Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000676640<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Shcherbak O. Key sign as an influential basis in the structure of the linguistic-semiotic code of advertising communication: problems of identification = Ключовий знак як впливовий стрижень структури лінгвосеміотичного коду рекламної комунікації: проблеми ідентифікації / O. Shcherbak // Лінгв. студії : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 34. - С. 152-160. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.Розглянуто проблему виокремлення ключових знаків у структурі лінгвосеміотичних кодів рекламної комунікації. У зв'язку з цим висвітлено зміст поняття "лінгвосеміотичний код" і "ключовий знак", та розроблено схему виокремлення ключових знаків з урахуванням їх впливової активності, дієвість якої проілюстровано на прикладі комунікативних лінгвосеміотичних кодів, задіяних в українській комерційній телерекламі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|