Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=КОТЛЕР$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Котлер, Ф. Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.
Кл.слова: прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші
| | Тип видання: методичний посібник | | |
2. |
Котлер, Ф. Основы маркетинга [Електронний ресурс] : краткий курс / Ф. Котлер. - М. : Вильямс, 2007. - 656 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Эта книга для тех, кто хочет быстро и легко изучить основы маркетинга. Книга замечательна тем, что после изложения теоретического материала следует пример, как это можно применить на практике и специальные методические приемы, для закрепления выученного материала.
Кл.слова: теорія -- методика
| | Тип видання: науково-популярне видання | | |
3. | |
Сетиаван, Айвен. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе [Електронний ресурс] / А. Сетиаван, Ф. Котлер, Х. Картаджайя. - М. : Эксмо, 2011. - 240 с.. - (Гуру менеджмента)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Новая книга всемирно известного гуру маркетинга Филипа Котлера "Маркетинг 3.0" для многих станет откровением и лишь для самых искушенных в маркетинге будет подтверждением того, о чем они сами интуитивно уже давно догадывались. В развитых странах уже сегодня (а в развивающихся - очень скоро) рассчитывать на победу над конкурентами сможет только та компания, которая освоит и начнет применять в деле маркетинг 3.0. Говоря кратко, это способ тончайшего, изощренного воздействия на потребителя, при котором затрагиваются не только разум и эмоции, но и душа человека. Воспользуйтесь им, и вскоре все покупатели и клиенты ваших конкурентов перейдут к вам. Огромное преимущество маркетинга 3.0 перед двумя предыдущими версиями еще и в том, что с его помощью любая компания сможет подключиться к решению глобальных проблем человечества (бедность, загрязнение окружающей среды, социальная несправедливость, смертельные болезни) с коммерческой выгодой для себя! Твори добро - и зарабатывай на этом. Книга будет полезна не только практикующим маркетологам, менеджерам различного уровня, но и преподавателям и студентам.
Кл.слова: гроші -- товар -- збут -- ринок -- реклама
| | |
|
|