РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287717<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Третьяк О. П. 
Маркетинговий менеджмент : конспект лекцій / О. П. Третьяк, К. В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 80 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингового менеджменту. Розглянуто проблеми управління маркетингом на підприємстві, маркетингові організаційні структури, складові процесу аналізу маркетингової діяльності. Увагу приділено питанням товарної політики, розробці концепції упаковки товару, методам прямого ціноутворення, управлінню маркетинговими каналами розподілу та маркетинговими комунікаціями.

Освещены теоретические основы маркетингового менеджмента. Рассмотрены проблемы управления маркетингом на предприятии, маркетинговые организационные структуры, слагаемые процесса анализа маркетинговой деятельности. Уделено внимание вопросам товарной политики, разработке концепции упаковки товара, методам прямого ценообразования, управлению маркетинговыми каналами распределения и маркетинговыми коммуникациям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722594 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського