РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (34)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Щербак О. В. Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної генези комунікативних кодів у комерційній телерекламі // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
2.

Славінська М. С. Соціальна реклама в парадигмі сучасної гуманітаристики: основна проблематика // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
3.

Олексюк О. М. Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
4.

Островська Л. Прагматичний потенціал атрибутивних конструкцій у рекламному тексті // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 38.
5.

Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 26, т. 2.
6.

Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1.
7.

Зелінська О. І. Особливості функціонування частин мови в рекламних текстах // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2017. - Вип. 3.
8.

Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3.
9.

Щербак О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі // Зап. з укр. мовознавства. - 2016. - Вип. 23.
10.

Олексюк О. М. Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного // Зап. з укр. мовознавства. - 2016. - Вип. 23.
11.

Горбань В. В. Грамматические игремы как средство "коммуникативного обольщения" // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 21.
12.

Shcherbak O. Key sign as an influential basis in the structure of the linguistic-semiotic code of advertising communication: problems of identification // Лінгв. студії : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 34.
13.

Щербак О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2016. - № 26.
14.

Кравець І. В. Впливовий потенціал прийому "аргумент до авторитету" в рекламному дискурсі // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 28.
15.

Попкова О. А. Сучасний газетний дискурс як сфера об'єктивації складних слів // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2020. - № 33.
16.

Бабій Ю. Б. Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 27.
17.

Мозер М. Є. Маркетинговий дискурс в українській мові: лінгвокогнітивний та комунікативний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Київ, 2019
18.

Бугайова О. І. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Луцьк, 2019
19.

Славінська М. С. Лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами: психолінгвістична інтерпретація : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Одеса, 2019
20.

Ковалевська Т. Ю. Моделі лінгвістичної конгруєнтності бренд-ергоніма і рекламного слогану // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 27.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського