Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000718574<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами / М. С. Славінська // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 26, т. 2. - С. 320-326. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Визначено специфічні комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах українськомовної соціальної реклами для здійснення ефективного впливу на реципієнта. Аналіз стратегій дає змогу констатувати специфічність для соціальної реклами заборонної та шокувальної стратегії; кваліфіковано їхні мовні експлікатори. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|