Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807355<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Славінська М. С. Лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами: психолінгвістична інтерпретація : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / М. С. Славінська; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2019. - 22 c. - укp.Проаналізовано лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами у психолінгвістичному аспекті. Визначено специфіку і сутність соціальної реклами, виокремлено базові концепти та семантичні домінанти слоганів соціальної реклами. Проведено асоціативний експеримент з ключовими словами соціальної реклами, інтерпретований з урахуванням гендерних, вікових та фахових характеристик респондентів. Визначено стратегії і тактики впливу соціальної реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439162 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|