РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807355<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Славінська М. С. 
Лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами: психолінгвістична інтерпретація : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / М. С. Славінська; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 22 c. - укp.

Проаналізовано лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами у психолінгвістичному аспекті. Визначено специфіку і сутність соціальної реклами, виокремлено базові концепти та семантичні домінанти слоганів соціальної реклами. Проведено асоціативний експеримент з ключовими словами соціальної реклами, інтерпретований з урахуванням гендерних, вікових та фахових характеристик респондентів. Визначено стратегії і тактики впливу соціальної реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439162 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського