РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000284220<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Інтерактивні маркетингові комунікації : монографія / Л. В. Балабанова, О. О. Стельмах; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 196 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 119 назв - укp.

Розкрито сутність інтерактивних маркетингових комунікацій (ІМК), показано можливості їх використання на сучасних підприємствах. Висвітлено проблеми удосконалення ІМК. Запропоновано методики досліджень ІМК у менеджменті підприємства, розробки та вибору конкурентної стратегії в сфері ІМК, визначення рівня ризику та бізнес-стратегій на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741964 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського