Бакай С. С. Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери / С. С. Бакай, В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 1. - С. 41-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
У статті розглядається питання про роль і значимість розвитку та впровадження на глобальному рівні концепції соціально-етичного маркетингу як одного з ефективних механізмів створення передумов для переходу людства до епохи ноосфери.
Шифр НБУВ: Ж69944Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"