Пошуковий запит: (<.>A=Булавенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Булавенко С. Д. Шляхи формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_11
|
2. |
Булавенко С. Д. Теоретичні аспекти формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_11
|
3. |
Шпак О. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_5 Розглянуто передумови формування економічної культури українців. Проаналізовано вплив етносу на культуротворчі процеси в Україні. Охарактеризовано риси сучасної економічної культури в Україні. Розкрито роль людини як об’єкта і суб’єкта економічних відносин. Зазначено, що сучасні тенденції соціального та економічного розвитку українського суспільства враховують історичні та культурні традиції, передбачають формування особистості громадянина, який має високий рівень економічної культури, оскільки соціальний та економічний прогрес немислимий без активної участі кожної освіченої людини в економічних процесах, без перетворення громадян України із пасивних виконавців “командної” волі у самостійних і самодостатніх суб’єктів економічної, соціальної та громадської діяльності.
|
4. |
Шпак О. Соціально-педагогічні аспекти формування економічної культури студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_7 Охарактеризовано проблеми формування економічної культури у студентів ВНЗ. Запропоновано до розгляду змістові модулі складової економічної культури та категорійну матрицю економічної культури. Підсумовано, що саме співробітництво викладача та студента в процесі вирішення творчих економічних завдань передбачає об’єднання їхніх інтересів і зусиль, при цьому студент має відчувати себе не об’єктом педагогічних впливів, а самостійною і вільно діючою особистістю.
|
5. |
Шпак О. Компетентнісний підхід до формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_6 Розглянуто місце і роль економічної культури учнів у системі роботи загальноосвітньої школи; розкрито закономірності та принципи компетентнісного підходу до цієї важливої соціально-економічної проблеми. Зроблено висновок, що основною ланкою навчального, наукового, інформаційного, особистісно орієнтованого середовища є спеціально організована система навчання і виховання, яка дозволяє реалізувати задані функції з найменшими витратами сил, засобів і ресурсів і забезпечити найбільш сприятливі умови роботив процесі формування в учнів компетенцій економічної культури, розкрити творчий потенціал особистості.
|
6. |
Булавенко С. Д. Використання виховного потенціалу економічних навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_7
|
7. |
Шпак О. Теоретичні аспекти формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_3
|
8. |
Шпак О. Аспекти виховного потенціалу економічних навчальних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2016. - № 3. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_3_5
|
9. |
Шпак О. Теоретичні аспекти фінансового виховання, як основи формування соціально та економічно активної особистості [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_3 Проаналізовано основні аспекти фінансового виховання особистості, що сприяє формуванню та закріпленню певних моделей поведінки в економічній системі. Моделі засновані на знанні, нормах і правилах, дотримання яких допомагає самореалізації.
|
10. |
Шпак О. Дидактичні вектори фінансового виховання учнів [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_4
|
11. |
Булавенко С. Д. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 5. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_5_4
|
12. |
Булавенко С. Д. Фінансове виховання як основа формування соціально та економічно активної особистості [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 142. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_142_6
|
13. |
Шпак О. Батьки – основні провідники фінансових знань для дітей [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_6
|
14. |
Шпак О. Роль сім'ї у формуванні фінансово компетентної особистості [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2017. - № 1. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_1_5
|
15. |
Шпак О. Фінансова грамотність – запорука життєвої успішності учнів [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_7
|
16. |
Булавенко С. Д. Дидактичні основи формування фінансової грамотності учнів [Електронний ресурс] / С. Д. Булавенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 150. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_150_7
|
17. |
Шпак О. Початкова економічна освіта – важлива ланка підготовки особистості до життя [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_6_5
|
18. |
Шпак О. Формування життєво важливих економічних компетентностей у навчальній діяльності [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_8_3
|
19. |
Шпак О. Економічна освіта як чинник соціалізації школярів [Електронний ресурс] / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_9_4
|
20. |
Булавенко С. Підвищення готовності педагогів до формування соціальної активності учнів [Електронний ресурс] / С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_10_7
|
| |