Щербак О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Зап. з укр. мовознавства. - 2016. - Вип. 23. - С. 261-270. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.
Розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу виявити в телепросторі українськомовної комерційної реклами актуальні семіотичні коди і їх найпродуктивніші типи.
Шифр НБУВ: Ж70290Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"