РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416557<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тельна О. А. 
Педагогічні технології формування соціальної активності незрячих підлітків на уроках української мови та літератури / О. А. Тельна // Дефектологія. - 2012. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні технології, що сприяють формуванню соціальної активності незрячих підлітків на уроках української мови та літератури. Проаналізовано мету, завдання та структуру уроку, спрямованого на розвиток особистості учнів. Розкрито практичні форми, методи та прийоми роботи вчителя. Особливу увагу звернено на групову навчальну діяльність. Відзначено, що шкільна практика використання на уроках різноманітних парних і групових форм забезпечує стійкий інтерес до предмета, усуває одноманітність навчального процесу, мобілізує вольові та інтелектуальні зусилля незрячих підлітків, розвиває їх соціальну активність.

Рассмотрены педагогические технологии, способствующие формированию социальной активности незрячих подростков на уроках украинского языка и литературы. Проанализированы цели, задачи и структура урока, направленного на развитие личности учащихся. Раскрыты практические формы, методы и приемы работы учителя. Особое внимание обращено на групповой учебной деятельности. Отмечено, что школьная практика использования на уроках различных парных и групповых форм обеспечивает устойчивый интерес к предмету, устраняет однообразие учебного процесса, мобилизует волевые и интеллектуальные усилия незрячих подростков, развивает их социальную активность.

Are considered educational technology, contributing to the formation of social activity for blind youth the lessons of the Ukrainian language and literature. Assess the objectives, tasks and structure of the lesson, aimed at personality development ofstudents. Disclosed practical forms, methods and techniques of the teacher. Particular attention is drawn to the group learning activities. Noted that school practices use in the classroom different pair and group forms leads to sustained interest in thesubject, eliminates the monotony of the educational process, mobilizes volitional and intellectual efforts for blind youth to develop their social activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.612/15 + Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського