Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (7)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (693)Реферативна база даних (5403)Книжкові видання та компакт-диски (382)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>K=СПОЖИВАЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   монографія   
1.


EU food law [Electronic resource] : a practical guide / ed. K. Goodburn. - Cambridge : Woodhead Publishing Limited ; Boca Raton : CRC Press LLC, 2001. - 256 p.
Переклад назви: Харчовий закон Європейського Союзу

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


EU food safety legislation has evolved over 30 years or so, reflecting a blend of scientific, social, political and economic factors. As a result, there has, at times, been little coherence in its development, resulting in over-complex and fragmented measures and lack of consistency. It is only recently that the EU has developed a clear policy framework for food law.



Кл.слова:
права споживачів

   Тип видання:   законодавчі матеріали   
2.


Kurzkommentar zum ABGB [Electronic resource] : Allgemeines bürgerliches Gesetzbuch, Ehegesetz, Konsumentenschutzgesetz, IPR-Gesetz und Europäisches Vertragsstatutübereinkommen / herausgegeben von H. Koziol, P. Bydlinski, R. Bollenberger. - Wien : Springer, 2007. - 2203 S.
Переклад назви: Короткий коментар до Цивільного кодексу: Генеральний Цивільний кодекс, цивільний шлюб, закон захисту прав споживачів, прав інтелектуальної власності законом та статутом, європейський договір про угоду

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ein exzellenter ABGB-Kommentar, der Umfang und Teife seiner Kommentierung zum Trotz auch den Vorteil der Kompaktheit hat. Ein Muss für jede juristische Handbibliothek!" RPA aktuell 2/2008 "... Der Kommentar besticht durch Aktualität, Praxisnähe und Benutzerfreundlichkeit ... Der "KBB" kann jedem Rechtsanwender, der mit Zivilrecht in Berührung kommt oder täglich damit konfrontiert ist, wärmstens empfohlen werden und sollte in keiner juristischen (Hand-)Bibliothek fehlen." Österreichische Juristen-Zeitung 1/2008 "... Aufgrund der Aktualität und seines kompakten Umfanges wird es diesem Kommentar mit Sicherheit gelingen, jene Stellung in der rechtlichen Praxis, die er sich seit dem Erscheinen der ersten Auflage "erobert" hat, auch in Hinkunft zu festigen und auszubauen." Das Recht der Arbeit 1/2008 "... Ein wertvoller Kommentar auch zu Rechtsfragen, die das Wohnungseigentum betreffen, auch für Nichtjuristen ..." GdW-Informationen 12/2007 "... Aktualität, Praktikabilität, höchstgerichtliche Judikatur sowie weiterführende Problemaufbereitung stehen auch bei der Neubearbeitung im Vordergrund. Wertvoll: Das detaillierte Sachverzeichnis und die Angabe der AZ bei Entscheidungen seit 1990." Salzburger Nachrichten 4.12.2007 "... Damit steht ein handlicher und aktueller Arbeitsbehelf für alle privatrechtlich tätige Juristen, seien sie in der Forschung oder in der Praxis tätig, zur Verfügung, der sicher dieselbe wohlwollende Aufnahme finden wird wie die 1. Auflage." Österreichisches Recht der Wirtschaft 10/2007 "... ist der "KBB" ein unerlässlicher Bestandteil einer jeden Bibliothek eines liechtensteinischen Praktikers." Liechtensteinische Juristen-Zeitung Heft 3/2007 "... Das Werk besticht durch die prägnante und verständliche Sprache der Autoren, den klaren Aufbau sowohl des Kommentars als auch der einzelnen Kommentierungen und durch seine Einheitlichkeit der Bearbeitungstiefe



Кл.слова:
цивільний кодекс

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


Armstrong, J. Scott.
Persuasive advertising [Electronic resource] : evidence-based principles / J. Scott Armstrong. - New York : Palgrave Macmillan, 2010. - 350 p
Переклад назви: Переконлива реклама: на основі фактичних даних

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book translates knowledge about persuasion into evidence-based principles. Useful knowledge about persuasion has been obtained over the last 100 years from the experience of advertising experts and from empirical studies in advertising and other fields including psychology, consumer behavior, law, mass communication, politics, and propaganda. The principles in Persuasive Advertising provide understandable and easy-to-access guidance for all types of advertising. Including still media such as print and Internet, and motion media such as TV, streaming video, Internet, and radio. They also apply to other types of persuasive communications such as management reports, speeches, and press releases. Wharton School Professor J. Scott Armstrong spent over 16 years on this book. In recent years, he was assisted by Gerry Lukeman, Chairman Emeritus of Ipsos-ASI and Sandeep Patnaik, Research Director at Gallup and Robinson. Altogether, more than 80 people contributed to Persuasive Advertising by obtaining relevant studies, analyzing data, editing and reviewing, and surveying researchers to ensure that the book correctly summarizes their findings. Persuasive Advertising summarizes findings from about 3,000 empirical studies and 50 books. It also presents new findings from previously unpublished studies. Along with the AdPrin Audit software on AdPrin.com, Persuasive Advertising enables advertisers as well as agencies to quickly and inexpensively identify ways to improve ads – or to determine which of a set of ads will be most effective. For example, it typically requires about an hour for an experienced user to obtain a persuasiveness index for a print ad along with a list of ways to improve the ad., By using these principles, advertisers can improve their creativity and effectiveness.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- психологія споживача

   Тип видання:   методичний посібник   
4.


Інструкція по хіміко-технологічному контролю лікеро-горілчаного виробництва [Електронний ресурс]. - К. : УкрНИИспиртбиопрод, 1999. - 458 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Інструкція містить сучасні методи хіміко-технологічного контролю технологічних процесів лікеро-горілчаного виробництва, якості сировини, напівфабрикатів, допоміжних матеріалів, інгредієнтів і готових напоїв з метою підвищення якості продукції, її стійкості, зменшення виробничих втрат, раціонального використання сировини. За останні роки підвищені вимоги до якості продукції, розроблені нові і зняті з виробництва непопулярні у споживачів види напоїв, вдосконалені технологічні процеси. Для хіміко-технологічного контролю лікеро-горілчаного виробництва розроблені нові, більш прогресивні методи аналізу що відповідають сучасному рівню розвитку аналітичної техніки, вдосконалені існуючі методи контролю, в виробництві введені нові стандарти на правила приймання і методи аналізу В хіміко-технологічний контроль лікеро-горілчаного виробництва включені нові методи аналізу та показники, які раніше не визначалися. Інструкцію з хіміко-технологічного контролю лікеро-горілчаного виробництва підготовлено в Українському науково-дослідному інституті спирту і біотехнології продовольчих продуктів (УкрНДІспиртбіопрод). Хіміко-технологічний контроль лікеро-горілчаного виробництва - це визначення комплексу показників, які характеризують хімічний склад та фізико-хімічні властивості сировини та матеріалів, напівфабрикатів, готових напоїв та відходів лікеро-горілчаного виробництва, і встановлення відповідності отриманих результатів значенням, що приведені у відповідних нормативних документах. Хіміко-технологічний контроль відіграє важливу роль у виробничій діяльності заводу, так як дозволяє керувати технологічним процесом, забезпечити його стабільність, високий вихід та необхідну якість готової продукції. При оцінці якості сировини і готової продукції користуються такими поняттями, як якість, показник якості, базовий показник якості, рівень якості. Якість продукції - це сукупність тих властивостей, які обумовлюють її придатність до споживання за призначенням. При оцінці якості однієї і тієї ж продукції, але різного призначення, із всієї множини властивостей вибирають лише ті, які дозволяють досягти відповідної мети.



Кл.слова:
спирт -- алкоголь

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Прокопенко, О. В.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро та мікро) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.



Кл.слова:
маркетинг -- кон'юнктура ринку

   Тип видання:   довідник   
6.
 


Калачева, С. А.
Адвокаты и представители в гражданском процессе [Електронний ресурс] / С. А. Калачева, Е. С. Калачев. - М. : ПРИОР, 2001. - 252 с.. - (Справочник адвоката)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
юриспруденція -- захист прав споживачів -- суд

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.


Барна справа [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Київський національний торговельно-економічний університет. Кафедра технології і організації ресторанного господарства. - К. : [б. в.], 2008. - 117 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Головною метою дисципліни "Барна справа" є форму- вання у студентів бакалаврського рівня знань та вмінь при організації роботи й обслуговування в барах. Дисципліна "Барна справа" є професійно орієнтованою, посідає чільне місце в навчальному процесі і має логічний зв’язок з такими дисциплінами, як "Устаткування закладів ресторанного господарства", "Теоретичні основи технології харчових виробництв", "Організація виробництва", "Організація обслуговування", "Технологія продуктів харчування", "Організація ресторанного господарства за кордоном", "Методи контролю харчових виробництв", "Стандартизація, метрологія та сертифікація", "Основи підприємництва", "Товарознавство харчових продуктів" та ін. Вивчення дисципліни створює умови для формування у студентів широкого світогляду, організаторських здібностей, вмінь розв’язувати виробничі завдання, що сприяє підвищенню якості виробництва барної продукції та обслуговування споживачів у барах.



Кл.слова:
бізнес -- заклади харчування

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Адамчук, Н. В.
Видавничі стандарти [Електронний ресурс] / Н. В. Адамчук ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : Університет “Україна”, 2010. - 54 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Науково-технічний і економічний прогрес в Україні на сучасному етапі нерозривно пов'язані з ефективною діяльністю у сфері захисту прав споживачів. Стандартизація, метрологія, сертифікація - головні складові технічного регулювання як основи надійного захисту прав споживачів. Потрібно чітко розрізняти стандартизацію, метрологію та сертифікацію, на яких будується система забезпечення прав споживачів на отримання якісних та безпечних товарів, робіт і послуг. Стандартизація - це діяльність, що полягає у встановленні положен для загального і багаторазового застосування щодо наявних чи можливих завдань з метою досягнення оптимального ступеня впорядкування у певній сфері, результатом чого є підвищення рівня відповідності продукції, процесів та послуг їх функціональному призначенню, усунення бар'єрів у торгівлі і сприяння науково-технічному співробітництву. Метрологія - наука про вимірювання, яка включає як теоретичні, так і практичні аспекти вимірювань у всіх галузях науки і техніки. Сертифікація - процедура, за допомогою якої визнаний в уста- новленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем управління довкіллям, персоналу встановленим законодавством вимогам.



Кл.слова:
стандартизація -- метрологія -- сертифікація

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Никифорук, Б. В.
Видавничі стандарти [Електронний ресурс] / Б. В. Никифорук ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : Університет “Україна”, 2010. - 94 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Науково-технічний і економічний прогрес в Україні на сучасному етапі нерозривно пов'язані з ефективною діяльністю у сфері захисту прав споживачів. Стандартизація, метрологія, сертифікація - головні складові технічного регулювання як основи надійного захисту прав споживачів. Потрібно чітко розрізняти стандартизацію, метрологію та сертифікацію, на яких будується система забезпечення прав споживачів на отримання якісних та безпечних товарів, робіт і послуг. Стандартизація - це діяльність, що полягає у встановленні положен для загального і багаторазового застосування щодо наявних чи можливих завдань з метою досягнення оптимального ступеня впорядкування у певній сфері, результатом чого є підвищення рівня відповідності продукції, процесів та послуг їх функціональному призначенню, усунення бар'єрів у торгівлі і сприяння науково-технічному співробітництву. Метрологія - наука про вимірювання, яка включає як теоретичні, так і практичні аспекти вимірювань у всіх галузях науки і техніки. Сертифікація - процедура, за допомогою якої визнаний в уста- новленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем управління довкіллям, персоналу встановленим законодавством вимогам.



Кл.слова:
стандартизація -- метрологія -- сертифікація

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Будівництво   
10.


Водоподготовка [Електронний ресурс] / под ред. С. Е. Беликова. - М. : Аква-Терм, 2007. - 240 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В издании описаны свойства природной воды, представлены нормы и нормативные документы по качеству воды потребителей – промышленных, энергетических, бытовых. Изложены современные методы технологии водоподготовки (кроме методов так называемой предочистки и некоторых других). Даны сведения о материалах, реагентах и оборудовании, о технологических расчетах. Для специалистов в области водоподготовки, инженеров других специальностей, желающих познакомиться с этой отраслью техники. Книга может быть полезной студентам высших и средних учебных заведений



Кл.слова:
вода -- споживач -- промисловість

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Будівництво   
11.

Сорокіна, К. Б.
Водопостачання та водовідведення [Електронний ресурс] : конспект лекцій / К. Б. Сорокіна ; Харківська національна академія міського господарства. - Х. : ХНАМГ, 2009. - 80 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Метою вивчення дисципліни є формування у майбутніх фахівців умінь і знань з сучасних методів проектування, будівництва та експлуатації систем во- допостачання і водовідведення населених міст, житлових і промислових об’єктів. Предметом вивчення дисципліни є системи й схеми водопостачання і водовідведення населених міст і промпідприємств, методи й споруди поліпшення якості, подачі й розподілу питної води, методи й споруди для транспортування та очищення стічних вод і осадів, основи проектування та експлуатації внутрі- шніх і зовнішніх систем водопостачання і водовідведення. Основними завданнями, що мають бути вирішені в процесі виивчення дисципліни, є теоретична і практична підготовка студентів з таких питань: - основні положення та вимоги державних стандартів до систем водопостачання і водовідведення; класифікації та основні характеристики систем і схем водопостачання і водовідведення населених пунктів, житлових і промислових об'єктів; принципи вибору системи й схеми водопостачання і водовідведення об’єкта; основні принципи санітарно-технічного обладнання будинків та споруд; визначення розрахункових параметрів систем забору, подачі й приготування води різної якості для потреб водопостачання; визначення розрахункових параметрів систем відведення і очищення стічних вод від різних споживачів. Конспект лекцій покликаний допомогти студентам у вивченні дисципліни, він містить теоретичний матеріал з усіх змістових модулей, контрольні питання і рекомендовану літературу. При роботі з текстом слід звертати увагу на визначення, класифікації, тези, виділені курсивом і жирним шрифтом. Уважне вивчення наведеної інформації і схем, опрацьовування контрольних питань допоможуть студентам успішно справлятися з завданнями поточного і підсумкового контролю.



Кл.слова:
водогін -- каналізація -- будівництво

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Швецова-Водка, Галина Миколаївна.
Вступ до бібліографознавства [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. М. Швецова-Водка ; Рівненський державний гуманітарний університет. - 3-тє вид., випр. і допов.. - Рівне : [б. в.], 2011. - 232 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник знайомить із основними поняттями теорії бібліографії: що таке бібліографічна інформація, бібліографічний посібник, бібліографія та її види, бібліографознавство як наука. Подано початкові знання про методи бібліографування, види бібліографічних посібників, види бібліографічного обслуговування в бібліотеках. Розглянуто поняття об’єкта і предмета бібліографознавства, його структуру і методологію. Призначений студентам, які вивчають бібліографознавство як одну із спеціальних дисциплін, що забезпечують підготовку фахівця книжкової справи та документально-інформаційної сфери, комунікаційного посередника в системі «документ — споживач інформації».



Кл.слова:
бібліографія -- документознавство -- інформаційна сфера

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Швецова-Водка, Галина Миколаївна.
Вступ до бібліографознавства [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів вузів / Г. М. Швецова-Водка ; Рівненський державний гуманітарний університет. - 3-тє вид., випр. та допов.. - Рівне : [б. в.], 2011. - 231 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник знайомить із основними поняттями теорії бібліографії: що таке бібліографічна інформація, бібліографічний посібник, бібліографія та її види, бібліографознавство як наука. Подано початкові знання про методи бібліографування, види бібліографічних посібників, види бібліографічного обслуговування в бібліотеках. Розглянуто поняття об’єкта і предмета бібліографознавства, його структуру і методологію. Призначений студентам, які вивчають бібліографознавство як одну із спеціальних дисциплін, що забезпечують підготовку фахівця книжкової справи та документально-інформаційної сфери, комунікаційного посередника в системі «документ — споживач інформації».



Кл.слова:
книгознавство -- бібліотекознавство -- бібліографія

   Тип видання:   монографія   
14.


Енциклопедичні видання в сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Киридон [и др.] ; Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». - Київ : ТОВ «ДІА», 2017. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 31.73 Мб


Для сучасного інформаційного суспільства характерними є зростання швидкості обміну інформацією та тенденція до щільного по’єднання подій та інформації. Зміна характеру комунікації, здешевлення й прискорення процесу взаємодії, що стало наслідком бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, оприявнило проблему пошуку нових засобів та форм поширення довідкових відомостей, які швидко, без технічних затримок уможливлюють опрацювання й надання споживачеві великого обсягу фактичного матеріалу. За цих обставин все більшої популярності набувають інтернет-енциклопедії та електронні видання довідково-енциклопедичного характеру. У розділах колективного видання вміщено інформацію з історії вітчизняної енциклопедистики, засади створення електронних енциклопедій та е-ВУЕ, критерії відбору та категоризації гасел, принципи проектування ефективного енциклопедичного порталу тощо.

Видання орієнтоване на науковців, видавців, усіх, хто цікавиться енциклопедистикою та процесом укладання енциклопедій.



Кл.слова:
Велика українська енциклопедія -- транскрипції іншомовних власних назв -- Особливості формування тематичного реєстру гасел

   Тип видання:   довідник   
15.


Защита прав потребителей с образцами заявлений [Електронний ресурс]. - М. : Эксмо, 2008. - 96 с.. - (Российское законодательство)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее издание содержит текст Закона Российской Федерации «О защите прав потребителей» и учитывает все имеющиеся изменения и дополнения. В книгу включены примерные (типовые) формы исковых заявлений (о расторжении договоров, взыскании денежных средств, возмещении убытков, неустойки, морального вреда и др.) и претензий, которые помогут потребителям правильно составить документы при обращении в компетентные органы для защиты их интересов при приобретении товаров (работ, услуг) ненадлежащего качества и небезопасных для жизни и здоровья. Сборник также содержит список адресов и телефонов организаций по защите прав потребителей. Издание предназначено для широкого круга читателей.



Кл.слова:
споживач -- законодавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.


Зобов'язальне право. Теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / за ред. О. В. Дзери. - К. : Юрінком інтер, 1998. - 321 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Істотні зміни в історичному розвитку країни та радикальні економічні, політичні та соціальні перетворення відбуваються у сфері відносин власності, суспільного виробництва, обігу капіталу. Реалізації цих завдань сприяє інститут зобов'язального права. Його правові норми регулюють майнові відносини, що виникають у разі відчуження майна, надання послуг, виконання робіт, заподіяння шкоди або безпідставного придбання майна. З огляду на це книга "Зобов'язальне право: теорія і практика" є насамперед посібник з особливої частини цивільного права, але питання у ньому висвітлюються значно ширше ніж цього потребують такі видання. Актуальність теми пояснюється ще й тим, що у книзі разом з усталеними поняттями про зобов'язальні правовідносини, виконання зобов'язань, способи забезпечення їх виконання розглядаються й такі, раніше нетрадиційні види зобов'язань, як: зобов'язання, пов'язані з захистом прав споживачів; договори купівлі-продажу.



Кл.слова:
цивільне право -- договір купівлі-продажу -- біржа

   Тип видання:   монографія   
17.

Лылык, И. В.
Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие технологий изменили стратегию и тактику маркетинга на предприятиях. В основе этих изменений лежит смена роли потребителя. Из объекта, на которого были направлены усилия маркетологов, он превратился в субъекта, который сам получил возможность формировать бизнес среду предприятия, вести самостоятельную коммуникационную политику. Формирование взаимодействия с новым потребителем – это задача маркетинга и общества в 21 веке. Предназначается для ученых и практиков маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- споживач -- ринок

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.

фон Шёнбург, Александр.
Искусство стильной бедности [Електронний ресурс] / Александр фон Шёнбург. - М. : Текст, 2008. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга призвана дать несколько советов, как оградить жизнь от царящего потребительского безумия. Тот, кто вовремя научится обходиться скромными денежными средствами, наверняка войдет в элиту будущего, потому что грядущая эпоха окажется несладкой для собственника. Ему останется лишь трястись над своим имуществом, когда тот, у кого собственности мало, многого и не потеряет.



Кл.слова:
споживач

   Тип видання:   науково-популярне видання   
Категорія:    
19.
 


Гусятникова, Дарья Ефимовна.
Клиент всегда прав!? Как отстоять свои права в магазине и заведении общественного питания [Електронний ресурс] / Д. Е. Гусятникова. - [Б. м.] : Омега-Л, 2008. - 146 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Практическое пособие в простой и доступной форме предлагает читателям узнать свои права потребителя в заведениях общественного питания (кафе, ресторанах, столовых и т. п.) и при приобретении продовольственных товаров в магазинах. Из книги Вы узнаете как правильно себя вести в случае приобретения некачественного товара и отстоять свои права в кафе или ресторане с наименьшими затратами нервов и времени, как защитить свои интересы, в том числе и в суде, без помощи юриста. Автор рассматривает права покупателей продуктов питания, права посетителей в заведениях общественного питания разной категории, а также предлагает возможные пути разрешения конфликтных ситуаций. Кроме того, предлагаются примерные формы документов, которые будут необходимы при защите Ваших прав как потребителя.



Кл.слова:
права споживача -- товар -- ринок

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Банько, В. Г.
Логістика [Електронний ресурс] : навч. посібник / В. Г. Банько. - 2-е вид.. - К. : КНТ, 2007. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Логістика, як економічна наука , з"явилася в україні в кінці ХХ столітя. Провідні вчені Росії, західних стран, Сша пов"язують цю науку з теорією управління матеріальними, інформаційними та фінансовими потоками між різними галузями виробництва і сфери послугю В навчальному посібнику запропонований новий методичний підхід до розробки і вибору раціональних варіантів логістичних процесів за критерієм оцінки приведених народногосподарських витрат по ним, їх ефективність впровадження в практику. Вперше в Україні розроблена наукова класифікація та методика розробки логістичних карт, за допомогою яких визначається трудомісткість логістичних операцій на всьому шляху товароруху від виробника до споживача. Даний посібник апробований курсом лекцій, котрі читаються автором студентам економічних спеціальностей.



Кл.слова:
економіка -- управління
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського