РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000117302<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федорченко А. В. 
Система маркетингових досліджень : монографія / А. В. Федорченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2009. - 272 c. - Бібліогр.: с. 258-267. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади формування системи маркетингових досліджень. Розкрито її роль, сутність і значення в контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов невизначеності ринкового середовища. Розглянуто принципи застосування системного аналізу в економіці. Визначено напрями оптимізації процесів прийняття управлінських рішень у процесі обробки інформаційних потоків.

Освещены теоретико-методологические основы формирования системы маркетинговых исследований. Раскрыты ее роль, сущность и значение в контексте информационно-аналитического обеспечения принятия управленческих решений в условиях неопределенности рыночной среды. Рассмотрены принципы применения системного анализа в экономике. Определены направления оптимизации процессов принятия управленческих решений при обработке информационных потоков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського