Щербак О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2016. - № 26. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Мета роботи - окреслення дефінітивних меж поняття "культурний код" і визначення впливових потенцій лінгвосеміотичних одиниць цього типу в українській комерційній телерекламі, що продукуються насамперед їхніми онімними конституентами. Розглянуто культурні коди з онімним компонентом, репрезентовані у відповідних рекламних контекстах; впливові трансформації, що ними зумовлюються. Застосовано методи опису, індукції та дедукції, спостереження, кількісних підрахунків, а також компонентний і контекстуально-інтерпретаційний аналіз. Всебічно обгрунтовано впливовий субстрат культурних кодів і визначено сугестивну скерованість цих одиниць з огляду на тип онімного складника. Висновки: основні впливові потенції культурних кодів з онімним компонентом в українській комерційній телерекламі актуалізуються шляхом реалізації ними ідентифікувальної, аргументативної та асоціативно-генерувальної функцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|