Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

   Тип видання:   методичний посібник   
1.
 


Альтшуллер, А. А.
Суперменеджер: имидж и самопрезентация [Електронний ресурс] / А. А. Альтшуллер. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2003. - 160 с.. - (Серия практических руководств для менеджеров "Бизнес-класс")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практическое пособие по имиджелогии. В книге представлены современные знания и эффективные технологии, необходимые менеджерам любого уровня для ежедневного использования в процессе профессиональной деятельности.



Кл.слова:
іміджелогія -- зовнішній вигляд -- дрес-код

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 


Norman, Donald A..
Emotional Desing [Electronic resource] : why We Love (or Hate) Everyday Things / Donald A. Norman. - New York : Basic Books, 2004. - 268 p
Переклад назви: Емоційний дизайн: чому ми любимо (або ненавидимо) повсякденні речі

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Donald A. Norman is a cognitive scientist and cofounder of the Nielsen Norman Group, an executive consulting firm that helps companies produce human-centered products and services. He is professor of computer science at Northwestern and has served as vice president of Apple Computer's Advanced Technology Group. His many books include The Design of Everyday Things, Things That Make Us Smart and The Invisible Computer. He lives in Northbrook, Illinois. Did you ever wonder why cheap wine tastes better in fancy glasses? Why sales of Macintosh computers soared when Apple introduced the colorful iMac? New research on emotion and cognition has shown that attractive things really do work better, as Donald Norman amply demonstrates in this fascinating book. In The Design of Everyday Things, Norman showed why the products we use should not be confusing, irritating, and frustrating. Emotional Design explains why they must also be attractive, pleasurable, and fun. By the author of "The Design of Everyday Things," this is the first book to make the connection between emotions and how people relate to ordinary objects--from juicers to Jaguars.



Кл.слова:
дизайн -- креативність
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського