РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>I=Ж15708<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
404
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Скрипник Т.
Особливості встановлення взаємодії з аутичними дітьми
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
2.
Жук В.
Особливості інтегрування дітей з порушенням слуху в загальноосвітній простір
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
3.
Ільяна В.
Особливості образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
4.
Савчук Л.
Метод проектів та його застосування в навчанні дітей з особливими освітніми потребами
//
Дефектологія
. - 2010. - № 1.
5.
Романенко О.
Методика формування здатності до прогнозування в дітей із церебральним паралічем
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
6.
Висоцька А.
Особливості виховного процесу у спеціальних освітніх закладах для дітей з порушеннями психофізичного розвитку
//
Дефектологія
. - 2010. - № 2.
7.
Кобильченко В.
Проблема супроводу в науковій та методичній психолого-педагогічній літературі
//
Дефектологія
. - 2010. - № 2.
8.
Тільна О.
Проблема формування соціальної активності в незрячих молодших школярів у зарубіжних дослідженнях
//
Дефектологія
. - 2010. - № 4.
9.
Довгопола К.
Самоконтроль швидкості графічних рухів у молодших школярів із важкими порушеннями зору
//
Дефектологія
. - 2010. - № 1.
10.
Прохоренко Л.
Особливості формування кінцевого самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку
//
Дефектологія
. - 2010. - № 4.
11.
Сак Т.
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 - 2 класів в умовах інклюзивного навчання
//
Дефектологія
. - 2010. - № 2.
12.
Рібцун Ю.
Підготовча робота з корекції мовлення в молодшій логопедичній групі для дітей із ЗНМ
//
Дефектологія
. - 2010. - № 1.
13.
Прохоренко Л.
Корекційно-розвивальний зміст підручника "Математика" для 2 класу школи інтенсивної педагогічної корекції
//
Дефектологія
. - 2010. - № 2.
14.
Скрипник Т.
Абетка довкілля для аутистів
//
Дефектологія
. - 2010. - № 3.
15.
Рібцун Ю.
Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення
//
Дефектологія
. - 2010. - № 4.
16.
Макарчук Н.
Діагностика емоційно-вольової сфери підлітка з розумовою відсталістю засобами проективних методик
//
Дефектологія
. - 2010. - № 4.
17.
Бистрова Ю. О.
Забезпечення послідовності в процесі професійної соціалізації осіб із порушенням психофізичного розвитку
//
Дефектологія
. - 2012. - № 4.
18.
Кияниця Н. В.
Особливості соціально-психологічної адаптації школярів із порушенням зору
//
Дефектологія
. - 2012. - № 4.
19.
Тельна О. А.
Педагогічні технології формування соціальної активності незрячих підлітків на уроках української мови та літератури
//
Дефектологія
. - 2012. - № 4.
20.
Коваль Л.
Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій
//
Дефектологія
. - 2010. - № 1.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського