РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (89)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Краткий курс по экономике предприятия. — К.: Генеза, 1998
2.

Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
3.

Бакай С. С. Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
4.

Полторак В. А. Маркетинговые исследования: методы и технологии. — Д.: Арт-Пресс, 1997
5.

Решетникова И. Л. Стратегия маркетинга: особенности формирования на отечественных предприятиях. — Луганск, 1998
6.

Попко О. В. Теоретико-методологічні підходи щодо формування критеріїв рівня обслуговування. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр.
7.

Чухрай Н. І. Маркетингові комунікації підприємства на ринку. — 2001 // Регіон. економіка.
8.

Шубин А. А. Маркетинг менеджмент: новые решения : моногр. — Донецк, 2007
9.

Заяць Т. А. Управління маркетингом на підприємстві : Моногр. — Донецьк: Юго-Восток, 2006
10.

Федорченко А. В. Система маркетингових досліджень : монографія. — К., 2009
11.

Щербак О. С. Нечеткие множества в формализации задач интеллектуальных систем. — 2002 // Искусств. интеллект.
12.

Лебіга Н. В. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. — 2006 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.
13.

Криворучко Я. Ю. Концепція цінності у маркетингу. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
14.

Куденко Н. В. Маркетингове стратегічне планування : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01. — К., 2003
15.

Рижкова Г. А. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Автореф. дис... канд. екон. наук. — Д., 2006
16.

Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій росту підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. — К., 2009
17.

Шульгіна Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) : монографія. — К.: Астон, 2011
18.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія. — Донецьк, 2010
19.

Балабаниць А. В. Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Донецьк, 2011
20.

Балабанова Л. В. Інтерактивні маркетингові комунікації : монографія. — Донецьк, 2011 - (Шк. маркетинг. менедж.).
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського