РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000693485<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олексюк О. М. 
Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови / О. М. Олексюк // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 25. - С. 191-197. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано ключові слова, виокремлені із текстів комерційної реклами та власне рекламних слоганів, які збагачені сугестійним ефектом. Висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського