Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Реферативна база даних (261)Книжкові видання та компакт-диски (332)Журнали та продовжувані видання (96)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

   Тип видання:   монографія   
1.

Федоров, А. В.
Медиаобразование в России [Електронний ресурс] : краткая история развития / А. В. Федоров, И. В. Челышева. - Таганрог : Познание, 2002. - 266 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Монография написана при поддержке гранта Российского гуманитарного научного фонда (РГНФ), грант № 01-06-00027а В монографии рассматриваются вопросы истории, теории и методики медиаобразования (то есть образования на материале средств массовой коммуникации – телевидения, кинематографа, видео, прессы, Интернета и т.д.), медиаграмотности, медиапедагогики в России с начала ХХ века до наших дней. Дается характеристика известных образовательных концепций ведущих российских медиапедагогов, анализируется практический опыт ведения медиаобразовательных курсов для школьников и студентов.



Кл.слова:
кінематографія -- методика -- відео

   Тип видання:   наукове видання   
2.

Егоров, В. В.
На пути к информационному обществу [Електронний ресурс] / В. В. Егоров. - М. : ИПК работников телевидения и радиовещания, 2006. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге подробно рассматривается роль СМИ в современной структуре российского общества в весьма широком спектре — от центральных (федеральных) телеканалов до районных газет. Излагается история их становления, особенности трансформации в переходный период, тенденции развития, которые закладывают основы функционирования в будущем. Отдельный раздел посвящен становлению правовых основ деятельности СМИ и нравственным аспектам работы журналистов.



Кл.слова:
телебачення -- інформація

   Тип видання:   монографія   
3.

Вартанова, Е. Л.
Финская модель на рубеже столетий [Електронний ресурс] : информационное общество и СМИ Финляндии в европейской перспективе / Е. Л. Вартанова. - М. : Изд-во МГУ, 1999. - 288 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Монография представляет собой продолжение книги Е. Вартановой "Северная модель в конце столетия. Печать, ТВ и радио стран Северной Европы между государственным и рыночным регулированием", вышедшей в 1997 году. В работе рассматриваются современные теории информационного общества и их практическое преломление в политике Европейского Союза. На примере Финляндии анализируются перспективы и проблемы развития традшщонных и новых средств массовой информации в условиях изменяющейся коммуникационной среды на национальном и глобальном уровнях. Для журналистов, политологов, исследователей СМИ, преподавателей и студентов факультетов журналистики, для широкого круга читателей, интересующихся проблемами информационного общества, общеевропейского развития и Севера Европы.



Кл.слова:
Фінляндія -- ринок -- інформаційне суспільство

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.


Сучасна агенційна журналістика [Електронний ресурс] : довідкове видання для студентів / за заг. ред. В. В. Різуна ; уклад. В. Я. Миронченко. - К. : Інститут журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка, 2010. - 148 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено правові засади діяльності інформаційних агенцій, описано історію та діяльність трьох провідних інформаційних установ України - Укрінформу, УНІАНу та Інтерфакс-Україна. Особливу увагу звернено на опис інформаційної продукції цих організацій та на те, як треба готувати для них матеріали за усталеними вимогами та стандартами. В останньому розділі подано Державний реєстр українських інформаційних агенцій. Для студентів Інституту журналістики, факультетів та відділень журналістики.



Кл.слова:
інтерв'ю -- стаття

   Тип видання:   наукове видання   
5.

McChesney, R.
Telecommunications, mass media, and democracy [Electronic resource] / R. McChesney. - New York : Oxford University Press, 1993. - 410 p.
Переклад назви: Телекомунікації, мас-медія та демократія

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Radio broadcasting emerged dramatically between 1920 and 1922 in the United States, capturing the popular imagination in a manner that was rare, if not unprecedented. By the end of the decade the modern networkdominated, advertising-supported system of radio broadcasting had come into existence. By 1935 the system was entrenched economically, politically, and ideologically, and it would provide the basis for the eventual development of television in the 1940s and 1950s. Between 1928 and 1935, however, some elements of American society actively opposed the emerging commercial set-up and attempted to have a significant portion of the ether set aside for noncommercial and nonprofit utilization. Elements of education, labor, religion, the press, civic groups, and the intelligentsia created the opposition and reflected a general social dissatisfaction with the contours of the emerging commercial system. This opposition coalesced, more or less, into a broadcast reform movement that generated a significant critique of the limitations of network-dominated, advertising-supported broadcasting for the communication requirements of a democratic society. It also struggled to rouse public opinion to support federal legislation that would markedly recast U.S. broadcasting. The passage of the Communications Act of 1934, which still remains the reigning statute for radio and television, effectively ended whatever opportunity for legitimate opposition to commercial broadcasting had existed during these years.



Кл.слова:
ЗМІ -- радіомовлення -- преса

   Тип видання:   монографія   
6.


Інформаційна політика України: європейський контекст [Електронний ресурс] : монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко та ін.. - К. : Либідь, 2007. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії розглядаються нові тенденції та перспективи інформаційної політики України в контексті процесів європейської інтеграції, висвітлюються її зовнішньополітичні, правові, безпекові, економічні та іміджеві чинники, аналізується інформаційно-комунікаційний ресурсний потенціал держави, характеризується увесь спектр мас-медійної сфери України. Для фахівців з міжнародних відносин, дослідників інформаційно-комунікаційних проблем, представників ЗМІК, викладачів, аспірантів та студентів.



Кл.слова:
європейська інтеграція -- мас-медіа -- міжнародні відносини

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Почепцов, Г. Г.
Інформаційна політика [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Г. Г. Почепцов. - 2-е вид., стер.. - К. : Знання, 2008. - 663 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей навчальний посібник – практично перша в Україні спроба на академічному рівні комплексно дослідити і висвітлити сутність та основні складові сучасної інформаційної політики. Особлива увага приділяється питанням побудови інформаційного суспільства, проблемам правового регулювання інформаційної сфери, становленню та впровадженню системи електронного урядування з урахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду. Ґрунтовно розкривається технологія використання інформаційних стратегій та ведення сучасних інформаційних війн. Видання розраховане на студентів гуманітарних спеціальностей, аспірантів, викладачів, докторантів з державного управління, науковців, працівників державних установ і органів виконавчої влади. Книга буде корисною всім, кого цікавлять питання інформаційного суспільства, міжнародна інформація, теорія комунікації та інформаційна політика.



Кл.слова:
інформаційне суспільство -- правове регулювання

   Тип видання:   аналітична доповідь   
8.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   аналітична доповідь   
9.

Конах, В. К.
Національний інформаційний простір України: проблеми формування та державного регулювання [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / В. К. Конах ; Національний інститут стратегічних досліджень. - Київ : [б. в.], 2014. - 76 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 2)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.28 Мб


Доповідь підготовлено до засідання «круглого столу» 18 листопада 2013 р. Розглянуто проблеми державного регулювання розвитку національного інформаційного простору України в концептуальному, нормативно-правовому та інституційному полях. Запропоновано напрями їх розв’язання. Для співробітників органів державної влади, задіяних в управлінні інформаційною сферою, професійних об’єднань виробників і постачальників теле-, радіо-, інтернет-продукції, правознавців та широкої громадськості.



Кл.слова:
інформаційна політика -- медіаспільнота -- регуляторні органи
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського