Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Полторак В. А. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е изд., перераб. и дополн. — Д., 2002
|
2. |
Овечкина Е. А. Маркетинговое планирование : Конспект лекций. — К., 2002
|
3. |
Кучеренко В. Д. Маркетингова товарна політика : Підруч. — К., 2005
|
4. |
Скибінський С. В. . — К.: КНЕУ, 2005
|
5. | Экономический риск и методы его измерения : учеб. пособие. — К., 2006
|
6. |
Верлока В. С. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. — Х., 2007
|
7. |
Третьяк О. П. Маркетинговий менеджмент : конспект лекцій. — Х., 2008
|
8. | Маркетинг для магістрів : навч. посіб. — Суми: Унів. кн., 2008
|
9. |
Максимова Т. С. Основи маркетингу : навч. посіб. — Луганськ, 2009
|
10. |
Головкіна Н. В. Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посіб. — К., 2010
|
11. |
Лилик І. В. Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум. — К.: КНЕУ, 2010
|
12. |
Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. — К.: Знання, 2010
|
13. |
Пілюшенко В. Л. Основи маркетингу : навч. посіб. — Донецьк, 2010
|
14. |
Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. — Донецьк, 2010
|
15. |
Балабанова Л. В. Маркетинг відносин : навч. посіб. — Донецьк, 2010 - (Шк. маркетинг. менедж).
|
16. |
Ігнатова Є. М. Товарна інноваційна політика : навч. посіб. — Х., 2010
|
17. |
Борисенко М. А. Промисловий маркетинг : навч. посіб. — Х.: ХНЕУ, 2010
|
18. |
Голованова М. А. Маркетинг: практикум із ситуаційного оцінювання ринку : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Х., 2010
|
19. |
Балабанова Л. В. . — Донецьк, 2011
|
20. |
Сумець О. М. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція. — Х., 2011
|
| |