Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (31)Автореферати дисертацій (807)Реферативна база даних (6907)Книжкові видання та компакт-диски (1105)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВІ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   енциклопедія   
1.
 


Kaid, Lynda Lee.
Encyclopedia of Political Communication [Electronic resource] / Lynda Lee Kaid, Christina Holtz-Bacha. - Los Angeles : SAGE Publications, 2008. - 985 p
Переклад назви: Енциклопедія політичної комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The Encyclopedia of Political Communication discusses the major theoretical approaches to the field, including direct and limited effects theories, agenda-setting theories, sociological theories, framing and priming theories, and other past and present conceptualizations. With nearly 600 entries, this resource pays considerable attention to important political messages such as political speeches, televised political advertising, political posters and print advertising, televised political debates, and Internet sites. The audiences for political communications are also central, necessitating concentration on citizen reactions to political messages, how the general public and voters in democratic systems respond to political messages, and the effects of all types of media and message types.



Кл.слова:
політика -- комунікація -- медіа

   Тип видання:   монографія   
2.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   монографія   
3.

Rizun, V. V.
The vital questions of mass communication theory [Electronic resource] : monograph / V. V. Rizun. - Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2009. - 168 p.
Переклад назви: Актуальні питання теорії масової комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The monograph is devoted to the vital questions of a domestic mass communication theory. The monograph is written for the scientists and students studying ‘social communications’.



Кл.слова:
комунікація -- спілкування

   Тип видання:   аналітична доповідь   
4.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   підручник   
5.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   монографія   
6.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   підручник   
7.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Почепцов, Г. Г.
Інформаційна політика [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Г. Г. Почепцов. - 2-е вид., стер.. - К. : Знання, 2008. - 663 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей навчальний посібник – практично перша в Україні спроба на академічному рівні комплексно дослідити і висвітлити сутність та основні складові сучасної інформаційної політики. Особлива увага приділяється питанням побудови інформаційного суспільства, проблемам правового регулювання інформаційної сфери, становленню та впровадженню системи електронного урядування з урахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду. Ґрунтовно розкривається технологія використання інформаційних стратегій та ведення сучасних інформаційних війн. Видання розраховане на студентів гуманітарних спеціальностей, аспірантів, викладачів, докторантів з державного управління, науковців, працівників державних установ і органів виконавчої влади. Книга буде корисною всім, кого цікавлять питання інформаційного суспільства, міжнародна інформація, теорія комунікації та інформаційна політика.



Кл.слова:
інформаційне суспільство -- правове регулювання

   Тип видання:   монографія   
9.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.
 


Гром’як, Роман.
Історія української літературної критики (від початків до кінця XIX століття) [Електронний ресурс] : посібник для студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів / Роман Гром’як. - Т. : Підручники і посібники, 1999. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядається історія української літературної критики — її виникнення, становлення і розвиток крізь призму естетичної комунікації на тлі методологічних пошуків у Європі; відтворюється рух ідей, оцінок, критеріїв, а також система критичних жанрів, характеризуються особливості різнотипних літературно- критичних дискурсів. Розраховано на студентів-філологів і журналістів.



Кл.слова:
літературознавство -- публіцистика -- компаративістика

   Тип видання:   монографія   
11.

Бритченко, И. Г.
Банковский маркетинг: организация процессов инвестирования [Електронний ресурс] : монография / И. Г. Бритченко ; Институт экономико-правовых исследований. - Донецк : [б. в.], 1997. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.67 Мб


У монографії досліджуються теоретичні та методичні основи організації банківського маркетингу та процесів інвестування на його базі. Теоретична частина представлена обґрунтуванням теоретичних підходів до аналізу закономірностей формування банківського маркетингу, розробкою його інструментарію та понятійного апарату. Практична частина заснована на методиках вдосконалення інвестування ресурсів, структур управління банками і застосуванням в них методів банківського маркетингу. Робляться висновки і пропонується механізм організації системи кадрової перепідготовки та підвищення кваліфікації банківських працівників. Для наукових і практичних працівників, зайнятих у системі бізнесу, маркетингу та менеджменту, а також для викладачів, аспірантів і студентів економічних інститутів і факультетів.



Кл.слова:
банківська справа -- інвестиційні проекти -- маркетингові структури

   Тип видання:   монографія   
12.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   дисертація   
13.

Жарких, Володимир Юрійович.
Вплив гуманістичного прагматизму на розвиток сучасного суспільства [Електронний ресурс] : дис. ... док. філос. наук : 09.00.03 / Володимир Юрійович Жарких ; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - К. : [б. в.], 2010. - 453 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Досліджено постулати гуманістичного прагматизму, соціальні та філософські концепції якого розглянуто в контексті їх актуальності в процесі демократичних перетворень, консолідації суспільства та побудови гармонійного суспільного консенсусу в сучасній Україні. Розглянуто, що основою сучасного плюралістичного світогляду є пошук компромісу та знаряддя перешкод для вирішення конфлікту. Проаналізовано основні способи взаємодії в тріаді "людина - влада - суспільство", в контексті якої проходить процес динамічного взаємопроникнення її елементів. Досліджено специфіку, цілі та потенціал розвитку соціально значущої особистості в сучасному глобальному суспільстві. Зазначено, що зміни в культурі комунікації модифікують формат і зміст соціокультурного обміну та сприяють розповсюдженності плюралістичного світогляду, що має значний позитивний вплив на процес гармонізації суспільства.



Кл.слова:
соціальне пізнання -- поняття "істина"

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Низовий, М. А.
Вступ до книгознавства [Електронний ресурс] : навчальний посібник / М. А. Низовий. - К. : Кондор, 2009. - 144 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Курс „Книгознавство. Історія книги" належить до циклу провідних фундаментальних професійних навчальних дисциплін зі спеціальності 7.020102 „Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографія". Обумовлено це тим, що, незважаючи на невпинно зростаюче поширення електронних засобів комунікації, книга залишається основною і найбільш поширеною формою створення та розповсюдження соціальної інформації. Навчальний посібник, шо пропонується, присвячений першому, переважно методологічному розділу курсу, який названо, для більшої відповідності назви його змісту, „Вступом до книгознавства". Це означає, що в ньому розглядаються лише найголовніші теоретико-методологічні та організаційно-методичні проблеми книгознавства.



Кл.слова:
бібліологія -- книга -- видавнича справа

   Тип видання:   монографія   
15.

Винарик, Л. С.
Вхождение Украины в информационное общество [Електронний ресурс] / Л. С. Винарик, А. Н. Щедрин, Н. Ф. Васильева. - Донецьк : ИЭП НАН Украины, 2000. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі дослідження всесвітніх тенденції переходу з індустріального суспільства до інформаційного, оцінкі ситуації, що склалася в економіці України, показані проблеми і напрямки цього переходу, запропоновані методичні та практичні рішення. Діалектична єдність організаційно-економічних і правових проблем представлена в теоретичному, методичному і практичному аспектах. Для науковців, аспірантів, студентів, менеджерів, фахівців з інформатизації.



Кл.слова:
Інформаційні ресурси -- комунікації -- глобалізація

   Тип видання:   монографія   
16.

Зернецька, Ольга Василівна.
Глобальна комунікація [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зернецька ; Національна академія наук України, Інститут всесвітньої історії. - Київ : Наукова думка, 2017. - 352 с.

  Текст у форматі PDF 1.67 Мб


У монографії вперше у вітчизняній історичній та політичних науках комплексно досліджується феномен глобальної комунікації початку ХХI ст. як визначальний фактор сучасного світового розвитку. В контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, стрімкої диджиталізації, розвитку мережі Інтернет, глобальної блогосфери, соціальних медіа, мобільної телефонії тощо висвітлюється роль глобальної комунікації у таких сферах життєдіяльності людства, як культура, політика, економіка та кібербезпека. Визначаються головні актори глобального управління комунікацією; осмислюється експансія медіа-корпорацій глобального і регіонального масштабу; розроблена типологія глобальної медіакратії. Аналізуються стан і тенденції розвитку медіа та інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та надаються пропозиції щодо їх удосконалення.

Для науковців, політиків, спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, працівників медіа-сфери, студентів і аспірантів, які вивчають історію, політологію, міжнародні відносини, глобалістику, глобальну комунікацію.



Кл.слова:
комунікація -- криза -- стратегії виживання

   Тип видання:   монографія   
17.
 



Грані людського буття: позитивні та негативні виміри антропокультурного [Електронний ресурс] / Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди ; відп. ред. Є. І. Андрос. - Київ : Наукова думка, 2010. - 352 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автори колективної монографії, випущеної за редакції Євгена Андроса, розуміють позитивне та неґативне в людському єстві та світі культури у досить широкому діяпазоні. Як позитивне трактовано чималі досягнення в науці, техніці, освіті тощо. Що ж стосується неґативних вимірів людського буття в культурі, то XX століття представило достатньо проявів деструктивного й неґативного, що загалом спричинило гуманітарну катастрофу, знецінення засадничих цінностей, а відтак і самого людського життя. На це вказує Андрос у вступі: «Масштаби деструктивного у XX ст. призвели до геноциду цілих народів, зокрема голодомору в Україні 1932–1933 рр., безперервних впродовж всього минулого сторіччя війн, із яких дві були загальносвітовими». Окреслена проблематика вимагає філософського осмислення, аби виявити антропокультурні причини неґативного у людському бутті, а також віднайти способи змінімізувати його вплив. Монографія складається з десяти розділів, у яких автори розглядають різні аспекти співвідношення позитивного та неґативного вимірів у бутті людини. Євген Андрос досліджує бівалентність людського єства та її зв’язок із проблемою метафізичного зла. Геннадій Шалашенко звертає увагу на проблему антропологічного виміру трансцендентального арґументу в аспекті провокації тотальної людяности. Валерій Загороднюк розглядає позитивні та неґативні аспекти антропології пізнання. Назіп Хамітов аналізує філософську антропологію у її проблемному полі, звертаючися до концептів Еросу і Танатосу. Андрій Дондюк звертається до досвіду психології та психіятрії і намагається з’ясувати наявність у ньому позитивного та неґативного вимірів антропокультурного. Тарас Лютий досліджує феномен марґінальности в людському бутті. Інші розділи присвячені позитивно-неґативним аспектам реальности як принципам антропогенезу (Леонід Солонько), проблемі толерантности в конфлікті (Галина Ковадло), позитивним і неґативним аспектам масової культури, а також її впливові на сучасну релігію (Олег Ярош), часові історії та культуростворюваним формам комунікації (Костянтин Малєєв). Загалом усі дослідження, представлені у монографії, об’єднує загальне прагнення віднайти модель своєрідного соціяльного оптимізму, яка склала би передумову для життєствердного і творчого в людському бутті, а відтак наповнювала б це буття ознаками повноцінности.



Кл.слова:
онтологія -- антропологія -- маргінальність -- толерантність -- трансцендування

   Тип видання:   зб. статей   
18.


Демократичне врядування в контексті глобальних викликів та кризових ситуацій [Електронний ресурс] : матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю (3 квітня 2009 року) : в 2 ч. / за наук. ред.: В. С. Загорського, А. В. Ліпенцева. - Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2009

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 572 с.

Ч. 2. - 580 с.


Тематичні напрямки роботи конференції: Теоретико-методологічні проблеми демократичного врядування; Державне управління в умовах глобалізації; Кадрова політика та організація публічної служби у владних інститутах; Сучасна економічна політика та фінансове регулювання (в умовах глобалізації); Державне управління у сфері охорони здоров’я; Демократичне врядування у контексті європейської інтеграції; Професіоналізація діяльності посадових осіб місцевих органів влади; Інформаційно-аналітична діяльність як складова ефективного публічного адміністрування; Стратегії ефективної мовної комунікації у галузі державного управління.



Кл.слова:
державне управління -- регіональний розвиток -- місцеві органи влади

   Тип видання:   наукове видання   
19.

Котлер, Ф.
Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.



Кл.слова:
прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Ломачинська, І. М.
Документально-інформаційні комунікації [Електронний ресурс] : конспект лекцій / І. М. Ломачинська ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра документознавства та інформаційної діяльності. - К. : [б. в.], 2010. - 160 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
документація -- інформація -- комунікація
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського