РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707878<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бабій Ю. Б. 
Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) / Ю. Б. Бабій // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1. - С. 81-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено поняття лінгвістичної дієвості рекламного дискурсу на прикладі дієслівних домінант. Завдяки широкому спектру дієслівних категорій, когнітивній семантиці дієслова, його стилістичному потенціалу охарактеризовано шляхи увиразнення текстів залежно від цільового спрямування рекламного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського