Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (61)Реферативна база даних (434)Книжкові видання та компакт-диски (2682)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Чивикова, Н. Ю.
Как подготовить ребенка к школе [Електронний ресурс] / Н. Ю. Чивикова. - М. : Рольф, 2001. - 208 с.. - (Осторожно: дети!)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге содержаться разнообразные задания и игры, направленные на развитие ребенка, на психологическую подготовку его к школе. В ней рассказывается, как сформировать интерес ребенка к учебе, адаптировать его к школьным условиям, как построить режим дня будущего первоклассника. Игровые задания помогут вам без особого труда научить ребенка быть внимательным, самостоятельным, правильно держать в руках кисточку или карандаш; скоординировать действия глаз и руки, развить речь и мышление ребенка.



Кл.слова:
розвиток -- ігри -- навчання

   Тип видання:   методичний посібник   
2.


Чи готові ми до школи? [Електронний ресурс] : велика книга тестів / уклад. В. Федієнко. - Х. : Школа, 2010. - 128 с.. - (Крок до школи)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Усі ми знаємо, що тестування дитини під час вступу до школи не передбачене чинними законодавчими нормами. Але це на папері. На практиці ж тестування буде обов’язковим етапом під час вступу до гімназії або ж просто до престижної школи. Більше того, те саме тестування, тільки під назвою «співбесіда», швидше за все, буде запропоноване дитині під час вступу до будь-якого навчального закладу... Під час добирання завдань для цієї збірки використовувалися матеріали й вимоги таких програм для виховання та розвитку дітей у дошкільних закладах: «Малятко», «Дитина», «Я у світі». А найголовніше — реальні тестові завдання, які широко застосовуються під час співбесід із дітьми, що вступають до школи



Кл.слова:
тестування -- школа

   Тип видання:   методичний посібник   
3.


Розвиваємо увагу [Електронний ресурс] : робочий зошит : 6 - 7 років / С. Є. Гавріна [и др.]. - К. : Перо, 2007. - 26 с.. - (Школа для дошкільнят)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Перед вами робочий зошит, що допоможе у розвиненні уваги дитини дошкільного віку. Розвинена увага — невід'ємна умова успішного шкільного навчання вашої дитини. Адже у школі дитина повинна вміти зосередитись на поясненнях учителя й виконанні завдань, утримувати свою увагу впродовж тривалого часу (цілий урок — це багато), не відволікатись на сторонні справи. Регулярно займаючись із цією книжкою по 20-25 хвилин на день, дитина зможе навчитись керувати своєю увагою. Увага вашого малюка стане більш стійкою, збільшиться її обсяг. Стежте за тим, щоб дитина не стомлювалась, не забувайте хвалити її за старання під час виконання завдань. Займатися з книжкою можна як індивідуально, так і з групою дітей.



Кл.слова:
дитина -- підготовка -- навчання -- школа

   Тип видання:   підручник   
4.

Волошкина, М. И.
Дидактическая игра в подготовке ребенка к обучению в школе [Електронний ресурс] / М. И. Волошкина. - М. : Начальная школа, 2002. - 160 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебнике освещается роль дидактической игры в педагогическом процессе в условиях детского сада и проблема подготовки ребенка к обучению в школе. Адресуется студентам педагогических вузов, воспитателям дошкольных учреждений, родителям.



Кл.слова:
дитина -- гра -- школа

   Тип видання:   методичний посібник   
5.

Османова, Г. А.
Игры и упражнения для развития у детей общих речевых навыков [Електронний ресурс] : 3-4 года / Г. А. Османова, Л. А. Позднякова. - СПб. : Каро, 2007. - 112 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


При этом осуществляется: организация фонационного дыхания; развитие мимики; развитие выразительности движений; развитие способностей понимать и выражать эмоции; формирование физиологических механизмов интонации (развитие силы и расширение диапазона голоса); развитие темпо-ритмической организации высказывания; формирование восприятия и воспроизведения основных интонационных типов оформления высказывания (повествовательного, вопросительного, восклицательного). Материал расположен по видам работы и соотнесен с лексическими темами, используемыми для развития речи дошкольников на занятиях в средней (речевой) группе детского сада. Книга адресована широкому кругу читателей: логопедам и воспитателям детских учреждений, желающим совершенствовать методы работы по развитию общих речевых навыков, а также родителям, заинтересованным в том, чтобы их дети овладели выразительной речью и улучшили навыки общения.



Кл.слова:
міміка -- емоція -- інтонація

   Тип видання:   методичний посібник   
6.

Горбатова, Е. В.
Готовим руку к письму [Електронний ресурс] : графические игры и упражнения для детей старшего дошкольного возраста / Е. В. Горбатова. - Мозырь : Белый Ветер, 2005. - 24 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пособие содержит методические рекомендации по формированию графических навыков у детей старшего дошкольного возраста. Материал занятий позволяет развить зрительное восприятие, внимание, зрительную память и сформировать ряд базовых предпосылок для успешного овладения навыками письма.



Кл.слова:
вміння -- рука

   Тип видання:   методичний посібник   
7.
 


Протасова, Е. Ю.
Развиваем мышление. Сходство и отличие [Електронний ресурс] : для тех кому 3, 4, 5... / Е. Ю. Протасова. - М. : Карапуз, 2004. - 18 с.. - (Серия "Развитие речи и культуры общения")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга поможет развить у ребенка память, образное и логическое мышление и воображение, которое обогатит детское восприятие мира. Объясните малышу задание, а затем попросите его пояснить выполнение. Это поможет развить речь, умение выражать свои мысли.



Кл.слова:
дитина -- пам'ять -- мислення

   Тип видання:   методичний посібник   
8.


Грибы в картинках [Електронний ресурс] : наглядное пособие для педагогов, логопедов, воспитателей и родителей. - М. : Гном, 2007. - 15 с.. - (Серия "Знакомство с окружающим миром и развитие речи")

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Наглядное пособие для педагогов, логопедов, воспитателей и родителей. Содержание: белый гриб, бледная поганка, груздь, дождевик, лисичка, ложный опенок, масленок, моховик, мухомор, опенок, подберезовик, подосиновик, рыжик, сыроежка, шампиньон.



Кл.слова:
гриб -- природа

   Тип видання:   наукове видання   
9.
 


Светлова, Инна.
Укрепляем память [Електронний ресурс] / Инна Светлова. - М. : Эксмо, 2006. - 64 с.. - (Академия дошкольного развития)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Все родители будущих первоклассников мечтают о том, чтобы их ребёнок успешно начал обучение в школе. Во многом это зависит от того, насколько хорошо у малыша развита память, может ли ребёнок быстро и качественно запоминать материал урока.



Кл.слова:
дитина -- виховання -- педагогіка -- дошкільне виховання -- пам’ять

   Тип видання:   підручник   
10.

Соколова, Ю. А.
Знакомимся с геометрическими фигурами [Електронний ресурс] / Ю. А. Соколова. - М. : Эксмо, 2004. - 63 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга для детей старшего дошкольного возраста, которая в увлекательной форме познакомит их с основами геометрии. Занимаясь по книге, малыши освоят простые понятия геометрии, научатся различать прямые, кривые, ломаные линии; познакомятся с геометрическими фигурами и телами и др.



Кл.слова:
геометрична фігура -- лінія

   Тип видання:   методичний посібник   
11.

Федієнко, В. В.
Готуємо руку до письма [Електронний ресурс] / В. В. Федієнко. - Х. : Видавничий дім "Школа", 2009. - 68 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Мета цього зошита - допомогти вам підготувати руку дитини до письма, сформувати базові графічні навички, розвинути координацію руки. Для дітей середнього і старшого дошкільного віку.



Кл.слова:
дитина -- письмо -- навчання -- підготовка

   Тип видання:   наукове видання   
12.

Solomon, C.
Computer environments for children : a reflection on theories of learning and education [Electronic resource] / C. Solomon. - Cambridge : The MIT Press, 1986. - 191 p.
Переклад назви: Комп'ютерне середовище для дітей: роздуми про теорії навчання і виховання

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


What are computers in education being used for? In this book, Cynthia Solomon takes a welcome look at the possibilities and issues of learning with and about computers in schools or in any other learning environment. Solomon focuses on the use of computers within the framework of recent innovative theories of learning and education, particularly in elementary school mathematics. She devotes an entire chapter each to the work of Patrick Suppes, Robert Davis, Tom Dwyer, and Seymour Papert. Cynthia Solomon received a doctorate in education from Harvard and has worked with Seymour Papert's group at MIT and with the Atari Research Laboratory in Cambridge, Massachusetts.



Кл.слова:
математика -- комп'ютер

   Тип видання:   підручник   
13.

Тележникова, Т. Н.
Играя, учим английский [Електронний ресурс] : учебное издание для детей дошкольного возраста / Т. Н. Тележникова. - Донецк : БАО, 2004. - 32 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Учебное издание для детей дошкольного возраста от 4до 6 лет. Творческие задания предлагаются в доступной игровой форме, что поможет детям легко запомнить первые английские слова и устойчивые выражения



Кл.слова:
мовознавство

   Тип видання:   методичний посібник   
14.

Парамонова, Л. А.
Теория и методика творческого конструирования в детском саду [Електронний ресурс] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Л. А. Параманова. - М. : Изд. центр "Академия", 2002. - 192 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии охарактеризованы психолого-педагогические основы формирования творческого конструирования у детей 2–7 лет; представлены новые технологии обучения конструированию из всевозможных материалов (природного, бумаги, конструкторов и др. ). Показаны разные формы организации этой работы. Книга может быть интересна также студентам средних педагогических учебных заведений, воспитателям ДОУ, родителям.



Кл.слова:
психологія -- педагогіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.


130 домашних игр для детей и родителей [Електронний ресурс] / сост. В. Надеждина. - Минск : Харвест, 2007. - 96 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге собраны игры, способствующие развитию детей и подготовке их к обучению в школе. Играть с малышами могут родители и воспитатели детского сада, некоторые игры рассчитаны на большое число участников, некоторые - на 2-3 человека. Книга включает несколько рубрик, в которых представлены игры, развивающие определенный познавательный процесс, подвижные и развлекательные игры.



Кл.слова:
пізнавальний процес -- розвиток -- підготовка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Ємець, А. А.
Як навчити вашу дитину виразно читати і заучувати вірші [Електронний ресурс] / А. А. Ємець. - Х. : Ранок, 2009. - 96 с.. - (Сімейна педагогіка)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У переважної більшості дітей від народження добре розвинуті пам’ять і артистизм, проте деяким з них усе одно важко запам’ятати й вивчити напам’ять вірш або хоча б виразно його прочитати. Якщо ви прагнете допомогти в цьому своїй дитині, ця книга для вас! У ній подано відповіді на основні питання, які виникають у дорослих при ознайомленні дітей із віршованими творами. У книзі ви знайдете пояснення прийомів і методів, літературні вправи та ігри, що допомагають формувати позитивне ставлення дитини до поезії, розвивати вміння виразно читати та заучувати вірші. Книга призначена турботливим батькам, учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, гувернерам, репетиторам, а також студентам педагогічних ВНЗ.



Кл.слова:
виховання -- розвиток дитини

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Гербова, В. В.
Приобщение детей к художественной литературе [Електронний ресурс] : программа и методические рекомендации / В. В. Гербова. - 2-е изд., испр. и доп.. - М. : Мозаика-Синтез, 2006. - 80 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В пособии содержится программа и методические рекомендации по приобщению детей 2-7 лет к художественной литературе. В книге представлен перечень произведений художественной литературы для чтения детям. Литературный материал подобран таким образом, чтобы обеспечить развитие художественно-творческих способностей дошкольников, их эстетического вкуса, культуры восприятия произведений. Пособие адресовано широкому кругу работников дошкольного образования, а также студентам педагогических колледжей и вузов.



Кл.слова:
художня література -- розвиток -- дитина

   Тип видання:   хрестоматія   
18.


Угадай и прочитай [Електронний ресурс]. - СПб. : Умка, 2001. - 14 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Дидактический материал для развития мышления и внимания. В комплект входит 16 карточек и 4 листа разгадок. В игре могут участвовать до 16 игроков. Развивает у детей мышление, внимательность, наблюдательность. Рекомендовано специалистам в качестве дидактического пособия для дошкольного и начального школьного обучения.



Кл.слова:
розвиток дитини -- дитина

   Тип видання:   хрестоматія   
19.

Мальцева, И. В.
Прописи-прятки с двойным контуром. Овечки. Котик [Електронний ресурс] : 5-8 лет / И. В. Мальцева. - М. : Карапуз, 2006. - 36 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эти прописи не только тренируют мелкую мускулатуру пальчиков ребенка, но и способствуют развитию зрительных и пространственных представлений. Неразвитость зрительного восприятия, внимания и памяти лежит в основе большинства учебных проблем, готовых дать о себе знать с первых дней обучения ребенка в школе. Недостаточная сформированность зрительного анализа тормозит процесс усвоения букв, проявляется в их заменах и смешении, так как в основе этого процесса лежит умение четко различать буквенные образы.



Кл.слова:
дитина -- дитяча література -- розвиток дитини

   Тип видання:   методичний посібник   
20.

Куцакова, Л. В.
Летний досуг с детьми [Електронний ресурс] : книга для воспитателей дет. сада / Л. В. Куцакова. - М. : Просвещение : Учебная литература, 1996. - 88 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга поможет воспитателям детского сада и родителям сделать ребячью жизнь летом интересной и содержательной, наполнить ее удивительными впечатлениями и радостными переживаниями так, чтобы у детей появилась и фантазия, и изобретательность, и творчество. Автор подробно освещает вопросы организации игр с песком, ветром, водой и др.



Кл.слова:
дозвілля -- виховання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського