Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (42)Реферативна база даних (843)Книжкові видання та компакт-диски (943)Журнали та продовжувані видання (339)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Боярська, Л. В.
"Мовні помилки на сторінках ЗМІ" (Дослідження-моніторинг) [Електронний ресурс] / Л. В. Боярська. - [Б. м. : б. в.]. - 132 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця стаття є скороченим варіантом дослідження-моніторингу, котре було проведене науковим відділом Інституту журналістики в рамках наукової теми “Моніторинг та інформаційне моделювання ЗМІ”.



Кл.слова:
редагування -- орфографія

   Тип видання:   законодавчі матеріали   
2.


Этические принципы подготовки журналистских материалов о детях [Електронний ресурс]. - М. : Юнисеф, [20_ _?]. - 12 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В 2009 году весь мир отмечает 20-летие Конвенции о правах ребенка. Это единственный международный документ, принятый и ратифицированный почти всеми странами мира. Страны-участницы, включая Россию, взяли на себя обязательства обеспечить права детей на образование, достойный уровень жизни, защиту от всех форм насилия и дискриминации.



Кл.слова:
діти -- захист -- право

   Тип видання:   аналітична доповідь   
3.

Конах, В. К.
Національний інформаційний простір України: проблеми формування та державного регулювання [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / В. К. Конах ; Національний інститут стратегічних досліджень. - Київ : [б. в.], 2014. - 76 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 2)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.28 Мб


Доповідь підготовлено до засідання «круглого столу» 18 листопада 2013 р. Розглянуто проблеми державного регулювання розвитку національного інформаційного простору України в концептуальному, нормативно-правовому та інституційному полях. Запропоновано напрями їх розв’язання. Для співробітників органів державної влади, задіяних в управлінні інформаційною сферою, професійних об’єднань виробників і постачальників теле-, радіо-, інтернет-продукції, правознавців та широкої громадськості.



Кл.слова:
інформаційна політика -- медіаспільнота -- регуляторні органи

   Тип видання:   аналітична доповідь   
4.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.
 


Франк, Надежда.
Эпоха служит рекламистам. Как реклама воспитывает поколения [Електронний ресурс] : американский опыт / Надежда Франк. - М. : Самиздат, 2013. - 366 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга посвящена истории американской рекламы XX века. В ней собраны интересные истории и малоизвестные факты о таких брендах, как IBM, Coca-Cola, McDonald's, Nike и т.д. С помощью этой книги вы узнаете, как было создано то, что называется современной рекламой, как были придуманы известные слоганы и идеи, которые влияют на нашу жизнь до сих пор. Она будет интересна не только специалистам по рекламе, но и простым читателям, которые сталкиваются с рекламой ежедневно по телевизору и в магазинах. Книга сделана для чтения с компьютера или планшета. В ней есть ссылки, по которым можно перейти на YouTube для просмотра старых рекламных роликов.



Кл.слова:
менеджмент -- брендінг -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.


Практикум із журналістської етики [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів вузів / під ред. В. Ф. Іванова. - К. : Видавець О. Зень, 2012. - 320 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику, побудованому у формі практикуму, міститься опис практичних занять для вивчення дисципліни «Журналістська етика». У посібнику розглянуто дванадцять практичних аспектів професійної діяльності журналіста, об’єднаних у два змістовні модулі. Практикум має довідковий розділ, завдання для самостійної роботи і контролю знань. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Навчальний посібник може бути використаний і журналістами-практиками під час підвищення кваліфікації та перепідготовки.



Кл.слова:
етичний кодекс -- журналістика

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.
 


Ганапольский, Матвей Ю..
Самый лучший учебник журналистики [Електронний ресурс] : кисло-сладкая книга о деньгах, тщеславии и президенте / Матвей Ганапольский. - М. : Астрель, 2012. - 480 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Самое смешное, что эта книга – настоящий учебник. Но написанный нескучно. Согласитесь, что суровое лицо преподавателя навевает уважение, но чаще всего не способствует усвоению материала. С другой стороны, веселый и радостный лектор запоминается на всю жизнь. Конечно, каждый автор немного тщеславен. Я не исключение.Сразу заявляю, что не против, если эта книга войдет в список обязательной литературы для изучения в школах, а диктаторы в разных странах будут заявлять: „Мы отменяем в стране свободу слова. Но то, что написано в этой книге, священно!!!“»Редакция присоединяется к автору и авторитетно заявляет, что эта книга нужна каждому, кто хочет стать журналистом или уже стал им, а также всем, кто хоть когда-нибудь общался или собирается общаться с другими людьми. Истинный бестселлер от Матвея Ганапольского, выдержавший не одно переиздание, выходит в дополненном, переработанном и, главное, улучшенном виде.



Кл.слова:
публіцистика -- журналістика

   Тип видання:   монографія   
8.


Язык СМИ и политика [Електронний ресурс] / ред. Г. Солганик . - Москва : Издательство Московского университета, 2012. - 952 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В коллективной монографии, написанной известными российскими лингвистами, представлена широкая картина функционирования языка СМИ, всесторонне анализируется влияние политики на язык СМИ. Эта проблема - центральная для языка СМИ, так как политика составляет основное содержание в деятельности СМИ, - рассматривается в семиотическом, функционально-стилистическом, этическом и риторическом аспектах. Подробно исследуется язык печатных и электронных СМИ (газеты, журналы, телевидение, радио). В сопоставительном аспекте рассматривается и язык зарубежных СМИ. В монографии показано современное состояние языка СМИ и его влияние на развитие литературного языка. Монография представляет интерес для студентов, аспирантов и преподавателей факультетов журналистики и филологических факультетов, а также для широкого круга читателей, для тех, кому небезразличны чистота и выразительность русской речи. Ключевые слова: язык СМИ, политика, литературная норма, язык радио, язык телевидения, эффективность языка СМИ.



Кл.слова:
політична журналістика -- стандарти мас-медіа -- редакційна політика -- функціональна лінгвістика

   Тип видання:   монографія   
9.


Towards Media and Information Literacy Indicators [Electronic resource] / prep. by S. Moeller [et al.]. - Bangkok : UNESCO, 2011. - 53 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Developing a Global Framework for a topic as broad and complex as Information Literacy-Media Literacy or, to use UNESCO’s appellation, Media and Information Literacy (MIL) Indicators is a daunting task. To address this challenge, a brief overview of the history, background, and global context is needed.



Кл.слова:
інформативність -- ЗМІ

   Тип видання:   зб. статей   
10.


On track : A primer on media asset identification [Electronic resource]. - [S. l.] : Ernst & Young, 2011. - 50 p.
Переклад назви: За планом: підручник з виявлення активів ЗМІ

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
ЗМІ -- технологія

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Амзин, А.
Новостная интернет-журналистика [Електронний ресурс] / А. Амзин. - М. : Аспект Пресс, 2011. - 105 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга, которую вы открыли, называется "Новостная интернет-журналистика". Это практическое пособие по выживанию в редакции новостного интернет-СМИ. Теории здесь мало. Вы не найдете рассуждений о научной составляющей журналистики; здесь мало что сказано про ее истоки; вряд ли она пригодится для сдачи сессии на журфаке.



Кл.слова:
журналістика -- новини

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Попова, Л. В.
Рекламознавство та підготовка рекламних виданнь [Електронний ресурс] / Л. В. Попова ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : [б .в.], 2010. - 65 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
економіка -- реклама -- продукт

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Никифорук, Б. В.
Основи редакційного менеджменту [Електронний ресурс] / Никифорук Б. В. ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : [б .в.], 2010. - 188 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У спрощеному розумінні менеджмент - це уміння домагатися поставлених цілей, використовувати працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей. Менеджмент українською - «управління» - функція, вид діяльності щодо керівництва людьми в найрізноманітніших організаціях. Менеджмент це також галузь знання, що допомагає здійснювати цю функцію. Нарешті, менеджмент як збірне від менеджерів - це певна категорія людей, соціальний прошарок тих, хто здійснює роботу з управління.



Кл.слова:
економіка -- видавнича справа

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.


Сучасна агенційна журналістика [Електронний ресурс] : довідкове видання для студентів / за заг. ред. В. В. Різуна ; уклад. В. Я. Миронченко. - К. : Інститут журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка, 2010. - 148 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено правові засади діяльності інформаційних агенцій, описано історію та діяльність трьох провідних інформаційних установ України - Укрінформу, УНІАНу та Інтерфакс-Україна. Особливу увагу звернено на опис інформаційної продукції цих організацій та на те, як треба готувати для них матеріали за усталеними вимогами та стандартами. В останньому розділі подано Державний реєстр українських інформаційних агенцій. Для студентів Інституту журналістики, факультетів та відділень журналістики.



Кл.слова:
інтерв'ю -- стаття

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.
 


Armstrong, J. Scott.
Persuasive advertising [Electronic resource] : evidence-based principles / J. Scott Armstrong. - New York : Palgrave Macmillan, 2010. - 350 p
Переклад назви: Переконлива реклама: на основі фактичних даних

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book translates knowledge about persuasion into evidence-based principles. Useful knowledge about persuasion has been obtained over the last 100 years from the experience of advertising experts and from empirical studies in advertising and other fields including psychology, consumer behavior, law, mass communication, politics, and propaganda. The principles in Persuasive Advertising provide understandable and easy-to-access guidance for all types of advertising. Including still media such as print and Internet, and motion media such as TV, streaming video, Internet, and radio. They also apply to other types of persuasive communications such as management reports, speeches, and press releases. Wharton School Professor J. Scott Armstrong spent over 16 years on this book. In recent years, he was assisted by Gerry Lukeman, Chairman Emeritus of Ipsos-ASI and Sandeep Patnaik, Research Director at Gallup and Robinson. Altogether, more than 80 people contributed to Persuasive Advertising by obtaining relevant studies, analyzing data, editing and reviewing, and surveying researchers to ensure that the book correctly summarizes their findings. Persuasive Advertising summarizes findings from about 3,000 empirical studies and 50 books. It also presents new findings from previously unpublished studies. Along with the AdPrin Audit software on AdPrin.com, Persuasive Advertising enables advertisers as well as agencies to quickly and inexpensively identify ways to improve ads – or to determine which of a set of ads will be most effective. For example, it typically requires about an hour for an experienced user to obtain a persuasiveness index for a print ad along with a list of ways to improve the ad., By using these principles, advertisers can improve their creativity and effectiveness.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- психологія споживача

   Тип видання:   методичний посібник   
16.

Берёзкина, О. П.
Product Placement. Технологии скрытой рекламы [Електронний ресурс] / О. П. Берёзкина. - СПб. : Питер, 2009. - 208 с.. - (Маркетинг для профессионалов)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга по технологии product placement от российского автора. Ориентирована на современную практику, содержит многочисленные отечественные и зарубежные примеры. Вы будете удивлены широтой этого издания, которое рассказывает об эволюции PP, начиная с его использования в традиционных медиаресурсах и заканчивая product placement на космических станциях и в Антарктиде. Предложены профессиональные инструменты по выбору путей применения PP, психологической оценки восприятия и вовлеченности, управлению потребительским поведением и увеличению эффективности product placement через социальные стереотипы. Рассмотрены правовые и этические вопросы.



Кл.слова:
реклама

   Тип видання:   монографія   
17.

Rizun, V. V.
The vital questions of mass communication theory [Electronic resource] : monograph / V. V. Rizun. - Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2009. - 168 p.
Переклад назви: Актуальні питання теорії масової комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The monograph is devoted to the vital questions of a domestic mass communication theory. The monograph is written for the scientists and students studying ‘social communications’.



Кл.слова:
комунікація -- спілкування

   Тип видання:   наукове видання   
18.

Резепов, И.
Психология рекламы и PR [Електронний ресурс] / И. Резепов. - М. : Дашков и Ко, 2009

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В простой и доступной форме в данной книге изложены оригинальные находки в области психологии рекламы и PR; отражены классические ошибки и огромные провалы менеджеров по рекламе и PR в области психологии; широко представлены инновационные находки в современной рекламной и PR-деятельности. Книга может служить практическим пособием для подготовки менеджеров в высших учебных заведениях по курсу «Психология рекламы и PR», а также предназначена для всех интересующихся данной проблематикой



Кл.слова:
реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Соловьев, А. И.
Основы информационно-коммуникационной деятельности [Електронний ресурс] : пособие для студентов Института журналистики БГУ / А. И. Соловьев. - Минск : БГУ, 2009. - 191 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Основная задача пособия – дать системные и целостные представления в области информационно-коммуникационной деятельности, сочетая общие теоретические положения коммуникационного менеджмента и практические элементы и модули осуществляемой коммуникации. Предназначено для студентов Института журналистики БГУ.



Кл.слова:
комунікація -- інформація

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Порфімович, О.
Кримінальна журналістика [Електронний ресурс] / О. Порфімович. - К. : ФОП Подолін І.В., 2009. - 170 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автором вперше вводиться в науковий обіг поняття "кримінальна журналістика". Книга може стати в нагоді студентам, які обрали для навчання кримінальну проблематику.



Кл.слова:
журналістика -- криміналістика
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського