РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000189607<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Криворучко Я. Ю. 
Концепція цінності у маркетингу / Я. Ю. Криворучко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 100-106. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Здійснено порівняння понять "цінність", "вартість" і "корисність" у контексті ланцюгів, систем та мереж підприємств та визначено причини такого різноманіття термінів. Подано найбільш типові складові цінностей та визначено атрибути цінності, розглянуто основні напрямки аналізу цінності: цінність з точки зору покупця, цінність з точки зору продавця та цінність, спільно сформована двома сторонами у зв'язках продавець - покупець.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського