РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000676640<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shcherbak O. 
Key sign as an influential basis in the structure of the linguistic-semiotic code of advertising communication: problems of identification = Ключовий знак як впливовий стрижень структури лінгвосеміотичного коду рекламної комунікації: проблеми ідентифікації / O. Shcherbak // Лінгв. студії : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 34. - С. 152-160. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Розглянуто проблему виокремлення ключових знаків у структурі лінгвосеміотичних кодів рекламної комунікації. У зв'язку з цим висвітлено зміст поняття "лінгвосеміотичний код" і "ключовий знак", та розроблено схему виокремлення ключових знаків з урахуванням їх впливової активності, дієвість якої проілюстровано на прикладі комунікативних лінгвосеміотичних кодів, задіяних в українській комерційній телерекламі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського