РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416556<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кияниця Н. В. 
Особливості соціально-психологічної адаптації школярів із порушенням зору / Н. В. Кияниця // Дефектологія. - 2012. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто процес адаптації як поступове розширення в міру надбання індивідом соціального досвіду сфери його спілкування й діяльності. Відзначено, що соціалізація особистості містить значну кількість понять, серед яких поняття "адаптації" найчастіше застосовується до осіб з відхиленням в розвитку. Вміщено матеріали експериментального дослідження визначення рівня соціально-психологічної адаптованості до школи дітей молодших класів з порушенням зору в групах інтегрованого типу. Зазначено, що дитина з вадою зору з компенсацією соціалізується і розвивається в інтегрованій групі за тими самими законами, що і дитина без цього порушення, і здатна до повноцінної самореалізації.

Рассмотрен процесс адаптации как постепенное расширение по мере приобретения индивидом социального опыта сферы его общения и деятельности. Отмечено, что социализация личности включает в себя значительное количество понятий, среди которых понятие "адаптации" чаще всего применяется к лицам с отклонениями в развитии. Приведены материалы экспериментального исследования уровня социально-психологической адаптированности к школе детей младших классов с нарушением зрения в группах интегрированного типа. Указано, что слабовидящий ребенок с компенсацией социализируется и развивается в интегрированной группе по тем же законам, что и ребенок без этого нарушения, и способен к полноценной самореализации.

The process of adaptation as a gradual expansion as you become an individual social experience and the scope of its communication activities. Noted that the socialization of the individual includes a significant number of concepts, including the concept of "adaptation" is often applied to individuals with developmental disabilities. Placing materials experimental study of the social and psychological adaptation to the school children of junior classes with visual impairment in the group of integratedtype. Indicated that a visually impaired child with compensation socialized and develops integrated group under the same laws as the child without the disorder, and is capable of full self-realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського