РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000103261<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Верлока В. С. 
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 289 c. - Бібліогр.: с. 287-289. - укp.

Розглянуто теоретичні засади та прикладні аспекти стратегічного маркетингу. Висвітлено питання стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства за рівнями управління. Розкрито взаємозв'язок принципів управління економікою та стратегічним маркетингом. Наведено характеристику основних стратегічних цілей підприємства. Запропоновано методику аналізу маркетингового середовища. Визначено основні напрями оцінювання макросередовища та стратегічної невизначеності. Викладено методи визначення конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано основні етапи формування стратегій сегментації ринку та позиціонування товару. Описано моделі прийняття стратегічних маркетингових рішень. Розкрито сутність маркетингових стратегій диференціації, зростання та диверсифікації, визначено принципи статегічного управління товарними марками.

Рассмотрены теоретические основы и прикладные аспекты стратегического маркетинга. Освещены вопросы стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятия по уровням управления. Раскрыта взаимосвязь принципов управления экономикой и стратегическим маркетингом. Приведена характеристика основных стратегических целей предприятия. Разработана методика анализа маркетинговой среды. Определены основные направления оценки макросреды и стратегической неопределенности. Рассмотрены методы определения конкурентных преимуществ предприятия. Проанализированы основные этапы формирования стратегий сегментации рынка и позиционирования товара. Описаны модели принятия стратегических маркетинговых решений. Раскрыта сущность маркетинговых стратегий диференциации, роста и диверсификации, определены принципы стратегического управления товарными марками.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського