Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Автореферати дисертацій (89)Реферативна база даних (2072)Книжкові видання та компакт-диски (2065)Журнали та продовжувані видання (1492)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   словник   
1.

Капелюшний, А. О.
Стилістика й редагування [Електронний ресурс] : практичний словник-довідник журналіста / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі викладено у вигляді словникових статей основні положення з трьох курсів, які вивчають студенти факультету журналістики: з "Практичної стилістики української мови", "Стилістики тексту", "Редагування в ЗМІ". Подано також практичні рекомендації щодо використання цих положень у ЗМІ. Вміщено короткі словники з орфографії, слововживання, з використання граматичних форм різних частин мови тощо. Є в книзі й довідники, призначені для перевірки правильності фактичного матеріалу в журналістських текстах, додержання логічних норм у матеріалах мас-медіа. Серед них - персоналії політичних діячів, лауреатір Шевченківської, Нобелівської премій, премії "Оскар", знаменитих спортсменів, льотчиків-космонавтів та ін. знаних людей, відомості про країни світу та їх столиці, про лідерів держав тощо. Книга призначена насамперед для студентів факультету журналістики та для журналістів-практиків, але вона зацікавить і всіх тих, хто прагне отримати додаткові відомості з культури мови, з різноманітних галузей сучасного суспільного життя. Всі відомості подано станом на 15 січня 2002 року.



Кл.слова:
слововживання -- культура мови -- мас-медіа

   Тип видання:   методичний посібник   
2.


Основы теории коммуникации [Електронний ресурс] / сост. Ж. В. Николаева. - Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебно-методическое пособие соответствует требованиям государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования второго поколения по курсу «Основы теории коммуникации» и предназначено для студентов специальности «Связи с общественностью». Содержание пособия включает историю и современные проблемы теории коммуникации, исследуются различные виды и уровни коммуникации, функции, формы, модели и структурные компоненты коммуникационного процесса.



Кл.слова:
масові комунікації

   Тип видання:   словник   
3.


Словник журналіста: терміни, мас-медіа, постаті [Електронний ресурс] / за заг. ред. Ю. М. Бідзілі. - Ужгород : Закарпаття, 2007. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У словнику-довіднику розтлумачено понад 800 медійних термінів, уведено нові поняття, які останнім часом використовуються у ЗМІ, подано інформацію про важливі періодичні видання України в минулому і тепер, представлені впливові часописи, інформаційні агенції, радіо- та телеканали, а аткож уміщено біографічні довідки про відомих журналістів світу.



Кл.слова:
журналістика -- медіа -- біографія -- преса -- телебачення

   Тип видання:   словник   
4.

Лозовский, Б. Н.
Журналистика [Електронний ресурс] : краткий словарь / Б. Н. Лозовский. - Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2004. - 116 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Словарь содержит около 300 статей, в которых дается определение и раскрывается содержание терминов и понятий, используемых в теории и практике современных средств массовой информации и журналистики. Составлен на основе энциклопедических изданий, учебников и пособий, монографических исследований и специальных журналов, подготовлен с учетом требований Государственного образовательного стандарта по специальности «журналистика». Предназначен для студентов факультетов и отделений журналистики университетов, изучающих «Основы журналистики», исследователей, специалистов, работающих со средствами массовой информации, журналистов. Каждая статья (при необходимости) содержит: 1) нормативное толкование термина из словарей; 2) юридическое (при наличии такового в действующем законодательстве); 3) общепринятое в теории и практике журналистики.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ -- репортаж -- інтерв'ю

   Тип видання:   наукове видання   
5.

Моль, А.
Социодинамика культуры [Електронний ресурс] : пер. с фр. / А. Моль. - М. : Прогресс, 1973. - 408 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Абрахаам Моль (1920—1992) вошел в историю социологической мысли как один из крупнейших исследователей средств массовой коммуникации, создатель информационной концепции культуры. А. Молем написано множество работ, но широкую известность ему принесла книга «Социодинамика культуры», которая стала заметной вехой на пути развития новой отрасли социологического знания. В центре внимания Моля — исследование социальной роли средств массовой коммуникации в современном обществе, прежде всего радио и телевидения.



Кл.слова:
науково-технічний прогрес -- засіб масової комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Бурдье, П.
О телевидении и журналистике [Електронний ресурс] : пер. с фр. / П. Бурдье. - М. : Фонд научных исследований "Прагматика культуры", Институт экспериментальной социологии, 2002. - 160 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга социолога Пьера Бурдьё (1930—2002) представляет собой критический анализ современного состояния средств массовой информации, в особенности, телевидения и прессы. Автор исследует двойственное положение журналистов как носителей «медиатической власти» и как подверженных давлению рынка и политики. В основе книги — лекции, прочитанные в Коллеж де Франс в 1995—1996 годах.



Кл.слова:
засоби масової інформації

   Тип видання:   словник   
7.

Беккер, К.
Словарь тактической реальности [Електронний ресурс] : культурная интеллигенция и социальный контроль / К. Беккер. - М. : Ультра.Культура, 2004. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Небольшая по объему книга Конрада Беккера, теоретика «информационного антиглобализма», толкует 72 понятия, на которые может опереться человек, пытающийся разобраться в структуре современной информационной ситуации и сопротивляться той информационной войне, которую ведет против личности Система.



Кл.слова:
інформаційна ситуація -- інформаційна війна -- антиглобалізм -- альтерглобалізм

   Тип видання:   монографія   
8.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   підручник   
9.

Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор этой книги на собственном опыте доказывает, что никакой принципиальной разницы между связями с общественностью, рекламой, мероприятиями по продвижению товара (типа мерчандайзинга), брендингом и т. п. не существует. Этим занимаются различные специализированные организации. Но многие фирмы (более или менее солидные) сами создают свои отделы и службы продвижения и связей с общественностью. Руководителей этих служб называют по-разному. Чаще всего директорами отделов по PR. Для них, для тех, кто только собирается ими стать, и для тех из них, кто метит выше, и предназначена эта книга. Много внимания в книге уделено методике работы связей с общественностью, в первую очередь таким актуальным направлениям как антикризисные коммуникации, работа со СМИ разных форм собственности, использование интернет-инструментов.



Кл.слова:
реклама -- імідж

   Тип видання:   підручник   
10.

Зуляр, Ю. А.
Массовые коммуникации в рекламе [Електронний ресурс] : учебник для вузов / Ю. А. Зуляр. - Иркутск : Оттиск, 2006. - 405 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цель этого учебника ознакомить студентов высших учебных заведений с основами теории массовых коммуникаций и принципами ее применения в рекламном бизнесе, в процессе изучения ими специальности «Реклама». Автор знакомит читателя с историей и современным состоянием массовых коммуникаций и в то же время акцентирует внимание на наиболее актуальных для российских условий проблемах: современном состоянии средств массовой информации в условиях глобализирующегося социума, форме и содержании рекламных технологий, использовании СМИ в рекламе, немедийных каналах и средствах рекламной коммуникации и др.



Кл.слова:
соціальна комунікація -- інформаційний процес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Капелюшний, А. О.
Редагування в засобах масової інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2005. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено основні теоретичні положення курсу "Редагування в ЗМІ". До кожної теми також подано "Питання для самоперевірки", "Практичні завдання", "Літературу". Автор послідовно дотримується концепції курсу редагування в ЗМІ на факультеті журналістики: йдеться про перенесення наголосу на творчий характер редагування – це вид творчості, а процес редагування – це співтворчість з автором. Використано також інші підходи й методи, проте всі їх підпорядковано згаданій концепції. Навчальним посібником можуть скористатися не тільки студенти факультету журналістики, для яких його, власне, й призначено, а й журналісти-практики, загалом працівники з усіх сфер діяльності, чия робота пов'язана з редагуванням і саморедагуванням.



Кл.слова:
редагування -- літературне мовлення

   Тип видання:   підручник   
12.

Різун, В. В.
Літературне редагування [Електронний ресурс] / В. В. Різун. - К. : Либідь, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це — перший в Україні підручник із літературного редагування, адресований безпосередньо журналістам. Пропонований підручник допоможе майбутнім працівникам засобів масової комунікації опанувати фах літературного редактора. Становлення професії літературного редактора, історичні, теоретичні й методичні засади його діяльності, технологія редакторської праці у ЗМК, автоматизація технологічних процесів — такою є проблематика, що знайшла ґрунтовне висвітлення на сторінках підручника. Для студентів факультетів журналістики. Може бути корисним працівникам засобів масової комунікації, видавцям, філологам.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   підручник   
13.

Різун, В. В.
Маси [Електронний ресурс] : текст лекцій / В. В. Різун. - К. : ВПЦ "Київський унiверситет", 2003. - 118 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книгу присвячено центральному питанню масової комунікації - психологічній масі як соціальному суб'єктові. Маси розглядаються у зв'язку з такими явищами масового спілкування, як журналістика, засоби масової інформації і комунікації.



Кл.слова:
журналістика -- засіб масової інформації

   Тип видання:   наукове видання   
14.

Почепцов, Г.
Психологические войны [Електронний ресурс] / Г. Почепцов. - М. : Рефл-Бук ; К. : Ваклер, 2000. - 528 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге основной акцент сделан на изучении и анализе психологических войн, неразрывно связанных с войнами информационными. Исследованы механизмы, лежащие в основе проведения психологических войн и средства противодействия им. Рассмотрен их инструментарий, методы воздействия на общественное мнение и способы построения символического мира. Книга проиллюстрирована примерами, взятыми из мировой практики.



Кл.слова:
інформаційна війна

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.

Жаров, М.
Хроники информационной войны [Електронний ресурс] / М. Жаров, Т. Шевяков. - М. : Изд-во "Европа", 2009. - 19 с.. - (Войны)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сетевые войны всегда оставались внутрисредовой особенностью Интернета - и в реальной жизни не были никому интересны. Пятидневная война показала, что сеть является таким же фронтом, как и традиционные СМИ - причем фронтом куда более масштабным и оперативным. Август 2008 года стал точкой формирования виртуальной реальности конфликтов - и моментом осознания необходимости вести войну в том числе и на информационном поле. Книга адресована всем, кто хочет узнать, что представляла собой информационная война августа 2008 года.



Кл.слова:
інтернет -- пропаганда

   Тип видання:   наукове видання   
16.

Почепцов, Г.
Информационные войны. Основы военно-коммуникативных исследований [Електронний ресурс] / Г. Почепцов. - М. : Рефл-Бук, 1999

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге впервые детально рассматриваются вопросы информационных и психологических войн. Показана возрастающая роль информационных войн в условиях современной цивилизации, подробно рассмотрен инструментарий воздействия и методы защиты, дан анализ информационного пространства и предложены стратегии его трансформации, особое внимание обращено на создание и преодоление информационной асимметрии. Книга чрезвычайно актуальна и проиллюстрирована примерами, взятыми из мировой практики.



Кл.слова:
інформація -- психологія

   Тип видання:   підручник   
17.

Мельник, Г. С.
Общение в журналистике [Електронний ресурс] : секреты мастерства / Г. С. Мельник. - СПб. : Питер, 2008. - 235 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга посвящена личной эффективности журналиста. В ней содержатся полезные советы, идеи и описание техник, которые можно применять в журналистской практике для установления контактов с людьми. Издание поможет начинающим журналистам развить не только умения и навыки общения с людьми как источниками информации, так и способности анализировать сложные ситуации, научит самоанализу и объективной оценке действий партнеров по коммуникации. Книга предназначена для студентов вузов, изучающих курс "Психология журналистики", для журналистов-практиков и всех, чья сфера деятельности связана с публичной коммуникацией (специалисты по связям с общественностью, пресс-секретари и рекламисты).



Кл.слова:
журналістика -- спілкування

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.

Клоков, И. В.
Черный PR [Електронний ресурс] : запрещенные приемы нападения и защиты / И. В. Клоков. - СПб. : Питер, 2007. - 208 с.. - (Серия "Бизнес-войны")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Мы живем в эпоху глобализации. Но глобализация – это не только всемирное управление производством и потреблением, это также и управление сознанием. Некогда невинное приложение к рекламе, технология паблик рилейшнз (связи с общественностью) сегодня позволяет бизнесменам значительно увеличивать число потребителей своих товаров и услуг, а политикам – многократно расширять круг избирателей. Пиар из вспомогательного инструмента превратился в мощную технологию манипулирования сознанием. Какие приемы паблик рилейшнз используются в бизнесе и политике, что нам показывают и что от нас скрывают, как нами управляют и как остаться свободным от подобных управляющих влияний – об этом вы узнаете из книги. Что можно и нужно видеть за блестящей мишурой лозунгов, плакатов, воззваний и витрин, как сохранить незамутненным свое сознание – об этом рассказывает автор, приводя примеры из жизни, протекающей здесь, рядом. Хозяева жизни хотят видеть в нас только управляемое стадо. Для того чтобы оставаться человеком, нужно не только смотреть и слушать, важно видеть и слышать. Этому учит книга.



Кл.слова:
реклама -- піар -- пропаганда -- вибори

   Тип видання:   життєпис   
Категорія:    
19.

Филиппов, В.
Юлиус Фучик [Електронний ресурс] / В. Филиппов. - М. : Молодая Гвардия, 1986. - 304 с.. - (Жизнь замечательных людей. ЖЗЛ : серия биографий ; вып. 668)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказано о жизни и деятельности национального героя Чехословакии, видного писателя и журналиста Юлиуса Фучика. Это научно-художественная биография автора «Репортажа с петлей на шее» - известного во всех уголках планеты.



Кл.слова:
письменник -- журналіст

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Емельянов, С. М.
Теория и практика связей с общественностью [Електронний ресурс] : вводный курс / С. М. Емельянов. - СПб. : Питер, 2005. - 240 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пособие подготовлено в соответствии с требованиями Государственного образовательного стандарта и учебной программы курса «Теория и практика связей с общественностью», который является основным в профессиональной подготовке студентов, обучающихся по специальности 350400 «Связи с общественностью». Может быть использовано студентами других специальностей в процессе изучения учебной дисциплины «Связи с общественностью», слушателями факультетов повышения квалификации, а также преподавателями и аспирантами, практиками связей с общественностью



Кл.слова:
громадськість
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського