Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (21)Автореферати дисертацій (186)Реферативна база даних (1592)Книжкові видання та компакт-диски (298)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>K=ІМІДЖ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Хансейкер, Ф.
Искусство управления людьми [Електронний ресурс] / Ф. Хансейкер, Э. Алессандра. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга представляет уникальный подход к управлению людьми. Ее цель – помочь преодолению характерных проблем в отношениях между менеджерами и рядовыми сотрудниками, созданию в коллективе атмосферы полного доверия, необходимой для формирования сплоченной команды эффективно действующих творческих личностей. Авторы предлагают целый ряд приемов и методик отбора и оценки персонала, продуктивного взаимодействия с людьми, проведения опросов, создания “обратной связи” и личного имиджа.



Кл.слова:
уставні відносини -- особистий імідж

   Тип видання:   аналітична доповідь   
2.


Тимчасове припинення переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей: оцінки, наслідки, рішення [Електронний ресурс] : аналітичні оцінки Національного інституту стратегічних досліджень / В. П. Горбулін, О. С. Власюк, О. М. Ляшенко ; Національний інститут стратегічних досліджень. - Київ : [б. в.], 2017. - 64 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.32 Мб


Українське суспільство та міжнародна спільнота не мають цілісної та об’єктивної картини ситуації, що склалася внаслідок тимчасового припинення торговельно-економічних операцій з ОРДЛО, яке здійснюється на виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України». Натомість у світовому інформаційному полі превалює позиція РФ, яка інтерпретує цей захід як зрив Мінських домовленостей та вороже ставлення до населення окупованих територій. Російське домінування в інформаційному просторі спрямоване на де стабілізацію внутрішньополітичної ситуації в Україні та шкодить її міжнародному іміджу. Фахівцями Національного інституту стратегічних досліджень проведений комплексний аналіз наслідків тимчасового припинення перевезення вантажів (ТППВ) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей і його впливу на національну безпеку України. Результати аналізу засвідчують правову обґрунтованість, суспільну необхідність та соціально-економічну важливість зазначеного рішення, введеного в дію Указом Президента України від 15 березня 2017 року № 62/2017. Розраховано на політиків, політичних аналітиків, державних службовців, нау ковців, освітян та широкий суспільний загал.



Кл.слова:
національна безпека -- економічна блокада -- ОРДЛО

   Тип видання:   довідник   
3.


Каталоги Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Електронний ресурс] : довідник / Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського ; уклад. Ю. Л. Фіх, Т. В. Добко. - Київ : [б. в.], 2017. - 72 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.49 Мб


Довідник характеризує систему каталогів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (НБУВ). Подано інформацію про карткові, друковані, електронні, цифрові імідж-каталоги і картотеки НБУВ. Вміщено інформацію про книжкові багатства НБУВ, про склад бібліотечних фондів, представлених рідкісними виданнями і колекціями. Видання сприятиме популяризації довідково-бібліографічних ресурсів, ефективності бібліографічного пошуку та використанню фондів НБУВ. Для широкого кола користувачів.



Кл.слова:
бібліографічні ресурси -- довідковий апарат -- каталогізація -- імідж-каталоги

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Орлов, Виктор Евгеньевич.
Антиблэк [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], 2012. - 271 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Поднимите руку те, кого хоть раз в жизни не обзывали козлом или сукой? Даже если по натуре вы тихая устрица обязательно найдется некто, кому приспичит, пардон, цинично насрать на вашу плоскую неподвижную и очень мирную поверхность Тема этой книги архиактуальна и востребована уже в силу верности сказанного только что… А вот с предложениями подобной информации на рынке книг по пиару и т. п. дела крайне неблагополучны. Технологических, гарантирующих результат материалов просто нет. После некогда опубликованного мною артикля под ником Если ты не крокодил, посвященного сабжу отмывки реноме, ежели вас пилят на форумах, я получил массу запросов на расширение и углубление данной темы, но долгое (несколько лет) время задумчиво чесал репу, размышляя: А стоит ли рассекречивать пусть малую часть, но все ж таки чертовски мощной технологии? В итоге недели три тому назад я решил подвинуть в сторону все остальные топики и выдать столь желаемое и как показывает опыт необходимое на суд продвинутых и дальновидных читателей Юзать полученную инфу можете разнообразно на благо себе любимому или иным благородным устрицам, коих плющат на форумах, в прессе, в Сети и просто в родном подъезде В основе этой книги лежат несколько технологических секретов, о которых знают лишь те, кто изучал сабж не по попсовым популярным книгам, а исключительно из первых рук от лучших профи-психотехнологов, на закрытых спецсеминарах и у адептов засекреченных культовых технологий Все изложенное в книге абсолютно работоспособно тут сомневаться не приходится проверено и засвидетельствовано. Короче — если кого достали сплетни и слухи в собственный адрес, кому невдомек — как РЕАЛЬНО справиться с черным пиаром — ценнее этой книги ничего и придумать нельзя…



Кл.слова:
антиреклама -- чорний піар -- успіх -- імідж

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Дабіжа, В. В.
Теорія прийняття рішень [Електронний ресурс] / В. В. Дабіжа ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Інститут права та суспільних відносин. Кафедра міжнародної інформації. - К. : [б .в.], 2010. - 64 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Упавлінське рішення (УР) – це вибір однієї з можливих альтернатив впливу на керовану систему, тобто це модель, в якій із певного числа варіантів вибирається кращий. Рішення (Р) – це той пункт, у якому вибір робиться між альтернативними та, як правило, конкуруючими можливостями. Відправним моментом рішення є та мить, коли дія вже робиться у певному напрямку, а решта можливостей відкидається. Саме дія, зроблена у визначеному напрямку, надає рішенню значущості. Рішення має велике значення в управлінській діяльності. Прийняття ефективного рішення для підприємства є передумовою забезпечення конкурентоспроможності продукції та форми на ринку, формування раціональних організаційних структур, проведення правильної кадрової політики та ефективного використання виробничих потужностей, регулювання соціально-психологічних відносин на підприємстві, створення позитивного іміджу та ін.



Кл.слова:
менеджмент -- теорія управління

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія: Будівництво   
6.

Рыжкова, М. И.
Сама себе стилист [Електронний ресурс] : подбор прически и макияжа на компьютере. Полноцветное издание / М. И. Рыжкова. - СПб. : Питер, 2008. - 128 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вы решили кардинально изменить имидж, но боитесь экспериментировать с собственной внешностью? С помощью второго издания популярнейшей книги и программ профессионального моделирования прически и макияжа, описанных в ней, вы сможете самостоятельно подобрать любой, даже самый необычный, образ. Не тратьте деньги на новую косметику, краску для волос, солнцезащитные очки, украшения и тем более стилиста! С помощью этой книги вы не останетесь с «синицей в руках» ради «журавля в небе» при выборе прически, потому что вам не придется, например, реально красить волосы, чтобы узнать, подойдет ли вам выбранный цвет, вы сразу все увидите на мониторе.



Кл.слова:
імідж -- зовнішність -- моделювання

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Зарх, Е.
Уроки бизнеса от артистической элиты [Електронний ресурс] : деловой опыт российских звёзд / Е. Зарх. - М. : Вершина, 2008. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это книга о шоу-бизнесе. Из первых уст читатели узнают о наиболее интимной и редко обсуждаемой стороне жизни звезд – о том, как добиться не только славы, но и денег, стабильности, как достичь коммерческого успеха на их нелегком поприще.Как продвинуть себя в шоу-бизнесе? Нужны ли для этого деньги и сколько именно их нужно? Каковы механизмы финансирования артистических проектов? Как эффективно дружить со звездами для продвижения своих торговых марок? Как использовать раскрученные имена в ресторанном бизнесе, при рекламе своих товаров и услуг?Это практическое пособие по достижению финансового успеха будет полезно тем, кто хочет стать продюсером, мечтает об артистической карьере в мире шоу-бизнеса; маркетологи и PR-специалисты узнают об эффективных инструментах продвижения своей компании за счет имиджа звезд; читатели, интересующиеся закулисной жизнью российских звезд, увидят ее с новой, неожиданной стороны.



Кл.слова:
шоу-бізнес -- імідж -- піар -- комерція

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.
 


Айсмен, Л.
Цвет успеха [Електронний ресурс] / Л. Айсмен. - Москва : Эксмо, 2008. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ведущий эксперт в мире цвета (директор института цвета Pantone) покажет вам, как найти свой неповторимый стиль. Цвет наполнит энергией вашу одежду, вы будете выглядеть лучше, вам станет легче делать покупки. Откройте книгу, и вы найдете. Вашу палитру "Colortime". Ваши личные цвета, с помощью которых легко создать свой неповторимый стиль.



Кл.слова:
імідж -- колористика -- езотерика

   Тип видання:   методичний посібник   
9.

Рубштейн, Н.
Тренинг привлекательности [Електронний ресурс] : 41 упражнение, которое сделает нас неотразимо привлекательной / Н. Рубштейн, М. Кузнецова. - М. : Эксмо, 2008. - 236 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Что такое привлекательность? Обаяние и шарм, уверенность в себе, умение нравиться. Эти качества кому-то даются от рождения, а кто-то вынужден медитировать перед зеркалом, внушая себя без особого успеха: «Я самая обаятельная и привлекательная»… Теперь существует более эффективный способ научиться покорять сердца! Впервые вам предлагается уникальный тренинг – комплекс упражнений, который поможет вам стать восхитительно, сногсшибательно, стопроцентно привлекательной. Есть только одно обязательное условие: вы должны быть готовы к головокружительным изменениям в своей жизни!



Кл.слова:
імідж

   Тип видання:   монографія   
10.


Інформаційна політика України: європейський контекст [Електронний ресурс] : монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко та ін.. - К. : Либідь, 2007. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії розглядаються нові тенденції та перспективи інформаційної політики України в контексті процесів європейської інтеграції, висвітлюються її зовнішньополітичні, правові, безпекові, економічні та іміджеві чинники, аналізується інформаційно-комунікаційний ресурсний потенціал держави, характеризується увесь спектр мас-медійної сфери України. Для фахівців з міжнародних відносин, дослідників інформаційно-комунікаційних проблем, представників ЗМІК, викладачів, аспірантів та студентів.



Кл.слова:
європейська інтеграція -- мас-медіа -- міжнародні відносини

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Тимошенко, Н. Л.
Корпоративна культура [Електронний ресурс] : діловий етикет / Н. Л. Тимошенко. - К. : Знання, 2006. - 391 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У запропонованому посібнику розглянуто основні питання невід'ємної складової корпоративної культури — ділового етикету. Висвітлено норми та принципи ділового спілкування (усного та письмового), поведінки у різних ділових ситуаціях (вітання, рекомендування, ведення неформальної бесіди, проходження ділового інтерв'ю, організація та проведення робочих зустрічей, засідань, ділових їж, підготовка ділових поїздок як у межах країни, так і за кордон). Розглянуто норми ділового етикету при використанні сучасної ділової техніки: телефонів, автовідповідачів, факсів, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів. Представлено основні принципи тайм-менеджменту. Висвітлено питання конфіденційності та безпеки офісних документів і матеріалів, а також питання створення професійного іміджу ділової людини, іміджу компанії чи організації. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів, дипломатів-практиків, державних та громадських діячів, ділових людей усіх сфер діяльності як у державному, так і приватному секторах.



Кл.слова:
ділове життя -- культура -- імідж

   Тип видання:   художня література      науково-популярне видання   
12.
 


Голобородько, Ярослав.
Артеграунд. Український літературний істеблішмент [Електронний ресурс] / Ярослав Голобородько. - К. : Факт, 2006. - 161 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Десять іміджевих літературних імен увійшло до нової книжки професора Ярослава Голобородька, який уважає, що досліджувати - означає бути поруч. І якщо нинішній письменник стає своєрідним скелелазом, а найсучасніша література перетворюється на форму екстремального існування, той аналітик разом із ними має переживати екстрім. Екстрім найрадикальніших і найфеєричніших емоцій, почуттів, станів. Позаяк у прем"єр-лізі актуальної літератури інакше сьогодні не грають.



Кл.слова:
українська література -- сучасна література -- літературознавство

   Тип видання:   підручник   
13.

Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор этой книги на собственном опыте доказывает, что никакой принципиальной разницы между связями с общественностью, рекламой, мероприятиями по продвижению товара (типа мерчандайзинга), брендингом и т. п. не существует. Этим занимаются различные специализированные организации. Но многие фирмы (более или менее солидные) сами создают свои отделы и службы продвижения и связей с общественностью. Руководителей этих служб называют по-разному. Чаще всего директорами отделов по PR. Для них, для тех, кто только собирается ими стать, и для тех из них, кто метит выше, и предназначена эта книга. Много внимания в книге уделено методике работы связей с общественностью, в первую очередь таким актуальным направлениям как антикризисные коммуникации, работа со СМИ разных форм собственности, использование интернет-инструментов.



Кл.слова:
реклама -- імідж

   Тип видання:   підручник   
14.

Чекаленко, Л. Д.
Зовнішня політика України [Електронний ресурс] : підручник / Л. Д. Чекаленко. - К. : Либідь, 2006. - 712 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто проблемні питання зовнішньої політики України за концепцією: "людина — суспільство — держава — міжнародні структури в добу міжнародної правосуб'єктності. Виявлено потенційні загрози, що є наслідком нерозв'язаних зовнішньополітичних проблем. Особливу увагу приділено пошукові оптимальних форм реалізації прав людини, стабільності суспільства і зміцнення позицій держави в новій парадигмі міжнародних відносин. Висвітлено проблеми, пов'язані зі становленням і розвитком зовнішньої політики України, що покликана формувати високий політичний, економічний та інформаційний імідж розвинутої європейської держави. Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, політиків.



Кл.слова:
права людини -- міжнародна структура -- зовнішньополітична проблема

   Тип видання:   методичний посібник   
15.

Филлипс, Д.
PR в Интернете [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Филлипс. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 320 с.. - (Начальная школа бизнеса)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга, созданная специалистом в сфере электронного PR, дает обзор и оценку новой среды общения - Интернета, выявляет его возможности и механику использования. Автор раскрывает методику, с помощью которой любая организация может утвердиться в Интернете и заинтересовать то или иное сообщество, рассматривает способы создания и разрушения репутации, работы с ценными бумагами, эффективного управления, решения правовых вопросов. Эти знания позволят специалистам организовать работу по связям с общественностью более эффективно и профессионально, с учетом сегодняшних реалий и с перспективой на будущее.



Кл.слова:
комунікація -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронний ресурс -- бізнес -- імідж -- реклама

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Андреев, В. Ф.
Золотая книга этикета [Електронний ресурс] / В. Ф. Андреев. - М. : Вече, 2004. - 400 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Золотая книга этикета» содержит обширный комплекс знаний о правилах хорошего тона: как следует знакомиться и приветствовать, как красиво вести беседу и делать комплименты, посылать приглашения, дарить и получать подарки; как составлять деловые и личные письма, как правильно вести беседу по телефону, пользоваться факсом и электронной почтой; вести себя в общественных местах. Большое внимание автор уделяет разделу, посвященному этикету в доме и семье: как избежать ссор и конфликтов между родственниками, родителями и детьми, как проводить семейные торжества, отмечать помолвки, крестины, именины и другие праздники, что значит быть образцовой хозяйкой и каковы основные правила гостеприимства. Раздел «Деловой этикет» ознакомит читателей с рекомендациями при приеме на работу, основами делопроизводства, правилами поведения как руководителя, так и подчиненного, а также с такими понятиями, как «этикет на официальных мероприятиях» и «имидж делового человека».



Кл.слова:
поводження -- етикет -- імідж

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.
 


Адам, М.
Галстуки и бабочки. Завязываем мастерски [Електронний ресурс] / М. Адам. - Москва : Кристина и Ко, 2004. - 63 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Модно-экстравагантный или официально-сдержанный, галстук - самый подвижный элемент мужского гардероба - подчеркивает индивидуальный стиль мужчины. А умело выбранный и мастерски завязанный, он придает одежде изысканность и лоск. С помощью нашей со вкусом оформленной книги вы научитесь выбирать и завязывать галстуки и бабочки, а также узнаете о них почти все.



Кл.слова:
імідж -- стиль -- одяг -- краватки -- метелики

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Норіцина, Н. І.
Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетингова комунікація -- імідж

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.
 


Криксунова, И.
Книга-подарок, достойный королевы красоты [Електронний ресурс] / И. Криксунова. - М. : Прайм-Еврознак, 2003. - 222 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Работая над этой книгой, я хотела, чтобы она разбудила в вас желание самосовершенствования. Я стремилась, чтобы после ее прочтения вы получили новый импульс, преисполнились энтузиазма и устремились к новым свершениям! Буду рада, если все прочитанное послужит вам хорошим стимулом, и вы почувствуете желание добиться жизненного успеха!



Кл.слова:
імідж -- привабливість -- одяг -- мода

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.
 


Криксунова, И.
Книга-подарок, достойный королевы обольщения [Електронний ресурс] / И. Криксунова. - М. : Прайм-Еврознак, 2003. - 169 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как часто бывает, что красавица с правильными чертами только первое время является объектом пристального внимания мужской части аудитории, а потом ее взгляды переключаются на другую женщину с, на первый взгляд, ничем непримечательной внешностью. Однако стоит некоторое время пообщаться с нею поближе, как вы уже очарованы ее шармом, и она кажется яркой и привлекательной. Это говорит о том, что, даже не обладая лицом, отвечающим классическим канонам красоты или фигурой топ-модели, можно быть центром притяжения мужских взглядов и объектом их желаний. И эта книга расскажет о способах достижения цели под названием Мужчина.



Кл.слова:
імідж -- привабливість -- секс-символ
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського