Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (18)Автореферати дисертацій (694)Реферативна база даних (5719)Книжкові видання та компакт-диски (893)Журнали та продовжувані видання (68)
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Лебедев-Любимов, А.
Психология рекламы [Електронний ресурс] / А. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер, 2007. - 267 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Данная книга является первым в России фундаментальным трудом, в котором изложены основы психологии рекламы как отрасли психологической науки. В ней наиболее полно представлены основные теоретические направления, история развития психологии рекламы, рассмотрены методы и результаты многочисленных исследований в этой области, а также проблемы, возникающие в связи с организацией научных и прикладных разработок. Книга расскажет о различных видах рекламной деятельности с точки зрения психологии; о механизмах воздействия рекламы на человека и о степени их эффективности; о положительном и отрицательном влиянии рекламы на культуру; о потенциальной возможности рекламы принимать форму взаиморазвивающего диалога. В книге излагается концепция, с точки зрения которой каждый человек является не только объектом воздействия рекламы, но и сам оказывается `рекламистом`, рекламируя купленные им товары или себя самого в общении с другими людьми. Книга адресована научным работникам, изучающим основы психологии рекламной деятельности; психологам-практикам, работающим в сфере рекламного бизнеса; рекламистам, занимающимся производством и распространением рекламной продукции; преподавателям и студентам; представителям общественных и политических организаций, а также всем тем, кого интересуют психологические аспекты рекламы.



Кл.слова:
масові комунікації -- реклама

   Тип видання:   методичний посібник   
2.


Основы теории коммуникации [Електронний ресурс] / сост. Ж. В. Николаева. - Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2004

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебно-методическое пособие соответствует требованиям государственного образовательного стандарта высшего профессионального образования второго поколения по курсу «Основы теории коммуникации» и предназначено для студентов специальности «Связи с общественностью». Содержание пособия включает историю и современные проблемы теории коммуникации, исследуются различные виды и уровни коммуникации, функции, формы, модели и структурные компоненты коммуникационного процесса.



Кл.слова:
масові комунікації

   Тип видання:   підручник   
3.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   словник   
4.

Ставицька, Л.
Короткий словник жаргонної лексики української мови [Електронний ресурс] : містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень / Л. Ставицька. - К. : Критика, 2003. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей словник є спробою лексикографічно зафіксувати швидкозмінний та плинний за своєю природою сленґовий шар української мови - той його складник, якого, на переконання користувачів російської фєні, не існує (як, утім, і самої мови), а на переконання користувачів правдиво народної, джерельної, солов'їно-калинової мови, і не повинно існувати. Тим часом доктор філологічних наук, завідувачка відділу соціолінґвістики Інституту української мови НАН України Леся Ставицька, взявши за джерельну базу тексти художньої літератури, засобів масової інформації, наукових видань, або й просто зразки розмовної мови, уклала словник, який містить сучасну жарґонну лексику різнотипного соціяльного походження, а також лексику розширеного вживання, що поповнила жарґонізовану розмовну мову. "У професійного філолога і пересічного мовця, - пише авторка в передмові, - почасти складається уявлення про суто російський характер жарґонного слововживання, неконкурентноспроможність української мови у розмовних, стилістично знижених сферах комунікації, нездатність продукувати сучасні іронічні стилі спілкування. Варто вчитатись у зібрані тут репліки, діялоги, тексти, щоби пересвідчитись в українськості того жарґоновживання, яке, на перший погляд, може здатися прероґативою російських розмовних моделей. Крім того, суржикове слово у суто комунікативному аспекті не завжди свідчить про брак мовної культури чи незнання українського лексичного відповідника: нерідко, особливо в інтеліґентських дискурсах, чужомовність підсилює іронічне, сміхове начало, закладене у цій лексиці". Від того, наскільки присутній у свідомості українських мовців національний сміховий вербальний простір, великою мірою залежить виживання та зміцнення комунікативної потужности української мови. Словник містить понад 3200 слів і 650 стійких словосполучень. Він розкриває значення кожного з них, подає його соціяльну та стилістичну характеристику, а часом також наводить короткий етимологічний коментар.



Кл.слова:
жаргон -- переклад -- правопис

   Тип видання:   наукове видання   
5.

Моль, А.
Социодинамика культуры [Електронний ресурс] : пер. с фр. / А. Моль. - М. : Прогресс, 1973. - 408 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Абрахаам Моль (1920—1992) вошел в историю социологической мысли как один из крупнейших исследователей средств массовой коммуникации, создатель информационной концепции культуры. А. Молем написано множество работ, но широкую известность ему принесла книга «Социодинамика культуры», которая стала заметной вехой на пути развития новой отрасли социологического знания. В центре внимания Моля — исследование социальной роли средств массовой коммуникации в современном обществе, прежде всего радио и телевидения.



Кл.слова:
науково-технічний прогрес -- засіб масової комунікації

   Тип видання:   монографія   
6.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.
 


Хоменко, Ірина Вікторівна.
Еристика: мистецтво полеміки [Електронний ресурс] : навч. посіб. / І. В. Хоменко. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


До посібника включено теоретичні матеріали з основ мистецтва полеміки, практикуми та тексти для самостійного аналізу, що допоможуть студентам, особливо юристам, сформувати практичні навички та вміння успішної комунікації. Курс еристики апробований у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Інституті післядипломної освіти, Інституті адвокатури та інших вищих навчальних закладах. Розрахований на студентів юридичних і гуманітарних факультетів, а також на широке коло спеціалістів, професійна діяльність яких пов'язана з впливом на людей завдяки спілкуванню, зокрема, полеміці: політиків, педагогів, журналістів, менеджерів тощо.



Кл.слова:
риторика -- ораторська майстерність -- софізм -- критика -- аргументація -- маніпулювання

   Тип видання:   монографія   
8.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Мацько, Л. І.
Риторика [Електронний ресурс] / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. - 2-е вид., стер.. - К. : Вища школа, 2006. - 311 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто предмет риторики, основний зміст понять і всіх розділів класичної риторики. Висвітлено надбання цієї науки за всю історію її розвитку, які покладено в основу сучасних наук: стилістики, поетики, прагматики, теорії комунікації тощо. Посібник містить також дидактичний матеріал та зразки ораторської майстерності. Для студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
оратор -- поетика -- прагматика -- комунікація

   Тип видання:   підручник   
10.

Різун, В. В.
Літературне редагування [Електронний ресурс] / В. В. Різун. - К. : Либідь, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це — перший в Україні підручник із літературного редагування, адресований безпосередньо журналістам. Пропонований підручник допоможе майбутнім працівникам засобів масової комунікації опанувати фах літературного редактора. Становлення професії літературного редактора, історичні, теоретичні й методичні засади його діяльності, технологія редакторської праці у ЗМК, автоматизація технологічних процесів — такою є проблематика, що знайшла ґрунтовне висвітлення на сторінках підручника. Для студентів факультетів журналістики. Може бути корисним працівникам засобів масової комунікації, видавцям, філологам.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   підручник   
11.

Різун, В. В.
Маси [Електронний ресурс] : текст лекцій / В. В. Різун. - К. : ВПЦ "Київський унiверситет", 2003. - 118 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книгу присвячено центральному питанню масової комунікації - психологічній масі як соціальному суб'єктові. Маси розглядаються у зв'язку з такими явищами масового спілкування, як журналістика, засоби масової інформації і комунікації.



Кл.слова:
журналістика -- засіб масової інформації

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Шевченко, Володимир Якович.
Композиція плаката [Електронний ресурс] : навч.посібник / В. Я. Шевченко. - Х. : Колорит, 2004. - 123 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розглянуто питання з історії становлення і розвитку плаката в системі візуальної комунікації. Проведено аналіз образотворчих засобів композиції плаката та найважливіших чинників, що впливають на виразність і дієвість художнього (рекламного) образу. Видання містить матеріали з методики підготовки фахівців у майстерні плаката. Призначається для студентів вищих художніх і дизайнерських навчальних закладів, а також графіків, дизайнерів, рекламістів.



Кл.слова:
реклама -- дизайн

   Тип видання:   наукове видання   
13.

Тоффлер, Э.
Революционное богатство [Електронний ресурс] / Э. Тоффлер. - М. : АСТ, 2008. - 569 с.. - (Philosophy)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Элвин Тоффлер — известный американский философ, автор книг «Метаморфозы власти», «Шок будущего», «Третья волна». Новая книга Элвина и Хейди Тоффлер — о том, каким будет наш мир завтра. Кто обретет богатство, как это произойдет и что это значит для всех нас. Какие новые возможности откроет нам экономика будущего в столь различных областях, как здравоохранение, энергетика, мировые коммуникации, промышленность, сельское хозяйство.



Кл.слова:
майбутнє -- енергетика -- світлові комунікації

   Тип видання:   довідник   
14.

Федоров, А. В.
Медиапедагоги и теоретики медиакультуры зарубежных стран [Електронний ресурс] : энциклопедический справочник / А. В. Федоров. - М. : МОО "Информация для всех", 2011. - 54 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящая публикация представляет собой первую попытку создания энциклопедического справочника, состоящего из кратких творческих биографий зарубежных медиапедагогов и теоретиков медиакультуры. Предполагаемая сфера использования данного энциклопедического справочника - вузы и колледжи различного профиля, школы, библиотеки, научно-исследовательские учреждения, учреждения дополнительного образования и культуры. Круг пользователей - преподаватели, научные сотрудники, библиотекари, аспиранты, студенты, учащиеся колледжей, училищ, школьные учителя, школьники, работники медийной сферы, культуры и искусства, члены общественных организаций.



Кл.слова:
засіб комунікації -- педагог -- теоретик

   Тип видання:   монографія   
15.

Кириллова, Н. Б.
Медиакультура: от модерна к постмодерну [Електронний ресурс] / Н. Б. Кириллова. - 2-е изд., испр. и доп.. - М. : Академический Проект, 2006. - 448 с.. - (Технологии)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объектом исследования в монографии стала медиакультура как особый тип культуры информационного общества, являющейся посредником между обществом и государством, социумом и властью. Медиакультура – явление сложное, неоднозначное. Автор дает возможность убедиться в этом, рассматривая ее в исторической репрезентации и как знаковую систему, как феномен эпохи Модерна и в контексте мифотворчества ХХ века. Трансформация медиапространства и информационные «вызовы» постмодернистской цивилизации ставят человечество перед дилеммой поисков новой идентичности. Книга представляет интерес для специалистов в сфере культурологии, философии и социологии, журналистики, политологии и педагогики, а также для студентов гуманитарных вузов.



Кл.слова:
засіб комунікації -- культура

   Тип видання:   монографія   
16.

Винарик, Л. С.
Вхождение Украины в информационное общество [Електронний ресурс] / Л. С. Винарик, А. Н. Щедрин, Н. Ф. Васильева. - Донецьк : ИЭП НАН Украины, 2000. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі дослідження всесвітніх тенденції переходу з індустріального суспільства до інформаційного, оцінкі ситуації, що склалася в економіці України, показані проблеми і напрямки цього переходу, запропоновані методичні та практичні рішення. Діалектична єдність організаційно-економічних і правових проблем представлена в теоретичному, методичному і практичному аспектах. Для науковців, аспірантів, студентів, менеджерів, фахівців з інформатизації.



Кл.слова:
Інформаційні ресурси -- комунікації -- глобалізація

   Тип видання:   зб. статей   
17.


Демократичне врядування в контексті глобальних викликів та кризових ситуацій [Електронний ресурс] : матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю (3 квітня 2009 року) : в 2 ч. / за наук. ред.: В. С. Загорського, А. В. Ліпенцева. - Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2009

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 572 с.

Ч. 2. - 580 с.


Тематичні напрямки роботи конференції: Теоретико-методологічні проблеми демократичного врядування; Державне управління в умовах глобалізації; Кадрова політика та організація публічної служби у владних інститутах; Сучасна економічна політика та фінансове регулювання (в умовах глобалізації); Державне управління у сфері охорони здоров’я; Демократичне врядування у контексті європейської інтеграції; Професіоналізація діяльності посадових осіб місцевих органів влади; Інформаційно-аналітична діяльність як складова ефективного публічного адміністрування; Стратегії ефективної мовної комунікації у галузі державного управління.



Кл.слова:
державне управління -- регіональний розвиток -- місцеві органи влади

   Тип видання:   монографія   
18.

Rizun, V. V.
The vital questions of mass communication theory [Electronic resource] : monograph / V. V. Rizun. - Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2009. - 168 p.
Переклад назви: Актуальні питання теорії масової комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The monograph is devoted to the vital questions of a domestic mass communication theory. The monograph is written for the scientists and students studying ‘social communications’.



Кл.слова:
комунікація -- спілкування

   Тип видання:   підручник   
19.

Квіт, С.
Масові комунікації [Електронний ресурс] / С. Квіт. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2008. - 206 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник С. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на дослідженнях цієї галузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіа-досліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, українським медіа-реформам, журналістській освіті, новим медіям, глобалізаційним явищам. Реалізація цього проекту стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики. Центру медіа-реформ, проектам співпраці з Лідським Університетом (Велика Британія) та Університетом Огайо (США). Підручник призначений для студентів ВНЗ за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медій.



Кл.слова:
медіа -- масова інформація -- журналіст -- інформаційно-комунікаційні технології

   Тип видання:   підручник   
20.

Різун, В. В.
Теорія масової комунікації [Електронний ресурс] : підруч. для студ. галузі 0303 “журналістика та інформація” / В. В. Різун. - К. : ВЦ "Просвіта", 2008. - 260 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник з теорії масової комунікації, в якому системно викладено теоретичні засади розуміння масового спілкування, технологію масового впливу та представлено основні наукові течії, принципи й підходи до вивчення масової комунікації. Розраховано на студентів освітньої галузі 0303 “журналістика та інформація”, а також викладачів і вчених у цій галузі.



Кл.слова:
масове спілкування -- масовий вплив
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського