Федорченко А. В. Система маркетингових досліджень : монографія / А. В. Федорченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2009. - 272 c. - Бібліогр.: с. 258-267. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади формування системи маркетингових досліджень. Розкрито її роль, сутність і значення в контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов невизначеності ринкового середовища. Розглянуто принципи застосування системного аналізу в економіці. Визначено напрями оптимізації процесів прийняття управлінських рішень у процесі обробки інформаційних потоків. Освещены теоретико-методологические основы формирования системы маркетинговых исследований. Раскрыты ее роль, сущность и значение в контексте информационно-аналитического обеспечения принятия управленческих решений в условиях неопределенности рыночной среды. Рассмотрены принципы применения системного анализа в экономике. Определены направления оптимизации процессов принятия управленческих решений при обработке информационных потоков. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА717009 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|