Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (39)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (2400)Реферативна база даних (14632)Книжкові видання та компакт-диски (2253)Журнали та продовжувані видання (83)
Пошуковий запит: (<.>K=ЗБУТ$<.>+<.>K=ПРОДУКЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Трейси, Брайан.
Эффективные методы продажи по Брайану Трейси [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Брайан Трейси. - К. : Колибри, 2001. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Одно из практических приложений знаменитой "Науки Брайана Трейси": собрав, изучив и обобщив информацию об идеях, методах и конкретных приемах, благодаря которым умные люди достигают вершин успеха в торговле с любым партнером, автор открывает широкому кругу заинтересованных читателей возможность овладеть самыми передовыми стратегиями сбыта продукции.



Кл.слова:
економіка -- ринок -- конкуренція -- збут

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Турусова, Людмила Ивановна.
Экономика машиностроительного производства. Задачи и ситуации [Електронний ресурс] : учебное пособие / Л. И. Турусова. - Ульяновск : Изд-во УлГТУ, 2005. - 70 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Включает теоретические основы формирования экономической грамотности, культуры экономического мышления при организации производственно-хозяйственной деятельности машиностроительного предприятия в условиях рыночных отношений. Содержит задания на выполнение самостоятельных работ, описание порядка их выполнения, подходы и методы исследования экономических ситуаций в машиностроительном производстве при изучении ресурсов производств а, показателей их использования, анализе факторов эффективности производства. Представлены методы расчета издержек производства, формирования цен на товары и услуги, определения порога рентабельности производства, определения экономической эффективности инвестиций. Пособие предназначено студентам, аспирантам и преподавателям технических вузов, инженерам и специалистам машиностроительных предприятий.



Кл.слова:
виробництво -- ринок -- збут -- ціна -- товар

   Тип видання:   довідник   
3.

Шнаппауф, Р. А.
Практика продаж: справочное пособие [Електронний ресурс] / Р. А. Шнаппауф. - [Б. м. : б. в.]. - 178 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В условиях все более ужесточающейся конкурентной борьбы за рынки сбыта возрастают и требования к продавцам. Победителями в ней будут те, кто обладает высокой квалификацией. В книге предлагается концепция успешных действий на каждом этапе делового общения продавца с покупателем, начиная с подготовки к первой встрече с клиентом и до заключения сделки. Справочное пособие можно использовать для самообразования, так как в нем содержится множество примеров из практики, вопросников и упражнений. Для деловых людей.



Кл.слова:
ринок збуту -- фінанси

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Доцяк, В. С.
Українська кухня [Електронний ресурс] / В. С. Доцяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - Л. : Оріяна-Нова, 1998. - 567 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В основу книги покладено відродження української національної кухні, технології приготування давніх традиційних страв. Подано товарознавчу класифікацію овочів, грибів, риби, м'яса, птиці, описано значення їх у харчуванні людини. Висвітлено раціональні способи кулінарної обробки продуктів, її вплив на якість готової продукції. Наведено способи і методи приготування та подавання страв, напоїв, виробів з тіста, вимоги до їхньої якості, терміни реалізації. Окремий розділ присвячено лікувальному харчуванню. Для учнів професійно-технічних закладів освіти.



Кл.слова:
кулінарія -- страва -- рецепт

   Тип видання:   підручник   
5.


Економіка та організація виробництва [Електронний ресурс] : підручник / за ред.: В. Г. Герасимчука, А. Е. Розенплентера. - К. : Знання, 2007. - 678 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються економічні основи ефективної діяльності підприємств в умовах ринкових відносин, виробничі ресурси та ефективність їх використання, ціноутворення, фінанси, роль інновацій та інвестицій у розвитку підприємств, методи визначення ефективності інженерних та господарських рішень. Висвітлюються основні положення організації процесів створення нової продукції, її виробництва, організації і нормування праці, забезпечення конкурентоспроможності продукції, системи планування всіх напрямів діяльності підприємств та його підрозділів. Для студентів машинобудівних спеціальностей та викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також керівникам підприємств та економістам-практикам.



Кл.слова:
підприємство -- фінанси -- інвестиція

   Тип видання:   наукове видання   
6.

Наумов, В. Н.
Маркетинг сбыта [Електронний ресурс] / В. Н. Наумов. - [Б. м. : б. в.]. - 52 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Cбыт представляет собой систему отношений в сфере товарно-денежного обмена между экономически и юридически свободными субъектами рынка сбыта, реализующие свои коммерческие потребности. Субъектами рынка сбыта выступают продавцы и покупатели, а объектом сбыта является непосредственно товар в маркетинговом понимании этого слова.



Кл.слова:
збут -- товар -- фінанси

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Власова, Г. В.
Аналітико-синтетична переробка інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. В. Власова, В. І. Лутовинова, Л. І. Титова. - К. : ДАКККіМ, 2006. - 290 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник включає матеріали розділів курсу відповідно до навчальної програми. Це одна з фахових дисциплін, що вивчається студентами спеціальності Документознавство та інформаційна діяльність. Значення курсу визначається сутністю процесів АСПІ в інформаційній діяльності. Кінцевим результатом і метою АСПІ є підготовка та доведення до користувача згорнутої інформації про документи, аналітичної інформації відповідно до інформаційних потреб користувача. У зв’язку з цим в основу курсу покладено два основних методи: аналіз і синтез. Це обумовлює необхідність вивчення макро-та мікроаналітичного згортання інформації з метою представлення нової інформаційної продукції як в традиційному, так і в електронному вигляді. Тому змістом курсу передбачено вивчення теорії та методики АСПІ з використанням інформаційних систем, враховуючи специфіку спеціалізації Міжнародні інформаційні системи. Суттєва увага приділена найбільш розповсюдженим видам згортання і розгортання інформації – анотуванню, реферуванню та створенню оглядових документів. Основний наголос при цьому було зроблено на питаннях теорії та сучасних методах формалізованого згортання інформації.



Кл.слова:
документ -- бібліографія

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Зрезарцев, М. П.
Товарознавство непродовольчих товарів [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. П. Зрезарцев, В. М. Зрезарцев. - К. : Промислово-економічний коледж НАУ, 2007. - 283 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Посібник підготовленнй у відповідності з програмою напрямку підготовки «Товарознавство і торгівельне підприємництво» і розкриває основні властивості непродовольчих товарів, наводить їх маркування, призначення, умови використання, транспортування та зберігання. Це дозволить розпізнавати асортимент продукції та товарів, визначати якість продукції та основні дефекти, визначати доцільність та ефективність їх використання. Головна мета вивчення курсу «Комерційне товарознавство» - оволодіти знаннями, необхідними дія вирішення практичних завдань у сфері товарообігу основних груп непродовольчих товарів. Посібник розрахований на студентів усіх форм навчання.



Кл.слова:
взуття -- шкіра -- одяг

   Тип видання:   монографія   
9.

Реєнт, О. П.
Сільське господарство України і світовий продовольчий ринок (1861–1914 рр.) [Електронний ресурс] / О. П. Реєнт, О. В. Сердюк. - К. : Ін-т історії України НАН України, 2011. - 365 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі широкого кола архівних джерел, періодичних видань та фахової літератури розкрито особливості розвитку сільського господарства України та його інтеграції в світовий продовольчий ринок у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст. Зокрема, проаналізовано структуру землеробства і тваринництва у пореформену добу, визначено обсяги продовольчих ресурсів України і світу в тісному взаємозв’язку з потребами країн Західної Європи і Близького Сходу, висвітлено здобутки українських господарств в експорті збіжжя та іншої аграрної продукції, а також з’ясовано причини, що гальмували розвиток вивізної торгівлі й призводили до фінансових втрат вітчизняних виробників. Книга розрахована на науковців, викладачів, студентів та всіх, хто цікавиться соціально-економічною історією України.



Кл.слова:
землеробство  -- тваринництво -- міжнародна торгівля

   Тип видання:   підручник   
10.

Соколов, Ю. А.
Формирование себестоимости продукции в бухгалтерском и налоговом учетах [Електронний ресурс] / Ю. А. Соколов. - М. : АЛЬФА-ПРЕСС, 2005. - 216 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге получили отражение вопросы признания расходов, их классификации и группировки в соответствии с последними изменениями налогового законодательства, направленными на сближение бухгалтерского и налогового учетов. Настоящее издание, не ограничиваясь простым перечислением состава расходов, включаемых в себестоимость продукции, более направлено на решение практических задач ее формирования, как на отдельных участках, так и в целом по предприятию. Изложение материала сопровождается множеством практических примеров с фрагментами заполнения журналов-ордеров в бухгалтерском и аналитических регистров в налоговом учете.



Кл.слова:
витрата -- собівартість продукції

   Тип видання:   довідник   
11.

Шнаппауф, Р. А.
Практика продаж [Електронний ресурс] : справочное пособие / Р. А. Шнаппауф. - М. : Бизнес, 1995. - 178 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В условиях все более ужесточающейся конкурентной борьбы за рынки сбыта возрастают и требования к продавцам. Победителями в ней будут те, кто обладает высокой квалификацией. В книге предлагается концепция успешных действий на каждом этапе делового общения продавца с покупателем, начиная с подготовки к первой встрече с клиентом и до заключения сделки.



Кл.слова:
ринок споживачів -- прибуток -- збут -- шляхи впливу

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.

Лукич, Р. М.
Управление продажами [Електронний ресурс] / Р. М. Лукич. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 256 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Нужно увеличить продажи? Ищите решения в книге «Управление продажами» — несомненно, лучшей инструментальная книге об организации продаж. В ней есть все: от конкретной системы материальной мотивации продавцов и прогнозирования продаж до конструктивного определения миссии компании (да-да, как инструмента продаж) и анализа роли лидера. Радмило Лукич, гуру организации продаж, автор многих книг, особо гордится именно этой книгой. В ней — весь его многолетний опыт, полный охват материала, отсутствие «воды», юмор и легкий стиль изложения серьезных тем.



Кл.слова:
купівля -- продаж -- ринок збуту -- продавець

   Тип видання:   підручник   
13.


Аграрне право України [Електронний ресурс] : підручник для вищих навчальних закладів / за ред. В. З. Янчука. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Юрінком інтер, 2000. - 715 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Україна - велика аграрно-промислова держава. Вона має сприятливі природнокліматичні умови, достатні виробничо-господарські потужності та продуктивні сили для інтенсивного розвитку сільськогосподарського виробництва. Конституція України визнала землю об’єктом права власності Українського народу. Колективно-кооперативні сільськогосподарські підприємства, акціонерні товариства, спілки селян, селянські (фермерські) і приватні підсобні господарства селян стали субєктами права власності на землю сільськогосподарського призначення. У сільському господарстві та економіці України утверджуються нові ринкові економічні відносини, розвиваються господарчо-підприємницькі тенденції, побудовані на принципово нових економічних засадах: формуються земельні і майнові відносини селян, вдосконалюється система державно-правового регулювання сільського господарства, поширюється застосування біржової форми реалізації сільськогосподарської продукції і продовольства.



Кл.слова:
законодавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.


Сучасна агенційна журналістика [Електронний ресурс] : довідкове видання для студентів / за заг. ред. В. В. Різуна ; уклад. В. Я. Миронченко. - К. : Інститут журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка, 2010. - 148 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено правові засади діяльності інформаційних агенцій, описано історію та діяльність трьох провідних інформаційних установ України - Укрінформу, УНІАНу та Інтерфакс-Україна. Особливу увагу звернено на опис інформаційної продукції цих організацій та на те, як треба готувати для них матеріали за усталеними вимогами та стандартами. В останньому розділі подано Державний реєстр українських інформаційних агенцій. Для студентів Інституту журналістики, факультетів та відділень журналістики.



Кл.слова:
інтерв'ю -- стаття

   Тип видання:   підручник   
15.


Технологія спирту [Електронний ресурс] / під ред. В. О. Маринченка. - К. : НУХТ, 2003. - 496 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику подається біохімічна і технологічна характеристика сировини. Описані способи зберігання і підготовки сировини до зброджування. Викладені питання одержання ферментних препаратів і солоду, культивування дріжджів, бактерій, пліснявих грибів, зброджування сусла, виділення спирту із бражки і його ректифікації. Наведені способи використання побічних продуктів і очистки стічних вод. Велика увага приділена енерго- і ресурсозберігаючим технологіям у спиртовому виробництві, а також актуальним проблемам у спиртовій промисловості, що сприятиме творчому вирішенню студентами та фахівцями підприємств основних задач розвитку спиртової промисловості, спрямованих на зниження собівартості продукції і покращання її якісних показників. Для студентів, магістрантів та аспіратнтів вищих навчальних закладів, а також працівників спиртової промисловості, які підвищують свою кваліфікацію.



Кл.слова:
солод -- бактерії -- сусло

   Тип видання:   методичний посібник   
16.

Сегеда, С.
Як вести бізнес з іноземним партнером [Електронний ресурс] / С. Сегеда, О. Татаревський. - К. : Центр комерційного права, 2006. - 134 с.. - (Юридична абетка пiдприємця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сьогоднішні умови ведення бізнесу в нашій країні суттєво відрізняється від тих, які існували ще десять років тому. В Україні поступово створюється так звана ринкова економіка. Економіка, в якій існує чесна конкуренція між представниками бізнесу та в якій перемагає той, хто зможе завоювати прихильність споживача. Це змушує вітчизняних підприємців постійно думати про розвиток власного бізнесу, про те, які нові товари й послуги можна запропонувати споживачу, як покращити якість існуючих. І нерідко при цьому вони звертають свої погляди за кордон, сподіваючись віднайти там відповіді на свої питання. І знаходять нові продукцію, послуги, технологію, знання, бізнес-партнерів. З іншого боку, представники українського підприємництва прагнуть розширювати географію свого бізнесу, завойовуючи нові ринки збуту, у тому числі й в інших країнах світу. Можливо, ви відноситесь саме до таких бізнесменів, і до ваших планів входить найближчим часом зайнятись експортом своєї продукції за кордон, чи, навпаки, ви плануєте імпортувати щось в Україну. Ймовірно, ви навіть думаєте про створення спільного бізнесу з іноземними партнерами. Сподіваємось, що у такому разі брошура, яку ви тримаєте у руках, стане вашим надійним помічником.



Кл.слова:
бізнес -- підприємництво

   Тип видання:   методичний посібник   
17.


Інструкція по хіміко-технологічному контролю лікеро-горілчаного виробництва [Електронний ресурс]. - К. : УкрНИИспиртбиопрод, 1999. - 458 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Інструкція містить сучасні методи хіміко-технологічного контролю технологічних процесів лікеро-горілчаного виробництва, якості сировини, напівфабрикатів, допоміжних матеріалів, інгредієнтів і готових напоїв з метою підвищення якості продукції, її стійкості, зменшення виробничих втрат, раціонального використання сировини. За останні роки підвищені вимоги до якості продукції, розроблені нові і зняті з виробництва непопулярні у споживачів види напоїв, вдосконалені технологічні процеси. Для хіміко-технологічного контролю лікеро-горілчаного виробництва розроблені нові, більш прогресивні методи аналізу що відповідають сучасному рівню розвитку аналітичної техніки, вдосконалені існуючі методи контролю, в виробництві введені нові стандарти на правила приймання і методи аналізу В хіміко-технологічний контроль лікеро-горілчаного виробництва включені нові методи аналізу та показники, які раніше не визначалися. Інструкцію з хіміко-технологічного контролю лікеро-горілчаного виробництва підготовлено в Українському науково-дослідному інституті спирту і біотехнології продовольчих продуктів (УкрНДІспиртбіопрод). Хіміко-технологічний контроль лікеро-горілчаного виробництва - це визначення комплексу показників, які характеризують хімічний склад та фізико-хімічні властивості сировини та матеріалів, напівфабрикатів, готових напоїв та відходів лікеро-горілчаного виробництва, і встановлення відповідності отриманих результатів значенням, що приведені у відповідних нормативних документах. Хіміко-технологічний контроль відіграє важливу роль у виробничій діяльності заводу, так як дозволяє керувати технологічним процесом, забезпечити його стабільність, високий вихід та необхідну якість готової продукції. При оцінці якості сировини і готової продукції користуються такими поняттями, як якість, показник якості, базовий показник якості, рівень якості. Якість продукції - це сукупність тих властивостей, які обумовлюють її придатність до споживання за призначенням. При оцінці якості однієї і тієї ж продукції, але різного призначення, із всієї множини властивостей вибирають лише ті, які дозволяють досягти відповідної мети.



Кл.слова:
спирт -- алкоголь

   Тип видання:   підручник   
18.

Салухіна, Н. Г.
Стандартизація та сертифікація товарів і послуг [Електронний ресурс] / Н. Г. Салухіна, О. М. Язвінська. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 336 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник є узагальненою працею з концептуальних проблем стандартизації та сертифікації продукції (процесів, робіт, послуг). Важлива увага приділяється організаційно-методичним та правовим принципам стандартизації і сертифікації в світі та в Україні, визначенню місця системи технічного регулювання в управлінні якістю продукції (процесів, робіт, послуг). Підручник розрахований на студентів, магістрів і викладачів вищих навчальних закладів, підприємців, торговців. Книга зацікавить широке коло читачів, яких цікавлять проблеми технічного регулювання.



Кл.слова:
ринок -- виробництво

   Тип видання:   підручник   
19.

Романенко, Л. Ф.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / Л. Ф. Романенко. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банках" для студентів, опановуючих магістерську підготовку, та практичних працівників банківської сфери. Значну увагу приділено методології банківського маркетингу, класифікації банківських продуктів, особливостям проведення маркетингових досліджень в банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності, а також розробці товарної, ціпової, комунікаційної та збутової політики банків. Підручник містить контрольні запитання, завдання для самостійної роботи студентів, кейси, методичні вказівки до їх виконання. Рекомендований для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.



Кл.слова:
банківська сфера -- маркетингове дослідження -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Балика, Д. А.
Про класифікацію друків за соціальним призначенням [Електронний ресурс] / Д. А. Балика. - К. : Київ-Друк, 1927. - 35 с.

Рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У даному матеріалі розглядається необхідність класифікації літератури за соціальним призначенням — наприклад, книги для робітників, для селян, для піонерів, для комсомольців тощо. Розповідається про сферу використання цієї класифікації, як у видавництвах, для планування видавничої роботи та організаційного регулювання книжкової продукції, так і для практичного використовування бібліографії, аналізується їх безпосередній зв'язок.



Кл.слова:
бібліотекознавство -- каталог -- книгознавство
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського