Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2019/26(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
- Аліксійчук О. Методика проведення підсумкових уроків мистецтва в основній школі. - C. 10-15.
- Балабан О. Засоби "театральної експресії” у вихованні фахівців аудіовізуального мистецтва та виробництва. - C. 15-21.
- Борисова Т. Музична казка як інструмент розвитку креативних якостей молодших школярів. - C. 21-27.
- Бренюк А. Основи аналізу скульптурних творів для студентів художніх спеціальностей. - C. 28-33.
- Їсін Ван Педагогічні умови формування вокально-педагогічної ерудованості майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання. - C. 33-39.
- Цізі Ван Особливості музично-виконавської діяльності майбутнього керівника інструментального ансамблю в спеціалізованих музичних закладах. - C. 39-43.
- Воєвідко Л. Вимоги до практичних занять здобувачів вищої освіти з методики музичного виховання. - C. 43-48.
- Галкін М. Професійні якості актора. - C. 48-53.
- Гріньова В. Елементи інноваційних методів роботи на уроках сольфеджіо та музичної літератури в ДМШ і ДШМ. - C. 54-59.
- Данилюк Л. Професійний розвиток національної свідомості майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами народної творчості. - C. 60-64.
- Джумеля А. Настановно-орієнтаційний етап формування художнього сприйняття майбутніх учителів музики та хореографії на основі пластичного інтонування. - C. 64-70.
- Домбровська В., Приліпко В. Метод театральної експресії. - C. 70-76.
- Закопець Л. Урок музики як основний компонент формування музичного смаку у дітей Львівської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату ім. С. Крушельницької. - C. 76-79.
- Захарченко А. Музично-виконавська діяльність як складова професійної майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 80-84.
- Карпенко Т. Педагогічні умови формування концертмейстерської компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 84-89.
- Карташова Ж.. Формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва в ансамблевому класі. - C. 90-94.
- Козир А., Кучменко Е. Історичні етапи реформування музично-педагогічної освіти у Китаї в процесі її глобалізації. - C. 95-99.
- Котляр С., Григорук Д. Творчі індустрії: стратегія інноваційного розвитку. - C. 100-106.
- Лабунець В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інноваційної діяльності. - C. 106-112.
- Лабунець В. Смислові константи етнопедагогічної культури майбутнього педагога-музиканта. - C. 112-116.
- Лисенко Я., Коротенко Д. Українське хорове мистецтво першої третини ХХ ст. у контексті процесів національного культурного відродження. - C. 116-121.
- Ляшко М. Розвиток творчих здібностей учнівської молоді на основі музичного сприймання як одна з первинних проблем сучасної музичної педагогіки. - C. 121-127.
- Медведєва А., Муравін Р. Сценічне мистецтво в період соціокультурних трансформацій. - C. 128-136.
- Михайлишен О., Михайлишена А. Специфічні основи техніки формування виконавського дихання під час гри на мідних духових інструментах. - C. 136-141.
- Олійник В. Музична інформатика та її вплив на формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 142-147.
- Опанасик О., Юр М. Театральна освіта та сценічне мистецтво в період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку. - C. 148-153.
- Переверзєва О. Сутність і зміст професійної культури майбутнього викладача музичного мистецтва. - C. 153-159.
- Прядко О. Вивчення творів світової вокальної класики як важливий елемент вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 159-164.
- Ситник Т. Розвиток творчої особистості майбутніх педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності. - C. 165-169.
- Турчин Т. Програма спецкурсу "Модернізація початкової загальної музичної освіти в Україні” у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 169-175.
- Чайка С. Виховне та педагогічне значення українського дитячого музичного фольклору. - C. 175-181.
- Чайка С. Специфіка проведення уроків музичного мистецтва з учнями початкових класів. - C. 181-186.
- Шевченко О. Консолідаційний підхід як методологічна основа формування вокально-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 186-191.
- Якубовська О. Вплив Київської школи реставрації на формування реставраційних майстерень Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 192-197.
- Яропуд З. Внесок М. Дилецького у розвиток українського музичного мистецтва XVII століття. - C. 198-202.
- Бабюк С., Федірчик Т. Методичні аспекти використання особистісно зорієнтованого підходу у фізичному вихованні молодших школярів. - C. 203-208.
- Бабюк Т., Перепелюк І. Готовність вихователя до формування еколого-валеологічної поведінки старших дошкільників. - C. 209-215.
- Ватаманюк Г. Науково-методичний супровід організації розвивально-мовленнєвого середовища в закладі дошкільної освіти. - C. 215-224.
- Гордійчук М., Колтунович Т. Методика активізації пізнавальної діяльності у контексті проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. - C. 224-231.
- Григорович О., Пахальчук Н. Інноваційна культура майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-методологічний аналіз. - C. 232-238.
- Деньга Н. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів. - C. 238-242.
- Довгань О. Теоретичні аспекти амбідекстрії та ліворукості учнів початкових класів. - C. 243-249.
- Дорож І., Ковальчук А. Освітня галузь "Мистецтво” як сфера виховання світоглядних компетентностей майбутніх учителів початкової ланки навчання. - C. 249-254.
- Іванчук М., Олійник М. Розвиток особистісного потенціалу молодшого школяра в умовах інтегрованого навчання. - C. 254-259.
- Каньоса Н. Наступність дошкільного та початкового навчання в умовах нової української школи. - C. 260-266.
- Кисла О., Коваль В. Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. - C. 266-271.
- Ларіна І., Доля Ю. Підготовка майбутніх працівників дошкільних навчальних закладів до педагогічного спілкування в процесі музично-естетичної роботи з дітьми. - C. 271-275.
- Машкіна Л. Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи. - C. 276-280.
- Олійник О. Стратегія культивації емоційної культури як ключова інноваційна ідея формування ціннісних потреб дитини. - C. 281-287.
- Павленко Ю., Вільхова О. Музейна педагогіка у дошкільній і початковій освіті: система роботи. - C. 287-292.
- Танько Т., Чернявська М. Естетичне виховання дошкільників як наукова проблема у першій половині ХХ століття. - C. 293-298.
- Барановська О. Сучасні тенденції та принципи реалізації педагогічних технологій профільного навчання за філологічним спрямуванням. - C. 299-304.
- Бондар Н. Використання засобів дистанційного навчання для організації самостійної роботи фахівців туристичної сфери (на прикладі іноземних мов). - C. 305-309.
- Войнаровська Н., Самохвал О. Особливості іншомовної білінгвальної підготовки фахівців туристичної та готельної галузі (викладання німецької на базі англійської). - C. 310-314.
- Горошкін І. Наступність формування ключових компетентностей учнів початкової школи в процесі навчання іноземної мови: інтерпретування результатів аналізу чинних навчальних програм. - C. 315-326.
- Гудима Н. Діяльність кафедри теорії та методик початкової освіти К-ПНУ ім. І. Огієнка щодо підготовки педагога до роботи в умовах нової української школи. - C. 326-332.
- Мартиненко В. Смислове читання молодшими школярами науково-художніх текстів. - C. 332-340.
- Мартіна О. Наступність розвитку мовлення старших дошкільників і молодших школярів у мовленнєво-ігровій діяльності. - C. 341-345.
- Мєлєкєсцева Н. Навчання іноземної мови молодших школярів із особливими освітніми потребами. - C. 346-352.
- Міщенко О. Розвиток предметної компетентності старшокласників у процесі аналізу художніх сновидінь на уроках української літератури. - C. 353-357.
- Олинець Т. Інтерактивні технології та критичне мислення на заняттях іноземної мови у закладах вищої освіти. - C. 358-363.
- Підлужна Г. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови. - C. 363-368.
- Полонська Т. Особливості контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов на засадах компетентнісного підходу. - C. 369-375.
- Третяк Н. Формування мовної компетентності учнів під час вивчення тексту на основі функціонально-стилістичного підходу. - C. 376-382.
| 2019 | | Вип. 26(2)
|
|
|
|