РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416570<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Висоцька А. 
Особливості виховного процесу у спеціальних освітніх закладах для дітей з порушеннями психофізичного розвитку / А. Висоцька // Дефектологія. - 2010. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості процесу виховання, зокрема корекційно-виховної роботи з дітьми із порушенням психофізичного розвитку, за умов спеціального навчального закладу. Підкреслено, що дитина є не тільки об'єктом, а й суб'єктом виховання, оскільки є здатною до саморозвитку і завжди у різних формах бере участь у своєму власному розвитку. Увагу акцентовано на питаннях оцінювання результатів виховання та умов досягнення мети виховання, на життєвих чинниках, які необхідно враховувати, на необхідності поваги до слабких аспектів дитини, але неприпустимості щонайменших відступів від правил та вимог колективу. Підсумовано, що кінцеві результати корекційної роботи спеціальних шкіл - це не лише досягнення певної компенсованості порушень слуху, зору, мовлення чи інтелекту, а й моральний розвиток учнів, для чого необхідно цілеспрямовано проектувати особистість вихованця, йти попереду психічного розвитку, вести учня за собою, а також щоб сформовані в учнів цінності та ідеали виявились у їх реальних учинках і поведінці.

Проанализированы особенности процесса воспитания, в частности коррекционно-воспитательной работы с детьми с нарушением психофизического развития, в условиях специального учебного заведения. Подчеркнуто, что ребенок является не только объектом, но и субъектом воспитания, поскольку способен к саморазвитию и всегда в разных формах участвует в своем собственном развитии. Внимание акцентировано на вопросах оценки результатов воспитания и условий достижения цели воспитания, на жизненных факторах, которые необходимо учитывать, на необходимости уважения к слабым аспектам ребенка, но недопустимости малейших отступлений от правил и требований коллектива. Подытожено, что конечные результаты коллекционной работы специальных школ - это не только достижение определенной компенсированности нарушений слуха, зрения, речи или интеллекта, но и моральное развитие учеников, для чего необходимо целенаправленно проектировать личность воспитанника, идти впереди психического развития, вести ученика за собой, а также чтобы сформированные у учащихся ценности и идеалы проявились в их реальных поступках, в поведении.

This article covers peculiarities of upbringing process of children with handicaps, and main ways of remedially-upbringing work with them in special schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського