РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090185<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг для магістрів : навч. посіб. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 c. - укp.

Визначено сутність і сферу застосування статегічного маркетингу. Наведено методику аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг. Описано процес утворення маркетингових організаційних структур на підприємстві. Висвітлено питання тактичного та оперативного планування маркетингу. Охарактеризовано сучасну систему контролю й аналізу маркетингової діяльності. Встановлено основне призначення рекламного менеджменту, визначено класифікаційні ознаки, види та методи оцінки ефективності реклами. Розкрито особливості організації рекламного процесу. Проаналізовано міжнародні стратегії та організаційні структури мультинаціональних компаній. Розглянуто товарний рух і механізми використання каналів розподілу, комерційну діяльність посередницьких підприємств, розкрито роль маркетингу в інноваційному процесі. Визначено фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів, наведено методи її кількісного та якісного дослідження. Обгрунтовано можливості застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях. Розроблено класифікацію показників якості продукції, встановлено призначення та основні принципи державної системи стандартизації. Проаналізовано діяльність національних органів сертифікації, описано процес контролю якості у період життєвого циклу товару. Охарактеризовано структуру міжнародної системи стандартизації та сертифікації.

Раскрыты сущность и сфера применения статегического маркетинга. Приведена методика анализа маркетинговой среды и определения конкурентных преимуществ. Описан процесс создания маркетинговых организационных структур на предприятиии. Освещены вопросы тактического и оперативного планирования маркетинга. Охарактеризована современная система контроля и анализа маркетинговой деятельности. Установлены основные задачи рекламного менеджмента, а также классификационные признаки, виды и методы оценки эффективности рекламы. Раскрыты особенности организации рекламного процесса. Проанализированы международные стратегии и организационные структуры мультинациональных компаний. Рассмотрены товарное движение и механизмы использования каналов распределения, коммерческая деятельность посреднических предприятий, раскрыта роль маркетинга в инновационном процессе. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей, приведены методы ее количественного и качественного исследования. Обоснованы возможности применения некоммерческого маркетинга на муниципальном и региональном уровнях. Разработана классификация показателей качества продукции, установлены назначение и основные принципы государственной системы стандартизации. Проанализирована деятельность национальных органов сертификации, описан процесс контроля качества в период жизненного цикла товара. Охарактеризована структура международной системы стандартизации и сертификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692020 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського