РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718574<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Славінська М. С. 
Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 26, т. 2. - С. 320-326. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено специфічні комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах українськомовної соціальної реклами для здійснення ефективного впливу на реципієнта. Аналіз стратегій дає змогу констатувати специфічність для соціальної реклами заборонної та шокувальної стратегії; кваліфіковано їхні мовні експлікатори.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського