Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (41)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Терентьєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Терентьєва Н. О. 
До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Протопопова В. В. 
Порівняльна характеристика археофітів урбанофлор різних ботаніко-географічних зон України [Електронний ресурс] / В. В. Протопопова, М. В. Шевера, І. М. Аніщенко, Н. Г. Терентьєва // Український ботанічний журнал. - 2013. - Т. 70, № 2. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2013_70_2_5
Представлены результаты изучения археофитов в урбанофлорах 12 городов Украины на основании критического анализа опубликованных списков с применением классических описательных методов и прикладной статистики. Установлены особенности распределения археофитов в урбанофлорах разных ботанико-географических регионов Украины по трем показателям: систематическому составу, происхождению и степени натурализации. Высказаны предположения о влиянии природных и социально-экономических условий городов на их распределение.
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.242 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Терентьєва Н. 
Проблема періодизації розвитку політехнічної освіти у педагогічних ВНЗ України (ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Терентьєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Терентьєва Н. В. 
Теоретико-методичні засади збутової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н. В. Терентьєва // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.868 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Терентьєва Н. 
З історії грецької громади Керч-Єнікальського градоначальства (кінець ХVІІІ – початок ХIХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Терентьєва, Н. Ішуніна // Етнічна історія народів Європи. - 2005. - Вип. 18. - С. 107–114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2005_18_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.349 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Терентьєва Н. О. 
Педагогічна взаємодія в університетах України: тенденції інституціоналізації [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Терентьєва Н. О. 
Сутність та структура кейс-методу: окремі аспекти [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, Д. В. Недашківська // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 1. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Протопопова В. В. 
Аналіз видового складу кенофітів урбанофлор різних ботаніко-географічних зон України із застосуванням методів математичної статистики [Електронний ресурс] / В. В. Протопопова, М. В. Шевера, І. М. Аніщенко, Н. Г. Терентьєва // Український ботанічний журнал. - 2010. - Т. 67, № 4. - С. 536-546. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2010_67_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.143 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Защепкіна Н. М. 
Респіраторний захист людини за допомогою текстильних матеріалів [Електронний ресурс] / Н. М. Защепкіна, Н. Р. Терентьєва // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 45. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_45_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Євтух М. Б. 
Український вектор у розвитку європейської університетської освіти [Електронний ресурс] / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 130-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Терентьєва Н. О. 
Людський розвиток: концепт цілей тисячоліття у контексті університетської освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 666.807 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Терентьєва Н. О. 
Критично-інноваційний потенціал університетської освіти як результат євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 704.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Терентьєва Н. О. 
Векторність у розвитку університетської освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Терентьєва Н. О. 
Інтеграція університетської освіти та економіки в умовах другої академічної революції (загальний огляд) [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 300-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.025 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Терентьєва Н. О. 
Загальна характеристика університетської освіти в Україні у повоєнний період (50—70-і роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Терентьєва Н. 
Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму [Електронний ресурс] / Н. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_15
Окреслено питання формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я підростаючого покоління; переорієнтації змісту освіти в бік оздоровлення його суб'єктів, зміщення акцентів на створення умов для поступового, повноцінного, всебічного розвитку особистості; реабілітаційного потенціалу дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму необхідно цілеспрямовано формувати здоров'я як комплексну категорію, що включає фізичну, психічну, духовну та соціальну складові. Доведено, що для цього педагоги мають створити відповідні умови, звернувши увагу на такі аспекти: надання інформації та знання про природу дозволить створити умови та для морфофізіологічного розвитку дитини; звернути увагу на розвиток психічних процесів, тобто адекватність психічного відображення, адекватність сприйняття, здатність зосереджувати увагу, запам'ятовувати інформацію, здатність логічно обробляти інформацію, критично мислити, креативність, уміння керувати розумовими потоками тощо, адже все це показники здоров'я.Очерчены вопросы формирования, сохранения, укрепления и восстановления здоровья подрастающего поколения; переориентации содержания образования в сторону оздоровления его субъектов, смещения акцентов на создание условий для постепенного, полноценного, всестороннего развития личности; реабилитационного потенциала детско-юношеского спортивно-оздоровительного туризма.The article outlines the formation, preservation, enhancement and restoration of health of the younger generation, reorientation of the content of education towards the improvement of its subjects, shifting emphasis on creating conditions for a gradual, complete, comprehensive development of personality; rehabilitation potential of youth sports and recreation tourism.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.276 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Терентьєва Н. О. 
Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 198-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Терентьєва Н. О. 
Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними / історичними джерелами" [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_3
Наведено лекційний блок (основні питання для вивчення) навчальної робочої програми й основні питання для виконання завдань архівної практики. Наголошено, що предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні та практичні засади джерелознавства, історичні джерела, архівна справа, робота з архівними фондами. Висунуто пропозиції, що все це закладає підгрунтя для опанування і підготовки до викладання дисциплін історико-педагогічного спрямування та опрацювання матеріалів для підготовки й написання дослідницьких історико-педагогічних робіт, орієнтує магістрантів щодо історичних аспектів здійснення професійної діяльності, ознайомлює з правилами роботи в архівах, технологіями роботи з історичними джерелами. Окреслено контент наповнення змістових модулів: джерелознавство як наука про історичні джерела; технології роботи з архівними (історичними) джерелами. Сформовано мету викладання навчальної дисципліни - формування культури історичного мислення. Зроблено висновок, що цей курс допоможе магістрантам пізнати особливості професійної діяльності викладача ВНЗ, а також адаптуватися до майбутньої професійної діяльності у ВНЗ. Представлен лекционный блок (основные вопросы для изучения) учебной рабочей программы и основные вопросы для выполнения задач архивной практики. Отмечено, что предметом изучения учебной дисциплины являются теоретические и практические основы источниковедения, исторические источники, архивное дело, работа с архивными фондами. Все это закладывает основу для освоения и подготовки к преподаванию дисциплин историко-педагогического направления, обработки материалов для подготовки и написания исследовательских историко-педагогических работ, ориентирует магистрантов относительно исторических аспектов осуществления профессиональной деятельности, знакомит с правилами работы в архивах, технологиями работы с историческими источниками. Определено контент-наполнение содержательных модулей: источниковедение как наука об исторических источниках; технологии работы с архивными (историческими) источниками. Сформулирована цель преподавания учебной дисциплины - формирование культуры исторического мышления. Сделан вывод, что этот курс поможет магистрантам познать особенности профессиональной деятельности преподавателя учебного заведения, а также адаптироваться к будущей профессиональной деятельности в ВУЗ. The article presents the lecture block (main issues of study) of educational training program and the main issues of providing the tasks of archival practice. It emphasizes that the subject of the study of the course is theoretical and practical basis of sources studies, historical sources, archival science, and work with archival funds. These factors are the basis for the study and training in teaching subjects of historical and pedagogical direction, processing materials for the training and writing historical research and educational works, focus undergraduates on historical aspects of professional activity, introduce the rules of work in archives, and technology of work with historical sources.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.601 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Терентьєва Н. О. 
Проектування підготовки фахівців за освітньо-науковими програмами (науки про освіту) [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, О. К. Проніков // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Проніков О. К. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. К. Проніков, Н. О. Терентьєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(1). - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(1)__79
Проаналізовано процес підготовки майбутніх учителів фізкультури у педагогічних ВНЗ України в указаний період. Висвітлено теоретичні засади цього процесу, його передумови, які були визначені нормативними документами, уточнено зміст. Розкрито зміст, структуру та форми методичної підготовки, проаналізовано навчальні програми та плани професійно-методичної підготовки учителів фізичної культури за умов централізованої вищої освіти (1970 - 1991 рр.). Увагу приділено також методичній підготовці учителів у період 1992 - 2010 рр. Узагальнено досвід практичної підготовки студентів факультетів фізичного виховання до педагогічної роботи в досліджуваний період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 506.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського