РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060309<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Овечкина Е. А. 
Маркетинговое планирование : Конспект лекций / Е. А. Овечкина; Межрегион. акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2002. - 260 c. - Библиогр.: с. 259-260 - рус.

Рассмотрены этапы становления современной модели маркетинга. Определено место плановой подсистемы в комплексе маркетинговых взаимодействий фирмы. Проанализированы особенности методологии стратегического и тактического планирования маркетинг-микса и его субмиксов. Предложены способы формирования спроса и стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського