Голованова М. А. Маркетинг: практикум із ситуаційного оцінювання ринку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. А. Голованова, Л. М. Голованова; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т", Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х., 2010. - 375 c. - Бібліогр.: с. 368-374. - укp.Розглянуто понятійний апарат, структуру й основні інструменти маркетингу, проаналізовано орієнтації діяльності підприємства на маркетинг. Розкрито поняття ринку, його види, а також види маркетингової інформації і методи її збору. Опановано підходи до сегментації ринку, критерії сигментації. Наведено розрахунок прогнозованої місткості ринку. Описано товар і його комерційні характеристики, розроблено елементи фірмового стилю підприємства. Розглянуто методи ціноутворення у маркетинговій діяльності. Вивчено застосування методик оцінювання конкурентоспроможності товарів і підприємства. Розглянуто систему руху товарів і збуту, її основні параметри, визначено канали збуту та посередників. Визначено основні елементи комплексу просування товарів підприємства. Запропоновано методи оцінювання ступеня довіри до рекламних носіїв та ефективності рекламної кампанії. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я73 + У010.322 я73 + У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА738312 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|