Пошуковий запит: (<.>A=Войнаровська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Войнаровська Н. В. Формування перекладацьких умінь у майбутніх фахівців туризму в процесі вивчення сучасних іноземних мов [Електронний ресурс] / Н. В. Войнаровська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_11
|
2. |
Самохвал О. О. Віртуальна екскурсія як інноваційний метод лінгвокраїнознавчої підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_98
|
3. |
Войнаровський А. М. Аналіз виступів українських спортсменів на студентських Універсіадах 1993–2011 рр. [Електронний ресурс] / А. М. Войнаровський, Н. С. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 1. - С. 3–9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_1_3 В Україні є більше ніж 800 вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації, а це величезний пласт розвитку студентського спорту, ще повністю не вивчений і мало висвітлений у засобах масової інформації. Завдання дослідження - аналіз нормативних документів та літературних джерел, що визначають досягнення українських студентів, об'єднаних у Спортивну студентську спілку України (СССУ) на зимових і літніх Універсіадах. У ході аналізу виступів українських студентів на Всесвітніх універсіадах зроблено висновок, що студентський спорт - найбільш масовий в Україні, 60 - 65 % усіх збірних України за видами спорту є студентськими. Загалом держава недофінансовує студентський спорт, але, незважаючи на це, студентський спортивний рух неухильно зростає з року в рік, збільшується не тільки кількість видів спорту, а й якість тих традиційних, що вже існують протягом десятиліть. Проаналізовано результати виступів українських студентів на Універсіадах за період незалежності України.
|
4. |
Войнаровська Н. С. Силова підготовленість дівчат середнього шкільного віку загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / Н. С. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 50–53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_15 Встановлено, що у дівчат середнього шкільного віку сила має тенденцію до постійного, але не прямолінійного, зростання. Найвищі темпи зростання сили відзначаються в 11 - 13 років. Відповідно до державних вимог рівень силових якостей 40 % дівчат відповідає трійці, 30 % - двійці.
|
5. |
Войнаровська Н. С. Формування грації дівчаток 5–9 класів загальноосвітньої школи засобами ритмічної гімнастики [Електронний ресурс] / Н. С. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 2. - С. 45–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_2_14
|
6. |
Войнаровська Н. С. Програмування фізкультурно-оздоровчих занять для учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. С. Войнаровська, В. В. Захожий // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 3. - С. 21–24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_3_8 Установлено, що в процесі фізкультурно-оздоровчих занять учнів загальноосвітніх навчальних закладів доцільно використовувати комплексний варіант оздоровчого тренування, що передбачає розвиток витривалості, сили, швидкості, спритності, гнучкості та швидкісно-силових якостей. Максимальна частота серцевих скорочень під час виконання вправ аеробного характеру не повинна перевищувати 202 - 210 уд./хв. Нижня межа ЧСС складає 145 - 160 уд./хв, верхня межа - 175 - 180 уд./хв. Ефективний рівень ЧСС під час виконання аеробних вправ складає 145 - 180 уд./хв. Із підвищенням фізичного стану учнів збільшувалася зона інтенсивності виконання фізичних вправ.
|
7. |
Войнаровська Н. В. Педагогічні умови підвищення успішності навчання майбутніх спеціалістів туристичної сфери в процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Н. В. Войнаровська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_16
|
8. |
Войнаровський А. М. Лікарський контроль студентів як профілактика спортивного травматизму [Електронний ресурс] / А. М. Войнаровський, Н. С. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_10 Показано проблеми лікарського контролю в студентському середовищі та його важливість для профілактики травматизму під час занять спортом. Розкрито методи оцінки одержаних травм і захворювань молоді. Зроблено схематичний рисунок структури медичного контролю для студентів, які займаються спортом і фізичними вправами. Розкрито вплив лікарського контролю на фізичний розвиток студентів під час занять спортом і фізичними вправами.
|
9. |
Войнаровська Г. А. Естетико-спортивний складник занять естетичною гімнастикою на етапі початкової спеціалізації [Електронний ресурс] / Г. А. Войнаровська, Н. С. Войнаровська, Л. О. Чеханюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_17 Розкрито історичне коріння створення естетичної гімнастики як виду спорту, його складників, зокрема пластики, хореографії, музики, форми, гармонії, ритму та їх визначення. Показано важливість рухової діяльності та її здатність за допомогою спортивних елементів показати стан душі, створити на майданчику той чи інший образ. Розкрито методику занять естетичною гімнастикою на етапі початкової спеціалізації.
|
10. |
Кравчук Я. І. Стан та шляхи формування у школярів інтересу до фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / Я. І. Кравчук, Н. С. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 151–155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_49 Розглянуто стан та шляхи формування у школярів інтересу до фізичного виховання і спорту як цілеспрямовану та системну діяльність учителя, що включає формування спеціальних знань, практичну діяльність учнів і створення позитивного емоційного фону уроку.
|
11. |
Самохвал О. О. Модульно-компетентнісний підхід до іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 259-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_62
|
12. |
Замкова Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці [Електронний ресурс] / Н. Замкова, Н. Войнаровська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_18
|
13. |
Войнаровська Н. С. Розвиток фізичної активності дівчат 5-9 класів засобами ритмічної гімнастики [Електронний ресурс] / Н. С. Войнаровська, А. А. Войнаровська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2013. - Вип. 2. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2013_2_31
|
14. |
Войнаровська Н. В. Шляхи підвищення мотивації, дисципліни та активності студентів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. В. Войнаровська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(1). - С. 275-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(1)__51
|
15. |
Ткачук І. В. Актуальні проблеми перекладу в процесі міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / І. В. Ткачук, Н. В. Войнаровська // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Вип. 30(2). - С. 164-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2017_30(2)__48
|
16. |
Войнаровська Н. Особливості іншомовної білінгвальної підготовки фахівців туристичної та готельної галузі (викладання німецької на базі англійської) [Електронний ресурс] / Н. Войнаровська, О. Самохвал // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__56
|
17. |
Войнаровська Н. Подолання утруднень у викладанні білінгвальної фразеології в іншомовній підготовці майбутніх фахівців туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Н. Войнаровська // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 4. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_4_14
|
18. |
Войнаровська Н. Лінгвістичні та дидактичні основи іншомовної білінгвальної професійної підготовки майбутніх перекладачів [Електронний ресурс] / Н. Войнаровська // Освітній простір України. - 2016. - Вип. 7. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2016_7_10
|
19. |
Самохвал О. О. Загальні закономірності підготовки фахівців у закладах туристичної освіти німецькомовних країн Західної Європи [Електронний ресурс] / О. О. Самохвал, Н. В. Войнаровська // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2019. - № 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2019_2_8
|