РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000106171<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заяць Т. А. 
Управління маркетингом на підприємстві : Моногр. / Т. А. Заяць, І. О. Тарлопов, О. О. Пилипенко. - Донецьк : Юго-Восток, 2006. - 252 c. - Бібліогр.: с. 232-235. - укp.

Розкрито наукові засади маркетингового менеджменту. Висвітлено сутність, мету, основні категорії, принципи, методи, технології управління маркетингом. Наведено інформацію щодо вибору цільових ринків, формування маркетингової стратегії, розробки маркетингових комплексів і програм. Запропоновано варіант тестів, використання яких дасть змогу виявити необхідні для роботи якості та рівень кваліфікації діючих маркетологів.

Раскрыты научные основы маркетингового менеджмента. Освещены сущность, цель, основные категории, принципы, методы, технологии управления маркетингом. Приведена информация, касающаяся выбора целевых рынков, формирования маркетинговой стратегии, разработки маркетинговых комплексов и программ. Предложен вариант тестов, использование которых даст возможность выявить необходимые для работы качества и уровень квалификации маркетологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678323 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського