РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000011218<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полторак В. А. 
Маркетинговые исследования: методы и технологии / В. А. Полторак. - Д. : Арт-Пресс, 1997. - 136 c. - рус.

В книге систематизированно и комплексно раскрываются методы и технологии маркетинговых исследований, связанных с изучением таких основополагающих для современного бизнеса проблем, как анализ рынка, товара, потребителя, эффективности рекламы, маркетинговой среды и др. Значительное внимание уделено характеристике таких специальных методик, как экспертные опросы, торговые и потребительские панели, омнибусы, фокус-группы, пробный маркетинг и различные эксперименты, а также описанию основных технологий организации и проведения маркетингового исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588876 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського