на тлі методологічних пошуків у Європі; відтворюється рух ідей, оцінок, критеріїв, а також система критичних жанрів, характеризуються особливості різнотипних літературно- критичних дискурсів. Розраховано на студентів-філологів і журналістів.



Кл.слова:
літературознавство -- публіцистика -- компаративістика

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Молдован, В. В.
Риторика: загальна та судова [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. В. Молдован. - К. : Юрінком Інтер, 1999. - 320 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Судова риторика — навчальний посібник з науки і мистецтва переконуючої комунікації. У першій частині посібника висвітлюються такі питання, як історія загального і судового красномовства, зміст і процес підготовки та складові частини судової промови, промов державного обвинувача і адвоката. Розроблена методика проведення навчальних ігор з цієї проблематики. У другій частині посібника — хрестоматії — читачеві пропонуються кращі взірці судових промов відомих юристів, висловлювання мислителів стародавнього та сучасного світу про ораторське мистецтво, юридичні афоризми з римського права, українські прислів'я та приказки, які можна використати у промовах риторів.



Кл.слова:
комунікація -- юридичний афоризм -- ораторське мистецтво

   Тип видання:   монографія   
8.

Винарик, Л. С.
Вхождение Украины в информационное общество [Електронний ресурс] / Л. С. Винарик, А. Н. Щедрин, Н. Ф. Васильева. - Донецьк : ИЭП НАН Украины, 2000. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі дослідження всесвітніх тенденції переходу з індустріального суспільства до інформаційного, оцінкі ситуації, що склалася в економіці України, показані проблеми і напрямки цього переходу, запропоновані методичні та практичні рішення. Діалектична єдність організаційно-економічних і правових проблем представлена в теоретичному, методичному і практичному аспектах. Для науковців, аспірантів, студентів, менеджерів, фахівців з інформатизації.



Кл.слова:
Інформаційні ресурси -- комунікації -- глобалізація

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія:    
9.

Шпиц, П. Р.
Психоанализ раннего детского возраста [Електронний ресурс] / П. Р. Шпиц. - М. : [б. в.], 2001. - 88 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вошедшие в эту книгу две работы Рене Шпица, одного из основоположников и наиболее ярких представителей генетического направления в психоанализе, посвящены изучению ранних механизмов становления детской психики. С психоаналитических позиций, опираясь при этом на современные достижения этологии, эмбриологии, детской психологии и медицины, автор рассматривает онтогенез социальных отношений ребенка, развитие его мышления и формирование общих представлений. Особое внимание уделяется начальной стадии семантической и вербальной коммуникации ребенка и возникновению семантического жеста «нет» — первого целенаправленного акта человеческой коммуникации. Книга адресована в первую очередь детским психологам и психоаналитикам, а также широкому кругу читателей, интересующихся современными направлениями в психологии и в психоанализе.



Кл.слова:
генетика психології -- вербальна комунікація -- семантичні комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.
 


Хоменко, Ірина Вікторівна.
Еристика: мистецтво полеміки [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. В. Хоменко. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До посібника включено теоретичні матеріали з основ мистецтва полеміки, практикуми та тексти для самостійного аналізу, що допоможуть студентам, особливо юристам, сформувати практичні навички та вміння успішної комунікації. Курс еристики апробований у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Інституті післядипломної освіти, Інституті адвокатури та інших вищих навчальних закладах. Розрахований на студентів юридичних і гуманітарних факультетів, а також на широке коло спеціалістів, професійна діяльність яких пов'язана з впливом на людей завдяки спілкуванню, зокрема, полеміці: політиків, педагогів, журналістів, менеджерів тощо.



Кл.слова:
риторика -- ораторська майстерність -- софізм -- критика -- аргументація -- маніпулювання

   Тип видання:   підручник   
11.

Різун, В. В.
Маси [Електронний ресурс] : текст лекцій / В. В. Різун. - К. : ВПЦ "Київський унiверситет", 2003. - 118 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книгу присвячено центральному питанню масової комунікації - психологічній масі як соціальному суб'єктові. Маси розглядаються у зв'язку з такими явищами масового спілкування, як журналістика, засоби масової інформації і комунікації.



Кл.слова:
журналістика -- засіб масової інформації

   Тип видання:   монографія   
12.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   словник   
13.

Ставицька, Л.
Короткий словник жаргонної лексики української мови [Електронний ресурс] : містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень / Л. Ставицька. - К. : Критика, 2003. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей словник є спробою лексикографічно зафіксувати швидкозмінний та плинний за своєю природою сленґовий шар української мови - той його складник, якого, на переконання користувачів російської фєні, не існує (як, утім, і самої мови), а на переконання користувачів правдиво народної, джерельної, солов'їно-калинової мови, і не повинно існувати. Тим часом доктор філологічних наук, завідувачка відділу соціолінґвістики Інституту української мови НАН України Леся Ставицька, взявши за джерельну базу тексти художньої літератури, засобів масової інформації, наукових видань, або й просто зразки розмовної мови, уклала словник, який містить сучасну жарґонну лексику різнотипного соціяльного походження, а також лексику розширеного вживання, що поповнила жарґонізовану розмовну мову. "У професійного філолога і пересічного мовця, - пише авторка в передмові, - почасти складається уявлення про суто російський характер жарґонного слововживання, неконкурентноспроможність української мови у розмовних, стилістично знижених сферах комунікації, нездатність продукувати сучасні іронічні стилі спілкування. Варто вчитатись у зібрані тут репліки, діялоги, тексти, щоби пересвідчитись в українськості того жарґоновживання, яке, на перший погляд, може здатися прероґативою російських розмовних моделей. Крім того, суржикове слово у суто комунікативному аспекті не завжди свідчить про брак мовної культури чи незнання українського лексичного відповідника: нерідко, особливо в інтеліґентських дискурсах, чужомовність підсилює іронічне, сміхове начало, закладене у цій лексиці". Від того, наскільки присутній у свідомості українських мовців національний сміховий вербальний простір, великою мірою залежить виживання та зміцнення комунікативної потужности української мови. Словник містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень. Він розкриває значення кожного з них, подає його соціяльну та стилістичну характеристику, а часом також наводить короткий етимологічний коментар.



Кл.слова:
жаргон -- переклад -- правопис

   Тип видання:   підручник   
14.

Примак, Т. О.
Маркетинг [Електронний ресурс] / Т. О. Примак. - 2-е вид., виправл. і доп.. - К. : Изд-во МАУП, 2004. - 228 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розглянуто комплекс питань з маркетингу. Особливу увагу приділено сутності концепції маркетингу, зовнішньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці комунікацій та її складовим, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Для студентів, аспірантів, викладачів, фахівців, які цікавляться питаннями маркетингу і працюють у цій сфері.



Кл.слова:
економіка -- ринок -- ціна -- товар

   Тип видання:   наукове видання   
15.
 


Марина, Xoce Антонио.
Поверженный разум. Теория и практика глупости [Електронний ресурс] / Xoce Антонио Марина. - [Б. м.] : Corpus, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор „Поверженного разума“ — известный испанский писатель, философ и психолог Хосе Антонио Марина, лауреат многих престижных наград, в том числе Национальной премии за лучшую научно-популярную книгу. Все его работы посвящены человеку — его силе и слабостям, возможностям и месту в социуме. Исследование человеческого разума для Марины — ключ к пониманию целого круга проблем, с которыми сталкивается личность в современном мире. Какие ошибки чаще всего совершает наш разум? Почему мы порой ведем себя откровенно глупо? Если существует научная теория разума, то и глупость заслуживает не менее глубокого изучения. Слово „глупость“ не стало научным термином, это слово чересчур часто превращается в оскорбление. По мнению Марины, если бы наука о глупости преподавалась в школах и университетах, то это принесло бы огромную общественную пользу. Ведь глупость — болезнь нашего времени, и она чрезвычайно заразна. Марина рассматривает наиболее действенные методы борьбы с глупостью и приводит ряд конкретных советов, которые позволят если не полностью победить этого извечного врага человечества, то, во всяком случае, успешно ему противостоять.



Кл.слова:
афективна помилка -- помилка комунікації

   Тип видання:   методичний посібник   
16.


Основы теории коммуникации [Електронний ресурс] / сост. Ж. В. Николаева. - Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебно-методическое пособие соответствует требованиям государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования второго поколения по курсу «Основы теории коммуникации» и предназначено для студентов специальности «Связи с общественностью». Содержание пособия включает историю и современные проблемы теории коммуникации, исследуются различные виды и уровни коммуникации, функции, формы, модели и структурные компоненты коммуникационного процесса.



Кл.слова:
масові комунікації

   Тип видання:   підручник   
17.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Шевченко, Володимир Якович.
Композиція плаката [Електронний ресурс] : навч.посібник / В. Я. Шевченко. - Х. : Колорит, 2004. - 123 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розглянуто питання з історії становлення і розвитку плаката в системі візуальної комунікації. Проведено аналіз образотворчих засобів композиції плаката та найважливіших чинників, що впливають на виразність і дієвість художнього (рекламного) образу. Видання містить матеріали з методики підготовки фахівців у майстерні плаката. Призначається для студентів вищих художніх і дизайнерських навчальних закладів, а також графіків, дизайнерів, рекламістів.



Кл.слова:
реклама -- дизайн

   Тип видання:   монографія   
19.

Кириллова, Н. Б.
Медиакультура: от модерна к постмодерну [Електронний ресурс] / Н. Б. Кириллова. - М. : Академический проект, 2005. - 448 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объектом исследования в монографии стала медиакультура как особый тип культуры информационного общества, являющейся посредником между обществом и государством, социумом и властью. Медиакультура – явление сложное, неоднозначное. Автор дает возможность убедиться в этом, рассматривая ее в исторической репрезентации и как знаковую систему, как феномен эпохи Модерна и в контексте мифотворчества ХХ века. Трансформация медиапространства и информационные «вызовы» постмодернистской цивилизации ставят человечество перед дилеммой поисков новой идентичности. Книга представляет интерес для специалистов в сфере культурологии, философии и социологии, журналистики, политологии и педагогики, а также для студентов гуманитарных вузов.



Кл.слова:
засіб комунікації -- культура -- віртуальна реальність

   Тип видання:   монографія   
20.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського