РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000693487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Славінська М. С. 
Соціальна реклама в парадигмі сучасної гуманітаристики: основна проблематика / М. С. Славінська // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 25. - С. 210-219. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано найпоказовіші наукові розробки науковців, присвячені соціальній рекламі, визначено коло неопрацьованої проблематики, акцентовано на необхідності поглибленого вивчення феномену соціальної реклами у вітчизняній лінгвістиці, виокремлено актуальні аспекти перспективних пошуків у зазначеній царині.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського