Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-716<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Shcherbak O. Key sign as an influential basis in the structure of the linguistic-semiotic code of advertising communication: problems of identification // Лінгв. студії : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 34.
|
2. |
Kovalevska A. Ukraine's political advertisement: suggestion realization strategies analysis // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 40, т. 1.
|
3. |
Іванова І. Б. Історія української реклами: мовностилістичний аспект : монографія. — Харків: Юрайт, 2016
|
4. |
Ван Цзиюньбо Англо-американізми в сучасному рекламному дискурсі: комунікативно-прагматичний аспект : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02. — Дніпропетровськ, 2015
|
5. |
Садовнікова О. П. Вербалізація культурно-етнічного рівня сучасного рекламного звернення // Філол. трактати. - 2015. - 7, № 4.
|
6. |
Щербак О. В. Вербальні маркери профілю адресата як активатори впливу та індикатори семіотичної генези комунікативних кодів у комерційній телерекламі // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
|
7. |
Кравець І. В. Впливовий потенціал прийому "аргумент до авторитету" в рекламному дискурсі // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 28.
|
8. |
Горбань В. В. Грамматические игремы как средство "коммуникативного обольщения" // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 21.
|
9. |
Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1.
|
10. |
Клименко О. О. Зіставний аналіз риторичних засобів вираження осуду в українській та американській соціальній рекламі. — 2012 // Лінгвістика.
|
11. |
Олексюк О. М. Ключові слова рекламних текстів як концентри сугестійного потенціалу мови // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 25.
|
12. |
Арешенкова О. Ю. Комунікативно-прагматичні та стилістичні параметри рекламного тексту : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Дніпропетровськ, 2016
|
13. |
Арешенкова О. Комунікативно-прагматичний потенціал маніпулятивних формул у текстах комерційної реклами // Лінгв. студії : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 32.
|
14. |
Щербак О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2016. - № 26.
|
15. |
Кравець К. П. Лінгвокультурні характеристики рекламних повідомлень у сфері косметології (на матеріалі української і японської мов) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17. — Київ, 2017
|
16. |
Щербак О. Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу : монографія. — Львів: Liha-Pres, 2021
|
17. |
Іванова І. Б. Лінгвостилістичний аспект дослідження сучасної української реклами // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознав.. - 2014. - № 22.
|
18. |
Денисевич О. В. Лексика реклами в структурі мовної картини світу українців : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Луцьк, 2015
|
19. |
Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2012
|
20. |
Славінська М. С. Лексико-семантичні сугестогени соціальної реклами: психолінгвістична інтерпретація : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — Одеса, 2019
|
| |