Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000284220<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Балабанова Л. В. Інтерактивні маркетингові комунікації : монографія / Л. В. Балабанова, О. О. Стельмах; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 196 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 119 назв - укp.Розкрито сутність інтерактивних маркетингових комунікацій (ІМК), показано можливості їх використання на сучасних підприємствах. Висвітлено проблеми удосконалення ІМК. Запропоновано методики досліджень ІМК у менеджменті підприємства, розробки та вибору конкурентної стратегії в сфері ІМК, визначення рівня ризику та бізнес-стратегій на підприємстві. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА741964 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|