Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (33)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (1009)Реферативна база даних (7590)Книжкові видання та компакт-диски (1350)Журнали та продовжувані видання (82)
Пошуковий запит: (<.>K=МАСОВОЇ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
1.

Клименко, Юрій.
Французька мова [Electronic resource] : підручник для 10 класів : друга іноземна мова, шостий рік навчання : профільний рівень / Юрій Клименко. - К. : Генеза, 2010. - 146 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ви продовжуєте вивчення французької мови – однієї з найкрасивіших мов світу. Цього року ви маєте змогу поглибити свої знання, вивчивши та засвоївши запропоновану тематику, що відповідає вимогам Державного освітнього стандарту та програмам з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріал підручника надасть вам змогу спілкуватися з носіями мови на різноманітнi теми з повсякденного життя (стиль життя, шкільна бібліотека, засоби масової інформації, музика, Франція, Україна). У підручнику ви знайдете матеріал, який допоможе вам інтегруватися у французьку мову та краще зрозуміти носіїв мови при безпосередньому спілкуванні. Виконуючи запропоновані завдання, ви зможете підготуватися до успішного виконання тестів ЗНО та до складання іспитів DELF / DALF.



Кл.слова:
лінгвістика -- мова

   Тип видання:   наукове видання   
2.

Лебедев-Любимов, А.
Психология рекламы [Електронний ресурс] / А. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер, 2007. - 267 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Данная книга является первым в России фундаментальным трудом, в котором изложены основы психологии рекламы как отрасли психологической науки. В ней наиболее полно представлены основные теоретические направления, история развития психологии рекламы, рассмотрены методы и результаты многочисленных исследований в этой области, а также проблемы, возникающие в связи с организацией научных и прикладных разработок. Книга расскажет о различных видах рекламной деятельности с точки зрения психологии; о механизмах воздействия рекламы на человека и о степени их эффективности; о положительном и отрицательном влиянии рекламы на культуру; о потенциальной возможности рекламы принимать форму взаиморазвивающего диалога. В книге излагается концепция, с точки зрения которой каждый человек является не только объектом воздействия рекламы, но и сам оказывается `рекламистом`, рекламируя купленные им товары или себя самого в общении с другими людьми. Книга адресована научным работникам, изучающим основы психологии рекламной деятельности; психологам-практикам, работающим в сфере рекламного бизнеса; рекламистам, занимающимся производством и распространением рекламной продукции; преподавателям и студентам; представителям общественных и политических организаций, а также всем тем, кого интересуют психологические аспекты рекламы.



Кл.слова:
масові комунікації -- реклама

   Тип видання:   довідник   
3.


Культура української мови [Електронний ресурс] : довідник / за ред. В. М. Русанівського. - К. : Либідь, 1990. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Культура мови як складова частина культури і як одна із її форм — перша ознака загальної культури людини. Як привернути увагу до мовної поведінки особистості? Як виховати чуття слова? Довідник орієнтує читача на вибір правильного слововживання, засвоєння граматичних норм, містить складні випадки російсько-українського перекладу. Вміщено дані про походження власних імен, правопис прізвищ. Подається також інформація про нові слова в сучасній публіцистиці. Окремий розділ присвячено естетиці словесно-художніх образів. Для мовознавців, викладачів, учителів, студентів, працівників засобів масової інформації, а також усіх тих, хто цікавиться питаннями культури мови.



Кл.слова:
граматика -- семантика -- мовний пуризм -- слововжиток

   Тип видання:   словник   
4.


Словник-довідник з культури української мови [Електронний ресурс] / Д. Гринчишин [и др.]. - 3-е вид.. - К. : Знання, 2006. - 367 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Культура мови як невід’ємна складова особистості — одна із перших ознак загальної культури людини та суспільства. Вона включає в себе багато понять і вимагає постійної уваги до мовної поведінки особистості. Довідник містить складні випадки слововживання і допоможе читачам засвоїти граматичні норми української мови. Для викладачів та студентів філологічних факультетів, мовознавців, працівників засобів масової інформації, вчителів, а також усіх, хто хоче підвищити рівень знання української мови.



Кл.слова:
мовна поведінка -- слововживання

   Тип видання:   словник   
5.

Гринчишин, Дмитрий Григорьевич.
Словник паронімів української мови [Електронний ресурс] / Д. Г. Гринчишин, О. А. Сербенська. - К. : Радянська школа, 1986. - 222 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Словник є досвідом в українській лексикографії опису паронімів - близьких за звучанням, але різним за значенням слів, головним чином тих, що найчастіше використовуються у шкільних підручниках, у науково-популярних книжках, публіцистиці, засобах масової інформації, художній літературі, побутовому мовленні.



Кл.слова:
омонім -- лексичне значення

   Тип видання:   методичний посібник   
6.


Основы теории коммуникации [Електронний ресурс] / сост. Ж. В. Николаева. - Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебно-методическое пособие соответствует требованиям государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования второго поколения по курсу «Основы теории коммуникации» и предназначено для студентов специальности «Связи с общественностью». Содержание пособия включает историю и современные проблемы теории коммуникации, исследуются различные виды и уровни коммуникации, функции, формы, модели и структурные компоненты коммуникационного процесса.



Кл.слова:
масові комунікації

   Тип видання:   підручник   
7.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   словник   
8.

Ставицька, Л.
Короткий словник жаргонної лексики української мови [Електронний ресурс] : містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень / Л. Ставицька. - К. : Критика, 2003. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей словник є спробою лексикографічно зафіксувати швидкозмінний та плинний за своєю природою сленґовий шар української мови - той його складник, якого, на переконання користувачів російської фєні, не існує (як, утім, і самої мови), а на переконання користувачів правдиво народної, джерельної, солов'їно-калинової мови, і не повинно існувати. Тим часом доктор філологічних наук, завідувачка відділу соціолінґвістики Інституту української мови НАН України Леся Ставицька, взявши за джерельну базу тексти художньої літератури, засобів масової інформації, наукових видань, або й просто зразки розмовної мови, уклала словник, який містить сучасну жарґонну лексику різнотипного соціяльного походження, а також лексику розширеного вживання, що поповнила жарґонізовану розмовну мову. "У професійного філолога і пересічного мовця, - пише авторка в передмові, - почасти складається уявлення про суто російський характер жарґонного слововживання, неконкурентноспроможність української мови у розмовних, стилістично знижених сферах комунікації, нездатність продукувати сучасні іронічні стилі спілкування. Варто вчитатись у зібрані тут репліки, діялоги, тексти, щоби пересвідчитись в українськості того жарґоновживання, яке, на перший погляд, може здатися прероґативою російських розмовних моделей. Крім того, суржикове слово у суто комунікативному аспекті не завжди свідчить про брак мовної культури чи незнання українського лексичного відповідника: нерідко, особливо в інтеліґентських дискурсах, чужомовність підсилює іронічне, сміхове начало, закладене у цій лексиці". Від того, наскільки присутній у свідомості українських мовців національний сміховий вербальний простір, великою мірою залежить виживання та зміцнення комунікативної потужности української мови. Словник містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень. Він розкриває значення кожного з них, подає його соціяльну та стилістичну характеристику, а часом також наводить короткий етимологічний коментар.



Кл.слова:
жаргон -- переклад -- правопис

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Моль, А.
Социодинамика культуры [Електронний ресурс] : пер. с фр. / А. Моль. - М. : Прогресс, 1973. - 408 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Абрахаам Моль (1920—1992) вошел в историю социологической мысли как один из крупнейших исследователей средств массовой коммуникации, создатель информационной концепции культуры. А. Молем написано множество работ, но широкую известность ему принесла книга «Социодинамика культуры», которая стала заметной вехой на пути развития новой отрасли социологического знания. В центре внимания Моля — исследование социальной роли средств массовой коммуникации в современном обществе, прежде всего радио и телевидения.



Кл.слова:
науково-технічний прогрес -- засіб масової комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Бурдье, П.
О телевидении и журналистике [Електронний ресурс] : пер. с фр. / П. Бурдье. - М. : Фонд научных исследований "Прагматика культуры", Институт экспериментальной социологии, 2002. - 160 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга социолога Пьера Бурдьё (1930—2002) представляет собой критический анализ современного состояния средств массовой информации, в особенности, телевидения и прессы. Автор исследует двойственное положение журналистов как носителей «медиатической власти» и как подверженных давлению рынка и политики. В основе книги — лекции, прочитанные в Коллеж де Франс в 1995—1996 годах.



Кл.слова:
засоби масової інформації

   Тип видання:   монографія   
11.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.
 


Хоменко, Ірина Вікторівна.
Еристика: мистецтво полеміки [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. В. Хоменко. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До посібника включено теоретичні матеріали з основ мистецтва полеміки, практикуми та тексти для самостійного аналізу, що допоможуть студентам, особливо юристам, сформувати практичні навички та вміння успішної комунікації. Курс еристики апробований у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Інституті післядипломної освіти, Інституті адвокатури та інших вищих навчальних закладах. Розрахований на студентів юридичних і гуманітарних факультетів, а також на широке коло спеціалістів, професійна діяльність яких пов'язана з впливом на людей завдяки спілкуванню, зокрема, полеміці: політиків, педагогів, журналістів, менеджерів тощо.



Кл.слова:
риторика -- ораторська майстерність -- софізм -- критика -- аргументація -- маніпулювання

   Тип видання:   підручник   
13.

Пономарів, О. Д.
Стилістика сучасної української мови [Електронний ресурс] / О. Д. Пономарів. - 2-е вид., стереотип.. - К. : Либідь, 1993. - 248 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються предмет і завдання стилістики, стилістичні категорії, взаємодія функціональних стилів. Окремі розділи присвячені лексичним та фразеологічним засобам стилістики, стилістичним можливостям етимології, морфології та синтаксису. Значну увагу приділено питанням нормативності української мови в засобах масової інформації. Для студентів факультетів журналістики та інших гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
лексика -- фразеологія

   Тип видання:   монографія   
14.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Мацько, Л. І.
Риторика [Електронний ресурс] / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. - 2-е вид., стер.. - К. : Вища школа, 2006. - 311 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто предмет риторики, основний зміст понять і всіх розділів класичної риторики. Висвітлено надбання цієї науки за всю історію її розвитку, які покладено в основу сучасних наук: стилістики, поетики, прагматики, теорії комунікації тощо. Посібник містить також дидактичний матеріал та зразки ораторської майстерності. Для студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
оратор -- поетика -- прагматика -- комунікація

   Тип видання:   наукове видання   
16.

Репан, О.
Палімпсест [Електронний ресурс] : поселення XVI-XVIII ст. в історії Дніпропетровська / О. Репан, В. Старостін, О. Харлан. - К. : Українські пропілеї, 2007. - 269 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Літочислення Дніпропетровська викликає жваві суперечки в історіографії. Для пересічного мешканця все просто — місто виникло в 1776 р. Початок саме такому стереотипу масової свідомості поклало гучне святкування 200-річчя Дніпропетровська у 1976 р. Ця дата є дотепер актуальною як для офіційних органів влади, так і для офіційної історії міста. Теза про те, що місто виникло наприкінці XVIII ст. як принципово новий об’єкт, не пов’язаний з історією попередніх населених пунктів, утвердилася вже з ХІХ ст. Офіційна історіографія дореволюційної доби робила акцент передусім на акції урочистого закладення Преображенського собору у 1787 році, згадуючи при цьому і про невдалий досвід розміщення Катеринослава на р. Кільчень. В книзі розглядають "іншу, справжню історію міста", яка є наслідком не упередженого погляду на факти.



Кл.слова:
краєзнавство -- поселення -- місто

   Тип видання:   довідник   
17.

Волощак, М.
Неправильно - правильно. Довідник з українського слововживання [Електронний ресурс] / М. Волощак. - К. : Просвіта, 2003. - 160 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


За матеріалами засобів масової інформації авторка склала словник неправильно вживаної української лексики - слів, словосполучень та фраз і добрала до них правильні варіанти.За матеріалами засобів масової інформації авторка склала словник неправильно вживаної української лексики - слів, словосполучень та фраз і добрала до них правильні варіанти.



Кл.слова:
лексика -- правопис

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Капелюшний, А. О.
Редагування в засобах масової інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2005. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено основні теоретичні положення курсу "Редагування в ЗМІ". До кожної теми також подано "Питання для самоперевірки", "Практичні завдання", "Літературу". Автор послідовно дотримується концепції курсу редагування в ЗМІ на факультеті журналістики: йдеться про перенесення наголосу на творчий характер редагування – це вид творчості, а процес редагування – це співтворчість з автором. Використано також інші підходи й методи, проте всі їх підпорядковано згаданій концепції. Навчальним посібником можуть скористатися не тільки студенти факультету журналістики, для яких його, власне, й призначено, а й журналісти-практики, загалом працівники з усіх сфер діяльності, чия робота пов'язана з редагуванням і саморедагуванням.



Кл.слова:
редагування -- літературне мовлення

   Тип видання:   підручник   
19.

Різун, В. В.
Літературне редагування [Електронний ресурс] / В. В. Різун. - К. : Либідь, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це — перший в Україні підручник із літературного редагування, адресований безпосередньо журналістам. Пропонований підручник допоможе майбутнім працівникам засобів масової комунікації опанувати фах літературного редактора. Становлення професії літературного редактора, історичні, теоретичні й методичні засади його діяльності, технологія редакторської праці у ЗМК, автоматизація технологічних процесів — такою є проблематика, що знайшла ґрунтовне висвітлення на сторінках підручника. Для студентів факультетів журналістики. Може бути корисним працівникам засобів масової комунікації, видавцям, філологам.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Животко, Аркадій.
Історія української преси [Електронний ресурс] / А. П. Животко ; уклад. М. С. Тимошик. - К. : Наша культура і наука, 1999. - 368 с.. - (Літературні пам'ятки України)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця книга повертається в Україну через більш ніж півстоліття після першого її видання у Мюнхені. Об'єктивно і всебічно автор показує, в яких умовах і як розвивалась наша періодика на українських теренах і в діаспорі від зародків її у козацькі часи до Другої світової війни. За масштабами охоплення фактологічного матеріалу, залучення до наукового обігу колосального масиву архівних джерел української еміграції, кількістю повернутих імен засновників, творців і меценатів українських часописів, які безпідставно були вилучені свого часу з вітчизняної історіографії, це видання є на сьогодні найповнішим. Для студентів вищих навчальних закладів, працівників засобів масової інформації. Може бути корисною учителям загальноосвітніх шкіл, старшокласникам, усім, хто цікавиться вітчизняною історією.



Кл.слова:
періодика -- журналістика
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського