Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/133<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ананко Т. В. Роль профконсультації в системі професійної орієнтації учнів у старшій школі сучасної України. - C. 3-5.
- Березівська Л. Д. Яків Чепіга про індивідуальний підхід до учнів як провідний принцип шкільної освіти. - C. 6-9.
- Білик О. М. Іноземні студенти як об’єкт соціалізації в соціокультурному просторі України. - C. 10-14.
- Букій Т. В. Використання проектної діяльності у роботі з багатодітними сім’ями. - C. 15-18.
- Булавенко С. Д. Використання виховного потенціалу економічних навчальних дисциплін. - C. 19-22.
- Буровицька Ю. М. Інформаційно-комунікаційні технології у вищих навчальних закладах: алгоритм впровадження. - C. 23-26.
- Віщак О. О. Можливості забезпечення адаптації першокласника у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 27-30.
- Волікова М. М. Статеве виховання дітей та молоді у науково-педагогічних дослідженнях кінця хіх століття: соціально-педагогічний вимір. - C. 31-35.
- Волотовська Т. П. Організаційна культура як запорука успіху самоосвітньої діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 36-40.
- Гарапко В. І. Вплив приватного репетиторства в Україні на можливості здобуття освіти дітьми з бідних сімей. - C. 41-43.
- Горянін І. І. Діяльність державних установ та неурядових організацій щодо розв’язання проблем життєдіяльності дискордантних ПАР. - C. 44-47.
- Дічек Н. П. Надбання українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчання у 1960-1980-ті роки. - C. 48-55.
- Ермола А. М., Гнидко В. В. Формирование учебно-познавательной активности у студентов высших учебных заведений: системная модель и методические рекомендации. - C. 56-59.
- Журавель Т. В. Ґенеза підходів до організації та здійснення профілактики віл-інфекції в установах пенітенціарної системи закордоном та в Україні. - C. 60-65.
- Завацька Л. М. Реалізація компетентнісного підходу у фаховій підготовці соціальних педагогів у контексті взаємодії з соціальними інституціями. - C. 66-69.
- Завацька Л. М., Лутченко А. В. Соціально-педагогічний аналіз особливостей девіантно-протиправної поведінки неповнолітніх. - C. 70-72.
- Ігнатенко К. В. Методика проведення тренінгу для прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників. - C. 73-75.
- Кирилюк В. М. Формування особистості в дитячому хореографічному колективі. - C. 76-79.
- Коваль Л. Є. Методики дослідження професійного розвитку майстрів виробничого навчання професійних навчальних закладів. - C. 80-84.
- Козубцов І. М. Методика науково-педагогічної діяльності аспірантів (ад’юнктів). - C. 85-88.
- Компаній О. В. Породження тексту у засвоєнні молодшими школярами текстотворчої діяльності в аспекті методичної та психологолінгвістичної науки. - C. 89-92.
- Конончук А. І. Доброчинна акція як форма професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 93-98.
- Костюченко Т. М. Діяльнісний компонент у структурі здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 99-103.
- Крапивний Я. М. Формування риторично-мовленнєвої культури учителя у Чернігівському колегіумі (1700 – 1786 рр.). - C. 104-107.
- Куб’як Н. І. Соціально-педагогічна допомога дітям з дистантних сімей у кризових ситуаціях. - C. 108-111.
- Кудляк С. М. Теоретичні аспекти планування діяльності загальноосвітнього навчального заклад. - C. 112-115.
- Лук’янова К. А. Напрями діяльності соціального педагога з неповнолітніми матерями. - C. 116-119.
- Малихін О. В., Галла А. О. Сутність феномену "стратегії навчання" у фаховій підготовці студентів філологічних спеціальностей. - C. 120-123.
- Малихін О. В. Формування індивідуальних стратегій навчання засобами комп’ютерних технологій як педагогічна проблема. - C. 124-126.
- Малихіна С. В. Сегментно-елементна структура лінійно-вертикальної перспективи площини дидактичної інтенсифікації. - C. 127-131.
- Манькусь І. В., Недбаєвська Л. С. Особливості підготовки майбутніх викладачів фізики: технологічний аспект. - C. 132-136.
- Мартинова Н. П. Аспекти доцільності використання роуп-скіппінгу на заняттях з фізичного виховання студенток. - C. 137-141.
- Мартинюк Т. А., Чернета С. Ю. Характеристика етапів ресоціалізації в сучасних соціокультурних умовах. - C. 142-145.
- Мекшун А. Д. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування правової компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки. - C. 146-149.
- Міщик Л. І. Особливості системного підходу в професійній діяльності соціальних працівників. - C. 150-154.
- Мотуз Т. В. Детермінація поняття "толерантність": соціально-гуманітарний дискурс. - C. 155-159.
- Новгородський Р. Г. Інтернет-комунікації у роботі соціального працівника. - C. 160-163.
- Петрощук Н. Р. Становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст.. - C. 164-166.
- Підлипська С. Д. Дитячі літні школи розвитку як інноваційна форма діяльності соціального педагога. - C. 167-169.
- Платонова О. Г. Сутність особистісних якостей фахівця соціальної сфери. - C. 170-173.
- Попова А. О. Соціальна робота з дітьми у місцевих громадах. - C. 174-176.
- Рень Л. В. Підліткова віктимність у соціально-педагогічному вимірі. - C. 177-180.
- Сазонова О. В., Лілік О. О. Структурно-змістові зміни в програмі для вступників за освітньо-кваліфікаційним рівнем "Магістр" у контексті набутих компетенцій. - C. 181-185.
- Сапіга С. В. Напрями розвитку особистісного потенціалу підлітків у скаутських громадських об’єднаннях. - C. 186-189.
- Сергеєва К. В. Впровадження програм профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей. - C. 190-194.
- Скиба Д. Ю. Структура соціальної компетентності студентської молоді. - C. 195-198.
- Солдатенко О. І. Обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. - C. 199-203.
- Стельмах С. С. Вікові аспекти виникнення булінгу серед дітей. - C. 204-207.
- Стеценко І. М. Результати впровадження моделі професійної підготовки майбутніх працівників до роботи в органі пробації. - C. 208-211.
- Сургова С. Ю. Психологічна стійкість як складова професіограми фахівця соціальної сфери. - C. 212-215.
- Тимошко Г. М. Культурологічні імперативи організаційної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 216-220.
- Торба Ю. І. Розвиток дистанційного навчання у професійній освіті. - C. 221-224.
- Третяк О. С., Чебоненко С. О. Моделювання педагогічної системи підготовки майбутніх професіоналів на засадах філософії вищої освіти. - C. 225-228.
- Тюльпа Т. М. Соціальне виховання як соціокультурний компонент цілеспрямованого впливу на соціалізацію студентської молоді. - C. 229-232.
- Усатенко В. М. Управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу як фактор формування ефективного освітнього середовища. - C. 233-236.
- Фурса І. В. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів біології. - C. 237-240.
- Харагірло В. Є. Умови розвитку готовності педагогів професійних навчальних закладів до інноваційної діяльності. - C. 241-245.
- Чернецька Ю. І. Проблема створення збагаченого середовища ресоціалізації наркозалежних у реабілітаційних центрах. - C. 246-249.
- Чернюк Т. І. Електронний підручник як засіб навчання іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 250-253.
- Чубук Р. В. Професійна компетентність соціальних працівників в умовах парадигмальних змін. - C. 254-258.
- Шендерук О. Б. Дослідження педагогічної діяльності факультетів іноземних мов ВНЗ України (90–ті рр. XX – початок XXI століття): історіографічно-джерелознавчі аспекти. - C. 259-263.
- Юда Л. А. Гендерні аспекти у виховній роботі загальноосвітньої школи. - C. 264-267.
- Янченко Т. В. Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі. - C. 268-273.
- Яструб О. О. Програма формування культури міжособистісної взаємодії в майбутніх учителів початкової школи у позааудиторній роботі. - C. 274-278.
- Яцинік А. В. Розвиток організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у соціально-педагогічному вимірі. - C. 279-281.
| 2016 | | Вип. 133
|
|
|
|