Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000773493<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бабій Ю. Б. Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту / Ю. Б. Бабій // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 27. - С. 244-251. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано доцільність використання лексико-стилістичної конотації з метою підвищення ефективності та впливовості рекламних текстів. Розглянуто випадки формування зазначеного типу конотації за допомогою синонімічних елементів мови, термінологічних констант, суспільно-політичної лексики. Описано ефекти, що можна досягти завдяки використанню таких мовних одиниць у структурі рекламного тексту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|