Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2012/37(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Барвінова А. В. Зміст і структура мотивації до вивчення сучасної музики в процесі фортепіанної підготовки майбутнього вчителя. - C. 3-6.
  4. Белоус И. И. Развитие музыкального интереса учащихся старших классов ДМШ в ансамбле пианистов как психолого-педагогическая проблема. - C. 7-12.
  5. Бидерман Е. Б., Бидерман Т. В. Читаем ноты на уроках фортепіано. - C. 13-18.
  6. Борисенко Т. Г. Удосконалення навчання майбутнього педагога-хормейстера в сучасних умовах вищої школи. - C. 19-22.
  7. Кабур Л. М. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності. - C. 23-28.
  8. Кожбахтєєва Н. Ф., Вознюк Т. В. Шляхи удосконалення інструментально-виконавської підготовки студентів з початковою музичною освітою в класі бандури. - C. 29-35.
  9. Коломоєць О. М. Український народний спів як синтез національної традиційності та академічного хорового виконавства. - C. 36-41.
  10. Логвиненко А. А. Традиции барочного вокального искусства в современном исполнительстве. - C. 42-45.
  11. Морозова Е. Н. Педагогические условия развития музыкально-слуховых способностей учащихся на уроках фортепиано в ДМШ. - C. 46-51.
  12. Назарова О. М. Педагогические условия формирования навыков музыкального творчества у старших школьников на уроках фортепиано в ДМШ. - C. 52-55.
  13. Небуну Ю. В. Педагогічні умови підготовки студентів музичних училищ до ансамблевої діяльності з солістом-вокалістом у концертмейстерському класі. - C. 56-61.
  14. Непомнящая Н. С. Двенадцать шагов от бурдона до джаза. - C. 62-68.
  15. Овчаренко Н. А. Системний підхід у вокальній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 69-73.
  16. Ранева В. В. Методические основы cовершенствования исполнительских навыков студентов в классе фортепиано. - C. 74-77.
  17. Прахт А. В. Особенности интерпретации и функциональности клавесина в новом качестве его звуковых возможностей. - C. 78-82.
  18. Соколик О. В. Участие в конкурсной жизни как фактор, стимулирующий исполнительское мастерство учащихся и рост педагогического мастерства преподавателей. - C. 83-88.
  19. Теленская Д. Ю. Влияние театрального искусства на формирование художественного вкуса у студенческой молодежи. - C. 89-91.
  20. Ткаченко В. М. Эстрадная музыка как средство развития музыкального интереса у студентов-вокалистов. - C. 92-97.
  21. Фурсенко Т. Ф. Організація музичного дозвілля молоді. - C. 98-102.
  22. Чеботаренко О. В. Феномен музыканта-исполнителя и педагога С. Б. Арабкерцевой. - C. 103-108.
  23. Чирич И. П. Формирование дикции и артикуляции в процессе работы над произведениями в классе постановки голоса. - C. 109-112.
  24. Шугуан Дослідження сучасними вченими виконавського та педагогічного досвіду провідних музикантів ХХ століття. - C. 113-119.
  25. Хацаюк Н. С. Роль науково-методичної ради закладу в проектуванні дослідно-експериментальної роботи в школі. - C. 120-125.
  26. Шачкова Э. В., Гиба А. А. Развитие креативного мышления у студентов в жанре батальной живописи (на примере военного костюма эпохи Фридриха). - C. 126-128.
  27. Шукатка О. В. Основні дефініції дослідження формування культури здоров’язбереження майбутніх економістів. - C. 129-133.
  28. Бутенко О. Г. Формування гармонійних взаємин у різновіковій групі: технологія виховної роботи. - C. 134-140.
  29. Іщенко Л. В. Фахова підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей 5-6 років. - C. 141-145.
  30. Підлипняк І. Ю. Формування математичної компетенції у дошкільників як педагогічна проблема. - C. 146-150.
  31. Слесик К. М. Особливості змісту гуманітарних дисциплін в контексті формування етичної культури. - C. 151-156.
  32. Шарлович З. П. Формування професійно-педагогічної компетентності сімейної медичної сестри через розвиток і виховання особистості. - C. 157-163.
  33. Гавриліна О. В. Загальні принципи застосування інформаційних технологій в навчальному процесі. - C. 164-168.
  34. Мезенцев Ю. Л., Лазарев В. Кризис православия в Украине. - C. 169-173.
  35. Мезенцева В. Д. Особенности межкультурной коммуникации студентов аграрных вузов. - C. 174-178.
  36. Колесник Л. Ф. Музично-виконавська діяльність: діалогічний аспект. - C. 179-183.
  37. Бикова В. О. Принципи управління процесом формування конкурентоздатного фахівця в умовах диверсифікації освіти. - C. 184-189.
  38. Любченко О. В. Створення освітньо-мотиваційного середовища, спрямованого на спонукання студентів до свідомого оволодіння управлінськими уміннями засобами інтерактивних технологій. - C. 190-194.
  39. Большакова А. М. Взаємозумовленість самоставлення у професійній сфері та особистісних ресурсів життєздатності. - C. 195-202.
  40. Грищенко С. М. Використання проекту Google Earth у краєзнавчому підході при вивченні екології. - C. 203-211.
  41. Кузнєцова Л. М. Психологічний супровід зі зниження фрустрації у підлітків з акцентуаціями характеру. - C. 212-217.
  42. Прокоф’єва М. Ю. Спецкурс "Індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів" як елемент системи підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. - C. 218-223.
  43. Ясак Т. М. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках української мови: теоретичний аспект. - C. 224-229.
  44. Бабій Г. В. Професійне спілкування інженера з програмного забезпечення: дефінітивний аналіз. - C. 230-236.
  45. Полубоярина І. І. Роль темперамента у формуванні індивідуального стилю діяльності обдарованих студентів музичних спеціальностей. - C. 237-243.
  46. Дзигаленко Л. М. Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителів технологій у системі післядипломної освіти. - C. 244-249.
  47. Султанова И. В. Результаты формирующего эксперимента по развитию у студентов-первокурсников эмоциональной устойчивости. - C. 250-257.
  48. Смолінчук Л. С. Компетентісний підхід до оцінювання освітніх результатів. - C. 258-261.
  49. Комарова А .А. Профессиональная подготовка педагогических кадров в классических университетах: идеи теории и практики. - C. 262-267.
  50. Бекиров С. Н. Формирование политической культуры у студентов при изучении курса политологии. - C. 268-274.
  51. Войнаровська Н. В. Шляхи підвищення мотивації, дисципліни та активності студентів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 275-278.
  52. Пономарева Е. Ю. Профилактика и коррекция школьной дезадаптации: валеологический подход. - C. 279-289.
  53. Карп С. І. Вимірювання рівня розвитку та структури інтелекту ліцеїстів для визначення готовності до свідомого вибору професії у сфері менеджменту. - C. 290-.
2012
Вип. 37(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського