РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000025011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Решетникова И. Л. 
Стратегия маркетинга: особенности формирования на отечественных предприятиях / И. Л. Решетникова; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 270 c. - Библиогр.: 207 назв. - рус.

Раскрываются стратегические аспекты управления маркетингом в системе управления предприятием, дается подробный анализ особенностям внешней среды отечественных предприятий, приводится методика оценки маркетинговых позиций предприятия на рынке. Текст книги снабжен необходимыми иллюстрациями и примерами, характерными для украинского рынка на современном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585491 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського