РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287692<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Головкіна Н. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посіб. / Н. В. Головкіна; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2010. - 111 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади маркетингової політики комунікацій. Розглянуто механізм функціонування маркетингових комунікацій. Обгрунтовано важливість інтеграціії маркетингових комунікаційних елементів і оцінки їх ефективності. Увагу приділено видам сучасної реклами та її завданням, засобам стимулювання збуту продукції підприємства, основним етапам програм персонального продажу, формам прямого маркетингу.

Освещены теоретические и практические основы маркетинговой политики коммуникаций. Рассмотрен механизм функционирования маркетинговых коммуникаций. Обоснована важность интеграции маркетинговых коммуникационных элементов и оценки их эффективности. Уделено внимание видам современной рекламы и ее задачам, средствам стимулирования сбыта продукции предприятия, основным этапам программ персональной продажи, формам прямого маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725168 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського