Головкіна Н. В. Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посіб. / Н. В. Головкіна; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2010. - 111 c. - укp.Висвітлено теоретичні та практичні засади маркетингової політики комунікацій. Розглянуто механізм функціонування маркетингових комунікацій. Обгрунтовано важливість інтеграціії маркетингових комунікаційних елементів і оцінки їх ефективності. Увагу приділено видам сучасної реклами та її завданням, засобам стимулювання збуту продукції підприємства, основним етапам програм персонального продажу, формам прямого маркетингу. Освещены теоретические и практические основы маркетинговой политики коммуникаций. Рассмотрен механизм функционирования маркетинговых коммуникаций. Обоснована важность интеграции маркетинговых коммуникационных элементов и оценки их эффективности. Уделено внимание видам современной рекламы и ее задачам, средствам стимулирования сбыта продукции предприятия, основным этапам программ персональной продажи, формам прямого маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА725168 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|