Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (21)Автореферати дисертацій (186)Реферативна база даних (1592)Книжкові видання та компакт-диски (298)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>K=ІМІДЖ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.
 


Сорины, сестры
Презентация внешности, или Фигура в одежде и без [Електронний ресурс] / сестры Сорины. - М. : Гном-Пресс, 1998. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Конечно, нет проблем, если Вы идеально сложены. А что делать женщине с кривыми ногами, маленькой грудью, покатыми плечами? Может ли она полюбить себя и быть счастливой? Оказывается, выглядеть красиво и эффектно, даже если фигура не совсем идеальна - можно. В этой книге Вы найдете массу полезной информации о том, как одеться не просто в соответствии со своей внешностью (по размеру, форме и цвету), но и использовать иллюзии зрительного восприятия, чтобы достигнуть желаемого вида. Книга поможет Вам измениться внешне и внутренне, избавиться от комплексов физической непривлекательности, а, следовательно, стать увереннее и счастливее. Для широкого круга читателей.



Кл.слова:
одяг -- мода -- привабливість -- імідж

   Тип видання:   наукове видання   
2.

Почепцов, Г. Г.
Коммуникативные технологии двадцатого века [Електронний ресурс] / Г.Г. Почепцов. - М. : Рефл-бук ; К., 1999. - 352 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга посвящена исследованию коммуникативного пространства и его символической, визуальной, мифологической, событийной и коммуникативной организации. В работе анализируются избирательные (гуманитарные) технологии, основные модели информационных и психологических войн, рассматриваются основы деятельности менеджера паблик рилейшнз.спиндок-тора, имиджмейкера, специалиста по слухам, спичрайтера и других профессий. В книге содержится детальный анализ зарубежной и отечественной литературы по данной тематике.



Кл.слова:
комунікативний простір -- піар -- імідж -- спічрайтінг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Браун, Лиллиан.
Имидж - путь к успеху [Електронний ресурс] / Лиллиан Браун. - СПб. : Питер, 2001. - 95 с.. - (Сам себе психолог)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В наши дни профессиональный навык сам по себе не обеспечит вам работы или повышения по службе. Для этого нужно уметь расположить к себе людей, с которыми работаешь и общаешься, то есть необходимо создать свой неповторимый имидж. Книга, которую вы держите в руках, раскрывает секреты достижения успеха при помощи имиджа.



Кл.слова:
економіка -- імідж -- успіх

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Спиллейн, М.
Имидж мужчины [Електронний ресурс] / М. Спиллейн. - М. : Лик Пресс, 2002. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В бизнесе, увы одним спрайтом сыт не будешь и карьеры не сделаешь. Бизнес-леди Мэ­ри Спиллейн на собст­венном опыте знает, что значит имидж для успеха твоего дела. Она возглавляет крупную междуна­родную организацию, консультирующую по вопросам имиджа. Ее услугами пользуются торговые фирмы, бан­ки и страховые компании. А данная книга — самоучитель для более широкого круга деловых мужчин. С помощью пособия ты сам сможешь определить, какой цвет рубашки оттенит природную бледность ли­ца, какой покрой костюма лучше всего подходит твоей уникальной фигуре. Узнаешь, как «настроить» свой голос перед публичным вы­ступлением, научишься читать язык жестов и использовать его с выгодой для себя. Для тех, кто хо­чет преуспеть и конструктивно реа­гирует на критику.



Кл.слова:
імідж

   Тип видання:   підручник   
5.

Шляхтун, П. П.
Політологія [Електронний ресурс] / П. П. Шляхтун. - К. : Либідь, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Так само як людина — істота біологічна — не може існувати без повітря, вона як істота суспільна не може жити без політики. Це твердження, на перший погляд, може здатися безпідставно перебільшеним, оскільки є чимало людей, які ставляться до політики зневажливо, вважають її брудною справою. Проте це зовсім не означає, що такі люди стоять поза політикою. Не цікавлячись політикою, не виступаючи її суб'єктом, вони за будь-яких умов залишаються об'єктом політики, зазнають впливу політичних інститутів: держави, політичних партій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації тощо та осіб, які їх представляють. Політика є діяльністю з керівництва та управління суспільством на основі публічної влади. її соціальне призначення полягає в узгодженні багатоманітних і суперечливих інтересів і потреб індивідів та людських спільнот, забезпеченні їх співіснування в межах єдиного суспільства, в організації суспільного життя. Виконує це призначення передусім держава як головний політичний інститут. Якби не було держави зі встановленими нею загалыюобов 'язковими правшами суспільної поведінки (правовими нормами), дотримання яких забезпечується силою державного примусу, в суспільстві запанували б анархія і хаос, сила й насильство, «війна всіх проти всіх», як визначав додержавшій стан людства видатний англійський філософ XVII ст. Т. Гоббс. Саме держава надає суспільству організованості, об 'єднує людей на основі спільних інтересів та цінностей у цілісне утворення, надає суспільному життю цілеспрямованого характеру. Жити в суспільстві й бути вільним від політики, впливу держави неможливо. Але залежність індивідів, суспільства в цілому від держави може бути різною. В одному разі суспільство змогло підпорядкувати собі державу, поставити її на службу суспільному благові, досягти завдяки мудрому державному керівництву країни висот у своєму розвитку, в іншому — держава вивищувалася над суспільством, чинила над ним насильство, а можновладці використовували державну владу насамперед у власних інтересах. Характер відносин між суспільством і державою вирішальною мірою залежить від політичної культури членів суспільства як сукупності їхніх знань про політику, ціннісних орієнтацій і поведінки стосовно неї. У кінцевому підсумку політика, влада завжди роблять з людьми те, що вони їй дозволяють, а держава і правителі є такими, яким є саме суспільство. Недарма кажуть, що кожен народ має таких правителів, яких заслуговує. Формування політичної культури членів суспільства, набуття ними політичних знань і навичок політичної поведінки є важливою умовою функціонування політики, насамперед держави, в інтересах суспільства. Природа створила людину так, що вона дбає передусім про власні інтереси. Політики як люди, чия діяльність пов язана з використанням публічної влади, також: не є винятком. Для того щоб політики якомога більше дбали про суспільні інтереси і якнайменше використовували владу у власних інтересах, потрібний постійний і пильний контроль громадськості за здійсненням влади, діями політиків. А це також вимагає від громадян політичних знань. Оволодівати політичною наукою, отже, потрібно для того, щоб не бути лише пасивним об'єктом політики, об'єктом політичного маніпулювання з боку охочих до влади людей, а впливати на здійснення влади як у суспільних, так і у власних інтересах. Роль і значення політики та наукових знань про неї особливо зростають у переломні історичні періоди, коли зазнають докорінних перетворень самі основи суспільного життя, ідеали, цінності, світоглядні орієнтації людей. Саме такий період кардинальних змін переживає нині українське суспільство. Необхідність політологічних знань в сучасних умовах актуалізується й тим, що сучасні політичні технології, особливо ті, що пов 'язані з проведенням виборчих кампаній і формуванням іміджу політичних лідерів та реалізуються за допомогою електронних засобів масової інформації, створюють широкі можливості для маніпулювання масовою та індивідуальною політичною свідомістю. Протистояти такому маніпулятивному впливу можна тільки на основі глибоких наукових знань про політику. Головне призначення пропонованого підручника полягає в тому, щоб допомогти студентам — майбутнім фахівцям різних сфер суспільної діяльності — оволодіти систематизованими науковими знаннями про політику, які склали б основу їхньої демократичної політичної культури. Такі знання потрібні кожній освіченій людині. Вони сприятимуть формуванню здатності самостійно аналізувати політичні явища і процеси, визначати своє місце в них. Підручник, звичайно, не претендує на всеосяжне висвітлення проблем політичної науки. У ньому аналізуються лише найважливіші, вузлові проблеми політології, насамперед ті, що стосуються сутності політики, інституціоналізованих і персоналізованих форм її здійснення. Значна увага приділяється також історії становлення і розвитку політичних ідей як за рубежем, так і в Україні. В окремих главах подається матеріал про здійснення політики, політичної влади в Україні. Підручник розрахований на поглиблене вивчення науки про політику і може бути використаний студентами всіх спеціальностей вищих навчальних закладів, у тому числі спеціальності «Політологія». Його побудовано таким чином, що кожен структурний елемент може бути темою окремого виступу на семінарському занятті, реферату, контрольної чи курсової роботи. В разі необхідності наявний теоретичний матеріал можна розширити завдяки літературним джерелам, список яких наведено до кожної теми. Ці джерела слугуватимуть вихідними і в написанні дипломних та дисертаційних робіт, підготовці до складання кандидатських іспитів із спеціальностей політичних наук. Авторське бачення структури, тематики і проблематики курсу «Політологія» може прислужитися викладачам політології у вищих навчальних закладах при власному визначенні тематики і проблематики навчального курсу з політології. Ознайомлення із систематизованим викладенням у підручнику проблем теорії політикиі буде корисним і тим, хто обрав політику своїм фахом, tie перебільшуючи значення науки про політику для політичної практики, все ж таки можна стверджувати, що багато наявних у нинішньому українському суспільстві негараздів спричинені невисоким професіоналізмом наших політиків, відсутністю у них глибоких політологічних знань і як наслідок -низьким рівнем політичної культури. Політика і наука про неї в Україні все ще існують нарізно, а державна політика в багатьох и проявах здійснюється без належного теоретичного обгрунтування, нерідко методом спроб і помилок. Рядові громадяни, зі свого боку, ще не зайняли активної позиції стосовно влади і продовжують залишатися її пасивними об єктами, очікуючи від неї за сформованою ще за соціалізму звичкою всіляких соціальних благ. Політика є одним із таких видів людської діяльності де кожен вважає себе фахівцем, тому що всі члени суспільства і кожний окремо так чи інакше стикаються з нею. Судити про політику можуть і повинні всі. Тож хай ця праця прислужиться тому, щоб такі судження робилися зі знанням справи



Кл.слова:
предмет політології -- пам’ятник архітектури -- функція політології

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.
 


Криксунова, И.
Книга-подарок, достойный королевы красоты [Електронний ресурс] / И. Криксунова. - М. : Прайм-Еврознак, 2003. - 222 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Работая над этой книгой, я хотела, чтобы она разбудила в вас желание самосовершенствования. Я стремилась, чтобы после ее прочтения вы получили новый импульс, преисполнились энтузиазма и устремились к новым свершениям! Буду рада, если все прочитанное послужит вам хорошим стимулом, и вы почувствуете желание добиться жизненного успеха!



Кл.слова:
імідж -- привабливість -- одяг -- мода

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.
 


Криксунова, И.
Книга-подарок, достойный королевы обольщения [Електронний ресурс] / И. Криксунова. - М. : Прайм-Еврознак, 2003. - 169 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как часто бывает, что красавица с правильными чертами только первое время является объектом пристального внимания мужской части аудитории, а потом ее взгляды переключаются на другую женщину с, на первый взгляд, ничем непримечательной внешностью. Однако стоит некоторое время пообщаться с нею поближе, как вы уже очарованы ее шармом, и она кажется яркой и привлекательной. Это говорит о том, что, даже не обладая лицом, отвечающим классическим канонам красоты или фигурой топ-модели, можно быть центром притяжения мужских взглядов и объектом их желаний. И эта книга расскажет о способах достижения цели под названием Мужчина.



Кл.слова:
імідж -- привабливість -- секс-символ

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Норіцина, Н. І.
Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетингова комунікація -- імідж

   Тип видання:   методичний посібник   
9.
 


Альтшуллер, А. А.
Суперменеджер: имидж и самопрезентация [Електронний ресурс] / А. А. Альтшуллер. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. - 160 с.. - (Серия практических руководств для менеджеров "Бизнес-класс")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практическое пособие по имиджелогии. В книге представлены современные знания и эффективные технологии, необходимые менеджерам любого уровня для ежедневного использования в процессе профессиональной деятельности.



Кл.слова:
іміджелогія -- зовнішній вигляд -- дрес-код

   Тип видання:   науково-популярне видання   
10.
 


Адам, М.
Галстуки и бабочки. Завязываем мастерски [Електронний ресурс] / М. Адам. - Москва : Кристина и Ко, 2004. - 63 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Модно-экстравагантный или официально-сдержанный, галстук - самый подвижный элемент мужского гардероба - подчеркивает индивидуальный стиль мужчины. А умело выбранный и мастерски завязанный, он придает одежде изысканность и лоск. С помощью нашей со вкусом оформленной книги вы научитесь выбирать и завязывать галстуки и бабочки, а также узнаете о них почти все.



Кл.слова:
імідж -- стиль -- одяг -- краватки -- метелики

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.

Андреев, В. Ф.
Золотая книга этикета [Електронний ресурс] / В. Ф. Андреев. - М. : Вече, 2004. - 400 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Золотая книга этикета» содержит обширный комплекс знаний о правилах хорошего тона: как следует знакомиться и приветствовать, как красиво вести беседу и делать комплименты, посылать приглашения, дарить и получать подарки; как составлять деловые и личные письма, как правильно вести беседу по телефону, пользоваться факсом и электронной почтой; вести себя в общественных местах. Большое внимание автор уделяет разделу, посвященному этикету в доме и семье: как избежать ссор и конфликтов между родственниками, родителями и детьми, как проводить семейные торжества, отмечать помолвки, крестины, именины и другие праздники, что значит быть образцовой хозяйкой и каковы основные правила гостеприимства. Раздел «Деловой этикет» ознакомит читателей с рекомендациями при приеме на работу, основами делопроизводства, правилами поведения как руководителя, так и подчиненного, а также с такими понятиями, как «этикет на официальных мероприятиях» и «имидж делового человека».



Кл.слова:
поводження -- етикет -- імідж

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Филлипс, Д.
PR в Интернете [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Филлипс. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 320 с.. - (Начальная школа бизнеса)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга, созданная специалистом в сфере электронного PR, дает обзор и оценку новой среды общения - Интернета, выявляет его возможности и механику использования. Автор раскрывает методику, с помощью которой любая организация может утвердиться в Интернете и заинтересовать то или иное сообщество, рассматривает способы создания и разрушения репутации, работы с ценными бумагами, эффективного управления, решения правовых вопросов. Эти знания позволят специалистам организовать работу по связям с общественностью более эффективно и профессионально, с учетом сегодняшних реалий и с перспективой на будущее.



Кл.слова:
комунікація -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронний ресурс -- бізнес -- імідж -- реклама

   Тип видання:   художня література      науково-популярне видання   
13.
 


Голобородько, Ярослав.
Артеграунд. Український літературний істеблішмент [Електронний ресурс] / Ярослав Голобородько. - К. : Факт, 2006. - 161 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Десять іміджевих літературних імен увійшло до нової книжки професора Ярослава Голобородька, який уважає, що досліджувати - означає бути поруч. І якщо нинішній письменник стає своєрідним скелелазом, а найсучасніша література перетворюється на форму екстремального існування, той аналітик разом із ними має переживати екстрім. Екстрім найрадикальніших і найфеєричніших емоцій, почуттів, станів. Позаяк у прем"єр-лізі актуальної літератури інакше сьогодні не грають.



Кл.слова:
українська література -- сучасна література -- літературознавство

   Тип видання:   підручник   
14.

Чекаленко, Л. Д.
Зовнішня політика України [Електронний ресурс] : підручник / Л. Д. Чекаленко. - К. : Либідь, 2006. - 712 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто проблемні питання зовнішньої політики України за концепцією: "людина — суспільство — держава — міжнародні структури в добу міжнародної правосуб'єктності. Виявлено потенційні загрози, що є наслідком нерозв'язаних зовнішньополітичних проблем. Особливу увагу приділено пошукові оптимальних форм реалізації прав людини, стабільності суспільства і зміцнення позицій держави в новій парадигмі міжнародних відносин. Висвітлено проблеми, пов'язані зі становленням і розвитком зовнішньої політики України, що покликана формувати високий політичний, економічний та інформаційний імідж розвинутої європейської держави. Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, політиків.



Кл.слова:
права людини -- міжнародна структура -- зовнішньополітична проблема

   Тип видання:   підручник   
15.

Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор этой книги на собственном опыте доказывает, что никакой принципиальной разницы между связями с общественностью, рекламой, мероприятиями по продвижению товара (типа мерчандайзинга), брендингом и т. п. не существует. Этим занимаются различные специализированные организации. Но многие фирмы (более или менее солидные) сами создают свои отделы и службы продвижения и связей с общественностью. Руководителей этих служб называют по-разному. Чаще всего директорами отделов по PR. Для них, для тех, кто только собирается ими стать, и для тех из них, кто метит выше, и предназначена эта книга. Много внимания в книге уделено методике работы связей с общественностью, в первую очередь таким актуальным направлениям как антикризисные коммуникации, работа со СМИ разных форм собственности, использование интернет-инструментов.



Кл.слова:
реклама -- імідж

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Тимошенко, Н. Л.
Корпоративна культура [Електронний ресурс] : діловий етикет / Н. Л. Тимошенко. - К. : Знання, 2006. - 391 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У запропонованому посібнику розглянуто основні питання невід'ємної складової корпоративної культури — ділового етикету. Висвітлено норми та принципи ділового спілкування (усного та письмового), поведінки у різних ділових ситуаціях (вітання, рекомендування, ведення неформальної бесіди, проходження ділового інтерв'ю, організація та проведення робочих зустрічей, засідань, ділових їж, підготовка ділових поїздок як у межах країни, так і за кордон). Розглянуто норми ділового етикету при використанні сучасної ділової техніки: телефонів, автовідповідачів, факсів, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів. Представлено основні принципи тайм-менеджменту. Висвітлено питання конфіденційності та безпеки офісних документів і матеріалів, а також питання створення професійного іміджу ділової людини, іміджу компанії чи організації. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, дипломатів-практиків, державних та громадських діячів, ділових людей усіх сфер діяльності як у державному, так і приватному секторах.



Кл.слова:
ділове життя -- культура -- імідж

   Тип видання:   монографія   
17.


Інформаційна політика України: європейський контекст [Електронний ресурс] : монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко та ін.. - К. : Либідь, 2007. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії розглядаються нові тенденції та перспективи інформаційної політики України в контексті процесів європейської інтеграції, висвітлюються її зовнішньополітичні, правові, безпекові, економічні та іміджеві чинники, аналізується інформаційно-комунікаційний ресурсний потенціал держави, характеризується увесь спектр мас-медійної сфери України. Для фахівців з міжнародних відносин, дослідників інформаційно-комунікаційних проблем, представників ЗМІК, викладачів, аспірантів та студентів.



Кл.слова:
європейська інтеграція -- мас-медіа -- міжнародні відносини

   Тип видання:   методичний посібник   
18.

Зарх, Е.
Уроки бизнеса от артистической элиты [Електронний ресурс] : деловой опыт российских звёзд / Е. Зарх. - М. : Вершина, 2008. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это книга о шоу-бизнесе. Из первых уст читатели узнают о наиболее интимной и редко обсуждаемой стороне жизни звезд – о том, как добиться не только славы, но и денег, стабильности, как достичь коммерческого успеха на их нелегком поприще.Как продвинуть себя в шоу-бизнесе? Нужны ли для этого деньги и сколько именно их нужно? Каковы механизмы финансирования артистических проектов? Как эффективно дружить со звездами для продвижения своих торговых марок? Как использовать раскрученные имена в ресторанном бизнесе, при рекламе своих товаров и услуг?Это практическое пособие по достижению финансового успеха будет полезно тем, кто хочет стать продюсером, мечтает об артистической карьере в мире шоу-бизнеса; маркетологи и PR-специалисты узнают об эффективных инструментах продвижения своей компании за счет имиджа звезд; читатели, интересующиеся закулисной жизнью российских звезд, увидят ее с новой, неожиданной стороны.



Кл.слова:
шоу-бізнес -- імідж -- піар -- комерція

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.
 


Айсмен, Л.
Цвет успеха [Електронний ресурс] / Л. Айсмен. - Москва : Эксмо, 2008. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ведущий эксперт в мире цвета (директор института цвета Pantone) покажет вам, как найти свой неповторимый стиль. Цвет наполнит энергией вашу одежду, вы будете выглядеть лучше, вам станет легче делать покупки. Откройте книгу, и вы найдете. Вашу палитру "Colortime". Ваши личные цвета, с помощью которых легко создать свой неповторимый стиль.



Кл.слова:
імідж -- колористика -- езотерика

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Будівництво   
20.

Рыжкова, М. И.
Сама себе стилист [Електронний ресурс] : подбор прически и макияжа на компьютере. Полноцветное издание / М. И. Рыжкова. - СПб. : Питер, 2008. - 128 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вы решили кардинально изменить имидж, но боитесь экспериментировать с собственной внешностью? С помощью второго издания популярнейшей книги и программ профессионального моделирования прически и макияжа, описанных в ней, вы сможете самостоятельно подобрать любой, даже самый необычный, образ. Не тратьте деньги на новую косметику, краску для волос, солнцезащитные очки, украшения и тем более стилиста! С помощью этой книги вы не останетесь с «синицей в руках» ради «журавля в небе» при выборе прически, потому что вам не придется, например, реально красить волосы, чтобы узнать, подойдет ли вам выбранный цвет, вы сразу все увидите на мониторе.



Кл.слова:
імідж -- зовнішність -- моделювання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського